@Joanne, Haha mijn vriend rijdt dan weer geen paard. Kan me wel voorstellen dat je het leuker zou vinden om samen te gaan en je dan misschien ook gemotiveerder zou blijven nu het zo nat en koud is. Al moet ik zeggen dat wij in de praktijk ook niet altijd samen gaan, omdat ik gewoon niet zo ver/hard kan als hij. Wauw heel veel plezier vandaag met het ontvangen van de sleutel

- 2 geprakte bananen
- 35gr teffmeel
- 30gr boekweitmeel
- 10gr glutenvrij bakmeel
- 10gr boter light
- 75gr vegan perfection koffiesmaak
- 3 eieren
- 200gr kokoskwark
- flinke tl bakpoeder
- Klein scheutje espresso
- 2 glutenvrije speculaasjes verkruimeld
Alles door elkaar ongeveer een uur op 180 graden in de oven.
@Nanouk, Lekker praktisch dat jouw week 8 dagen heeft

@Lisanne, Ik kan me voorstellen dat eten er echt bij in kan schieten als het druk is bij jou op het werk. Je bent weer flink actief geweest joh! Daar ben ik echt wel eens jaloers op.
@Little_birdy, Oei wat een domper zeg, die hernia! Is er wel een soort prognose, zodat je een indicatie hebt hoe lang herstel ongeveer kan gaan duren?
@Castilja, Haha hopelijk blijft die behoefte ook nog even we dan!

Hier gaat het nog steeds lekker! Ik had me voorgenomen om ongeveer tot eind februari/maart te bulken, maar ik moet zeggen dat het me nu nog goed bevalt en ik mezelf nog niet te 'bulky' vind worden. Gaandeweg alleen wat spierdefinitie verloren. Ik denk dus dat ik nog even doorzet

Lijstje van gisteren:
O: Quinoa pudding met banaan, kokoskwark, vegan perfection en cacao
T: myprotein pea-nut square, mandarijn
L: 1 boterham met 20gr avocado, rookvlees, ei. 4 glutenvrijecrackers met 1 plak geitenkaas, 1 blokje vegan chocolade
T: 2 stukjes koffiecake
D: Glutenvrije pita's met haverspread, gerookte zalm en courgette met salade van rucola/edamame/komkommer
T: rijstwafel met rookvlees, kwarkbol
Totaal 2265 kcal