Ik ben ook wel echt bij de paarden geweest dus de echte vit.P gehad (niet alleen van mijn potjes dus )
helaas werd ik tegen slapen gaan weer heel misselijk en voelde ik me weer ziek… net wakker geworden met krampen en heel heftige hoofdpijn dus nu maar de zetel op en een paracetamol ingenomen
mijn ouders deden bbq en daar zijn we moeten vertrekken omdat ik me niet goed voelde, een zakje mee voor onderweg, gelukkig, want ik had het nodig… nochtans opgelet dat ik geen rauwe groenten at maar helaas… nu lekker mijn bedje in en hopelijk lekker slapen!
Omdat ik toch veel diarree en darmklachten heb, heb ik vandaag maar 2 producten gekregen…
Mijn darmen worden nu ook verder onderzocht, ik moet een stoelgangstaal binnenbrengen en een coloscopie laten doen… ze gaan uit van een ontsteking door de therapie maar er moeten ook andere zaken uitgesloten worden… en die laatste zin boezemt weer wat angst in… wanneer de afspraak juist doorgaat heb ik nog niet doorgekregen…
Als ik nu terug heftige diarree krijg of stekende buikpijn moet ik de medrol terug opstarten voor langere tijd…
Dat ze gaan onderzoeken is fijn. Maar dat je daar angstig voor bent begrijp ik heel goed want er gaat toch door het hoofd "wat als er toch iets zit" en dat levert stress op. Sterkte Brit
(Shhht. Ik ken "iemand" die stoer ging zijn en het zelfs zonder roesje wilde doen. Nou, zou het nog een keer moeten, dan denk en hoop ik dat deze persoon wat minder stoer gaat zijn...)
moonfish13
Geplaatst: 15-08-24 20:54
Ze vragen vast niet vooraf of je het gewend bent… Zou errug awkward zijn zeg maar zacht uitgedrukt. Vooral als je reactie is enkel mijn man mag het onderzoek uitvoeren. Ik zou ook lekker onder zeil willen. Lijkt me heel oncomfortabel, en je buikje heeft al zoveel te verduren.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 15-08-24 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
BritHittepit
BatmanBrit
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-24 20:55
Ik heb het al eens met een roesje gedaan en ik weet dat ik toen ook pijn had maar nadien besefte ik niet veel meer van de pijn maar als ze de keuze geven dan kies ik toch voor volledige verdoving, ik heb nu al heel dikwijls stekende pijn dus liever het zekere voor het onzekere
moonfish13
Geplaatst: 15-08-24 20:56
Meis je reis is al pittig, ik geef je gelijk! En je weet vast nu goed of de artsen wat voor jou wel en niet werkt.
moonfish13
Geplaatst: 15-08-24 21:06
Ik kwam dus voor het eerst onder onderzoek uit bij de gynaecoloog. Voor een ingreep moest hij kijken of er geen complicaties te verwachten waren. Mede ivm planning: gezond 20 minuten, maar als ze ellende tegen komen niet.
Ik had hooguit 5 maanden eerder een ct wegens een niersteen gehad en een ct van mijn buik! 2 weken voor de afspraak een cd opgestuurd ik vraag ze allemaal op. En per post naar het ziekenhuis vpor afspraak 1.
CT was beoordeeld als top, en hij zei ik moet eigenlijk nog kijken, maar een CT is nog beter. Ik kan je binnen 2 weken inplannen nu, we gaan geen erge grote dingen tegen komen die niet in een loos moment passen. Ik was énorm blij, hele buikje uitgeplozen, onder narcose nog wel vaginaal, maar iedereen zei nou jij hebt je checkup wel goed gehad nu! Menigeen is jarloers….
En zo heb ik het ook beschouwd. Helaas gevallen op mijn ribben, thorax op de foto, direct gevraagd goed te kijken! De chirurg kwam en zei je vroeg het, heel goed! Maar niks te zien hoor anders had ik het zo ook niet even gezegd!
Maar de scan was dus elders gemaakt dus ik vraag ze op zodat bij issues ze ze kunnen zien. En dat is tegenwoordig 10 minuten werk! Dan kan je met 2-3 weken je cd’s ophalen.
Keandra
Geplaatst: 15-08-24 21:34
Bij mijn man vorig jaar was het standaard onder narcose. (Was hem wel zo goed niet bekomen ..... eentje om rekening mee te houden een volgende keer)
Gisteren had ik buscopan, paracetamol, imodium en tasectan gekomen om toch de dag maar door te komen na diarree in de ochtend, het ging goed tot in de avond… weer buikpijn en weer diarree… toch maar zo de nacht in gegaan maar deze ochtend was de pijn weer niet te harden en moest ik lopen (waggelen) naar het toilet… dus de knoop doorgehakt en ermee begonnen, geen zin in elke dag afzien… hoop alleen dat ik niet weer zo’n dikke cortisonekop krijg