Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:14

En dan vergeten hun hoorapparaat in te doen en zo nog wat luider zijn :+

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:15

Berdien schreef:
Nou ja, zie maar eens een betaalbare woning te vinden die verder aan je eisen voldoet :)) Overigens heb ik niet zo heel veel last van spelende kinderen. Ik woon al 6,5 jaar op een appartement en daar heb je hele andere vormen van geluidsoverlast. Bijvoorbeeld buren die midden in de nacht het urenlang luidruchtig goed maken -O- Recht onder jouw eigen bed -O-

Snel wegwezen, die maken kinderen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:16

Wacht maar tot je om de haverklap een bonk hoort omdat er eentje gevallen is en ligt te roepen om hulp, tot eentje met dementie de hele gang bij elkaar vloekt of zelfstandig op stap gaat zonder luier en wel een incontinentieprobleem...

Ik hou van mijn rusthuisbewoners, maar ik zou er zelf niet tussen willen vertoeven :P

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:16

en daarbij krakende bedden en krakende gewrichten... helse herrie :')
Ok nu ga ik weer on topic :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:18

Nou ik wilde net zeggen, onderschat die oudjes niet! Ik was laatst bij een klant die ook in een seniorencomplex woonde (wel 55+) maar die had ook een verhalen... Die oudjes kunnen váls zijn :oo

Geen geluidsopname afgespeeld, wel de dag erna aangebeld en verteld dat ik het fijn vind dat ze hun ruzie (die ze daarvoor ook in standje luidkeels afstaken) hadden bijgelegd, maar dat ik de manier waarop niet van minuut tot minuut mee hoef te krijgen. Zij begon te huilen en hij werd knalrood. Daarna is het wel stiller geworden :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:20

Mijn ouders wonen in een wijk met alleen maar vrijstaande huizen en bejaarden. En de enige overlast bezorgd de irritante buurman met 5 (+-) porsches en een veel jongere vriendin. :r

Oh en het bungalowpark vol polen achter het huis is ook irritant. Maar de bejaarden zijn lievvvv! <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:22

Mijn ouders wonen in een straat met voornamelijk 60+ers, allemaal in hele grote huizen. En die hebben last van... de hockey op het (sport)park achter hun huis. Zo is er altijd wel wat :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:24

Ach... het houdt het wel spannend. Vorige week is er een pool dood gevonden in 1 van die huisjes (300 polen zitten er). Moest er van komen met al dat drugs en drankgebruik. :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:26

hahaha ja er is ook altijd wat...
mijn nieuwe huis is omringd met kleine speeltuintjes in de bosjes rondom de huizen, en ook twee mega basis scholen in de buurt. Maar mijn huis is perfect geïsoleerd en ik heb nergens last van...
Ik heb zelfs een keer mijn plicht gedaan als aardige buurtbewoner... ik zag een kindje van een jaar of 11 van een klimrek af donderen met haar snuitje op de rubbertegels. Even erheen gelopen en haar naar papa en mama om de hoek gebracht... en dat voor een extreme niet-kindervriend :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:30

Zwijg me over valse oudjes! We hebben er een paar tussen zitten, je zou ze met alle liefde zoals elk serpent in een geluidsdicht terrarium stoppen waar ze niet meer uit kunnen. Helaas is dat ethisch niet verantwoord O:)

Vandaag had mijn collega een jongedame aan de lijn die enorm grof uit de hoek kwam. Hij gaf op fikse en luide toon de opmerking "mevrouw, zulke taal wordt NIET getolereerd" en dan weet ik het alles behalve katholiek zal geklonken hebben. Ze kon maar niet begrijpen dat wij nooit belden voor een plekje voor haar oma, die bij haar vader inwoonde. Nou, als wij niks horen, dan gaan wij er van uit dat het thuis nog prima lukt... en daarnaast gaan de echt urgente gevallen voor op de gewone inschrijvingen.
Mijn collega zei achteraf "ja, ze kan de zorg niet opnemen want ze is hoogzwanger". Ik geef het dossier en wijs hem op de nota onderaan, die dateert van 8 maart, die ik gemaakt heb: "kleindochter kan niet ondersteunen in mantelzorg, is hoogzwanger". Waarop mijn collega aangaf dat ie dan begreep dat ze zo humeurig was, met al die zwangerschapshormonen en een olifantendracht _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:32

Op de hoek van onze straat is een speeltuin met omheining. Laatst gooide een jongetje de bal van een ander kleiner jongetje over het hek. Ik liep daar net langs dus pakte de bal op en wilde die aan het kleine ventje teruggeven. Toen spuugde hij naar me. Echt zo een smerige rggel :oo kindje was een jaar of 3 a 4. Wilde de bal toen eigenlijk weg gooien :+ Maar ben naar de moeder gelopen om te zeggen dat dat volgens mij niet helemaal de bedoeling is. Moeders haalde haar schouders op, mompelde wat en schreeuwde haar kroost bij elkaar: DIVINHOOO, SANTANAAA, RICARDOOO HIER KOMEN G*DVER en sleepte vervolgens het hele spul de auto in. :')

Dat was de laatste keer dat ik een kindje een bal terug heb gegeven.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:38

Oh die bal had ik meegenomen. Of lek geprikt.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:39

Ik was net bij de bieb, en bij het scannen stond een vrij lange rij. Was er een vrouw met 3 kinderen die hen zelf de boeken liet scannen. En dat duurde en duuuuuuurde maar. Als het erg rustig is snap ik het, maar nu snapte ik het echt totaal niet. Net als ouders die zeggen "vraag maar aan de conducteur of je een stukje mee mag lopen of zelf je kaartje mag scannen" >;)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:40

Ik zag dat kind laatst op een bankje zitten in de speeltuin en toen heb ik mijn tong uitgestoken. Heel onvolwassen, maar t voelde goed :')

Die bal had ik echt lek moeten steken, of voor zn neus onder een rijdende auto moeten rollen. Snotneus.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:40

Sunrise_ schreef:
Ik was net bij de bieb, en bij het scannen stond een vrij lange rij. Was er een vrouw met 3 kinderen die hen zelf de boeken liet scannen. En dat duurde en duuuuuuurde maar. Als het erg rustig is snap ik het, maar nu snapte ik het echt totaal niet. Net als ouders die zeggen "vraag maar aan de conducteur of je een stukje mee mag lopen of zelf je kaartje mag scannen" >;)

ZO irritant.. :') Ik ben dan ook zo een tr*t die gaat staan zuchten en steunen en puffen haha

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:43

Frummels schreef:
Ik zag dat kind laatst op een bankje zitten in de speeltuin en toen heb ik mijn tong uitgestoken. Heel onvolwassen, maar t voelde goed :')

dit had ik ook ècht kunnen doen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:49

Ik had flink op die bal gespuugd. :r

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:50

Ik kijk ook altijd heel erg boos naar kinderen. Dan kijken ze altijd zo bang :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 16:51

c_alsemgeest schreef:
Frummels schreef:

dit had ik ook ècht kunnen doen :+

Ik wilde dus typen dat mijn beste vriendin dat ook zo had kunnen doen. En ik zie nu dat jij haar nicht bent :') _O- Ik herken je van haar bruiloft vorig jaar, haha.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:01

Gisteren was ik een dagje naar de dierentuin met mijn vriend (dom, want; zomervakantie..) dus het was bezaaid met koters. Bij een aquarium stonden mijn vriend en ik voor een glas en andere mensen eromheen, hoor ik achter mij (expres hard); nee natuurlijk zie jij het niet liefje, er staan allemaal grote mensen voor! Misschien kunnen die wel aan de kant dat is wel aardig dan kun jij het ook zien!

Heb het genegeerd en ben lekker blijven staan. Doei, ik heb evenveel, nee meer zelfs betaald voor mijn kaartje en ik sta net zo lang voor de zeesterren zoals ik wil.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:15

Alsof kinderen een soort recht hebben om altijd overal maar het eerst en het langst naar te kijken inderdaad. _O-

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 17:18

Dan leren ze ook maar wachten.

Maar ik vind je wel dapper hoor, nu naar de dierentuin. :D
Wij zijn vorig jaar geweest in september, echt zo enorm fijn!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:21

Frummels schreef:
Ik wilde dus typen dat mijn beste vriendin dat ook zo had kunnen doen. En ik zie nu dat jij haar nicht bent :') _O- Ik herken je van haar bruiloft vorig jaar, haha.

Oh hahaha :)) it's all in the family :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:24

Ik ga trouwens in de zomer vakantie ECHT niet naar dierentuinen of pretparken... dat wordt mijn dood... of die van een ander }>

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:41

Ik heb er ook van geleerd :o