Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJitskee schreef:Hier gaf de weegschaal vanmorgen -4,8 kilo aan (in 24 uur), dus ik ben eerst maar nieuwe batterijen gaan halen voor dat ding
Ik gebruik MFP, werkt voor mij fijn! Ik gebruik veelal dezelfde producten, dus na een week heb je het meeste er dan ook wel in staan
Anna_Dani schreef:Ik heb mezelf trouwens cadeautjes beloofd bij het behalen van tussendoelen. Ik ben bijna bij het eerste doel en dat is deze sportset:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Doen jullie dat ook?
Anna_Dani schreef:Ik heb mezelf trouwens cadeautjes beloofd bij het behalen van tussendoelen. Ik ben bijna bij het eerste doel en dat is deze sportset:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Doen jullie dat ook?
Neverland schreef:Wie is hier een BMR + TDEE expert?Ik wil graag weten wat ze precies bedoelen met activity level / exercise. Valt wandelen en skaten daar ook onder of niet? Ik doe nu 3 keer in de week hardlopen (45 minuten) en 3 keer in de week 'iets' anders. Dat kan skaten zijn een paar km of wandelen (vandaag dus 10km gewandeld op goed tempo). Verder heb ik een kantoorbaan. Nu weet ik niet of ik val onder Light Exercise (1-3 keer per week) of Moderate Exercise (3-5 keer per week). Iemand een idee? Vraag me af hoe jullie dat bekijken / wat jullie invullen.