Dit is er in gegaan haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Nog nooit in mijn hele verf-periode dat advies gehoord, dus ook niet van de kapper. Ik heb helemaal geen advies gekregen.(Edit: Behalve dus twee dagen wachten met wassen) Zou in principe ook nog geknipt worden maar toen ze het kleed er af haalde en ik dat aangaf was het van, 'Doen we over 2 weken wel', want ze hadden ineens haast op de één of andere manier. (Zelf had ik de verwachting dat ze me nog een shampoo of dergelijke zouden adviseren)
Beschadigd is mijn haar zeker niet. Het is tijdens het ontkleuren ook met olaplex behandeld wat zeker zijn vruchten afwerpt. De kappers & de mensen in de dagen er na waren zeker te spreken over de kwaliteit van mijn haar.
Maar ik ben ook benieuwd wat ze als oplossing gaan bieden.
Ik ben serieus knalpaars geweest jaren geleden en toen was mijn haar niet zo ontkleurd als dat het nu wel was (dus zo licht), ik weet echt wel dat het mogelijk is. En toen heb ik het gewoon thuis gedaan met een ex-kapper & potjes directions verf. Krijg een beetje het gevoel alsof dit 'mijn schuld' is …
Yasmine schreef:xDenies schreef:
Ik ben serieus knalpaars geweest jaren geleden en toen was mijn haar niet zo ontkleurd als dat het nu wel was (dus zo licht), ik weet echt wel dat het mogelijk is. En toen heb ik het gewoon thuis gedaan met een ex-kapper & potjes directions verf. Krijg een beetje het gevoel alsof dit 'mijn schuld' is …
Je haar is na ontkleuren altijd beschadigd, of je nu Olaplex gebruikt of niet. Olaplex zorgt er gewoon voor dat het minder beschadigd is, maar niet beschadigd zal het nooit zijn na zoveel bleek/ontkleuring.
Het wassen met koud haar was maar een tip, niet jou de schuld gevenHet is een veelvoorkomende tip die vaak aangeraden wordt bij heel felle kleuren, en vooral lichte kleuren (roze, geel, oranje). Het was gewoon goedbedoeld advies
Fijn om te horen dat ze het gaan oplossen!
Captain schreef:Wie weet goed spul wat je na het stijlen in je haar kunt doen en je haar blijft netjes?
Ik heb onlangs zo'n warmteborstel gekocht en krijg m'n haar super mooi glad en stijl maar na een half uurtje begint het alweer te pluizen.Terwijl bij de kapper vandaan zit het 3 dagen mooi.. Ik heb al kokosolie geprobeerd en wat fixing gel van m'n vriend maar bij beide niet het gewenste resultaat.
Captain schreef:Wie weet goed spul wat je na het stijlen in je haar kunt doen en je haar blijft netjes?
Ik heb onlangs zo'n warmteborstel gekocht en krijg m'n haar super mooi glad en stijl maar na een half uurtje begint het alweer te pluizen.Terwijl bij de kapper vandaan zit het 3 dagen mooi.. Ik heb al kokosolie geprobeerd en wat fixing gel van m'n vriend maar bij beide niet het gewenste resultaat.
xDenies schreef:Yasmine schreef:Je haar is na ontkleuren altijd beschadigd, of je nu Olaplex gebruikt of niet. Olaplex zorgt er gewoon voor dat het minder beschadigd is, maar niet beschadigd zal het nooit zijn na zoveel bleek/ontkleuring.
Het wassen met koud haar was maar een tip, niet jou de schuld gevenHet is een veelvoorkomende tip die vaak aangeraden wordt bij heel felle kleuren, en vooral lichte kleuren (roze, geel, oranje). Het was gewoon goedbedoeld advies
Fijn om te horen dat ze het gaan oplossen!
Ik snap dat je haar altijd beschadigd is maar er zit natuurlijk verschil tussen haar dat stro wordt en vreselijk kapot is, of haar dat nog steeds gezond oogt en mee te werken is. Daar doelde ik eigenlijk meer op.
Het advies wat betreft het wassen met koud water heb ik nog nooit gekregen en ook niet nadat ik hier de salon verliet. Ik douche altijd heel warm dus mijn haar ontkomt er niet bepaald aan, haha. Ook nooit rekening mee gehouden omdat dit dus nooit is aangegeven.
Ik begrijp dat het een goedbedoeld advies is geweest, dankjewel ook daar voor!
Bedankt voor je tip Fair! Ik ga het eerst even afwachten wat ze fabriceren zaterdag & vraag dan ook direct verder door op het advies. Toen ik ging vragen hoe en wat hadden ze al aangegeven een shampoo met kleuring er in(???) maar aangezien ze daar nu niet over begonnen dacht ik dat dit pas na de volgende afspraak nodig was. Maar goed het was nu ook wel heel minimaal paars(ig)
Ik ga zaterdag afwachten en moet wat meer voor wat ik wil opkomen heb ik alweer gemerkt
Lau schreef:Ja hier zit ook een kinki alleen die is echt super duur. Maar ik denk dat ik er niet omheen kan. Maar ik wacht andere ervaringen af. Die kleurtjes heb ik ook bij kinki laten doen maar dan in Delft.
__Sannne schreef:Captain schreef:Wie weet goed spul wat je na het stijlen in je haar kunt doen en je haar blijft netjes?
Ik heb deze, en daar ben ik erg tevreden over!
https://www.loreal-paris.nl/producten/h ... eek-serum/