ik vind het lastig om dan met mate te genieten.. vind dat ook zonde, zit er meer mee wat ik overdag moet eten dan haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind het lastig om dan met mate te genieten.. vind dat ook zonde, zit er meer mee wat ik overdag moet eten dan haha
)
en een slaatje. Mijn moeder is een paar dagen op bezoek, dus was even een avond gezellig genieten. Vandaar dat de redt van de dag wat weinig is.
Riddershow schreef:Hebben jullie nog naar de verhoudingen van de macro's gekeken? Welke verhoudingen hanteren jullie?

; _sharonnn schreef:Ik vind havermout vies
Maar ik vind het in de winter wel een ideaal ontbijt, normaal eet ik yoghurt met granola en fruit, maar als het koud is eet ik dat minder graag. Dus dan maar aan de havermout sleutelen tot ik het wel lust. Riddershow schreef:Hebben jullie nog naar de verhoudingen van de macro's gekeken? Welke verhoudingen hanteren jullie?

Morgen mag ik weer wegen, ben heel benieuwd!
) denk pizza, maar even kijken waar ik trek in heb
Frummels schreef:_sharonnn schreef:Frummels ga je trouwen? Wat leuk zeg!!
Ja21 september 2018

ik heb een 24 uurs dienst, ben morgen pas om 3 uur klaar. Dus veeeeel eten mee
_sharonnn schreef:Black_kelpie ik eet heel vaak kwark of gewoon brood
Mama3 schreef:Wie neemt er ook altijd kwark met een blokje chocolade in de ochtend? Vanmorgen uitgeprobeerd, wat heerlijk, bedankt voor de tip. Uiteraard alleen op trainingsdagen
Op advies van mijn sportinstructeur hanteer ik het volgende, of althans het is een richtlijn, ik wijk nog weleens met 5% af;
Koolhydraten 50% (184gr)
Vet 30% (49gr)
Eiwit 20% (74gr)
Over het kerstdoel; ik sta nu op -1,5 kg. Maar heb net een paar dagen een griepje gehad en blijf schommelen met mijn gewicht
Riddershow schreef:Mama3 schreef:Op advies van mijn sportinstructeur hanteer ik het volgende, of althans het is een richtlijn, ik wijk nog weleens met 5% af;
Koolhydraten 50% (184gr)
Vet 30% (49gr)
Eiwit 20% (74gr)
Waarom eiwit als laagste?
Neem je je mams mee of vriendinnen?
;