rien10 schreef:Wappies, gekkies en alujoedjes achteraan aansluiten svp.
Rien ik vind dit een hele nare post. Ik voel me aangesproken want eigenlijk heb ik erg vaak vaccins geweigerd bij mezelf (bv griepvaccin en ik ben er bijna door ontslagen), ik had een afwijkend inentingschema voor de kinderen→ pas begonnen met 9 maanden, na de borstvoeding ipv 4 maanden en de BMR gedaan toen ze 12 jaar waren. En ogutteguttegut→ wat ben ik hierdoor verfoeid en verguisd, zelfs nog op Bokt in het vaccinatie topic.
Ik ben niet tegen vaccineren, alleen ik ben een erg KRITISCHE vaccin nemer. Het vaccin tegen covid ga ik nemen. Ik denk dat risico's overzienbaar zijn. MAAR omdat ik deze wel neem is het niet zo dat iemand die het niet neemt een wappie, is gekkie of een alujoedjes. Nee, het zijn mensen die er wellicht niet zo goed over nagedacht hebben, of juist heel erg goed over nagedacht hebben of iets er tussen in en besluiten om het (nog) niet te doen.
Dat is hun goed recht. Ik ben absolute voorstander van dat iedereen voor haarzelf een wel overwoge keuze maakt. HEt is nl je eigen lijf en niemand heeft daar iets over te zeggen.
En natuurlijk vind ik het fijn als meer als 90% het covid vaccin gaat nemen, het liefste zsm zodat we weer normaal kunnen leven en een flinke slag toebrengen aan dit virus. Maar wel als mensen dit goed hebben overwogen en dan kiezen voor ja of nee.