Dagelijks op de weegschaal staan helpt voor mij wel merk ik, als ik een paar dagen niet op de schaal sta en het ineens hoger is vind ik het frustrerender dan dat ik elke dag erop sta en het soms met 0,1 of 0,2 zie fluctueren. Vanochtend was ik 65,1 (na eerst snel in onderbroek naar beneden te rennen voor een plasje

Ik heb mijn eten nu ook weer onder controle en het bewegen ook. Zondag een uur in de sportschool gestaan (5 km hardlopen en wat krachttraining) en een buitenrit van 1,5 uur gemaakt en gister hoeven van mijn pony bekapt (zwaar!) en daarna 5 km flink tempo gewandeld. Vanavond weer de sportschool in voor nog 5 km hardlopen en krachttraining.
Nu toch weer over op een soort 'intermittent fasting', als ik ontbijt oversla en om 12 uur pas eet heb ik de rest van de dag veel minder honger en kan ik met veel minder calorieën af. Ook voor de lunch is het prima vol te houden. Meningen zijn erover verdeeld of dat goed is of niet, maar ik merk voor mezelf dat ik me er prettiger bij voel en ik heb eerder ook al jaren nooit ontbeten. Alleen als ik ga sporten in de ochtend dan doe ik wel een ontbijtje.