velvetblack schreef:Ik heb op instagram mooi spul van jou koppie voorbij zien komen Shizz
Ik ben vandaag vrij en ga een terrasje pakken, dus ik zal een foto proberen te maken!
Waar blijft die foto? 
Lien, wat een prachtige aankopen - ik heb ook zo lang staan staren naar dat Too Faced x KvD palette. Die rood is alleen al genoeg reden om hem te kopen want rood vind je eigenlijk bijna nergens zo mooi, wauw. Ook die matte grijze is echt prachtig, zoiets zie ik eigenlijk amper in die kleur en finish voorbij komen! Baal zo dat die foundation voor mij niets is, maar ben benieuwd naar foto's als je hem op hebt!
Over wenkbrauwen verven weet ik verder niets maar volgensmij hebben een hoop dames tips gegeven.
Rena100 schreef:Heb de laatste tijd eigenlijk weinig met make up gedaan, alleen de basis met wat mascara. Ik ben nog op zoek naar een goede primer, iemand hier een goede aanrader.
Zoals door lino genoemd inderdaad de self-adjusting van UD. Nog nooit een die mijn gezicht zo mooi heeft laten uitkomen. Zorgt dat al het pigment in de huid mooi egaal wordt en verhult de poriën, maar naar mate je hem langer draagt (dus weken/maanden later) gaat het ook positief effect hebben op je huid.
Fair schreef:Yay, mn pakketje is binnen!

Fair, mooie dingen heb je gekocht. Die kwasten van Real Techniques zijn zó fijn.
Trustworthy staat je ook heel mooi! Ben benieuwd naar die W7 Candy Floss, het is een dupe van Benefit dus ben benieuwd hoe die tot zijn recht komt. Ik heb de W7 Honolulu (dupe voor Benefit Hoola) en ben daar heel blij mee.
Je horloge past trouwens ook leuk bij je kleding!
Kelly schreef:Ik vind The Balm juist erg fijn, de geur is iig beter dan die van Trinket van Sugarpill

Dan kan ik die ook van mijn lijstje strepen. 
Yenni schreef:Hoe dragen jullie een felle lipstick?
Altijd en wanneer ik er zin in heb.
Ik hou van fel en knallend, en doe dat ook gewoon op als ik het erbij vind passen, maar nou hou ik niet echt rekening met het hele 'als je een felle ooglook hebt doe een nude lip' of andersom, ik doe waar ik eigenlijk een beetje zin in heb. 
Damned schreef:Ik heb een paar liquid lipsticks maar ik merk dat ik toch steeds een soort van drempel over moet om ze te gebruiken, en ik grijp sneller naar 1 van mijn ( twee

) mac lipsticks, dus die ga ik maar eens uitbreiden.
Ik weet eigenlijk niet goed wat mijn probleem is met de liquids... maar ik doe ze dus niet zo graag aan. Hier zit wel een groot aantal liquid lipstick fans precies

waarom dragen jullie ze zo graag?
Ik had in het begin ook totaal niets met liquid lipsticks maar ben toen via Colourpop er pas echt mee in aanraking gekomen. Ik grijp nu voornamelijk naar mijn liquids in plaats van de lipsticks maar dat is meer omdat ik zoveel liquids heb dat daar altijd wel net dé variant bij ligt van de kleur die ik in mijn hoofd heb om te dragen die ik vaak niet in lipstick variant heb. Daarnaast is wel het feit, voornamelijk bij de matte liquids, dat ze gewoon een stuk langer blijven zitten. Bij mij overleeft niets een maaltijd (
) maar aangezien ik de hele dag moet praten op mijn werk is het wel zo fijn dat deze liquids ook blijven zitten, veel lipstick verdwijnt halverwege de dag ervan. Over rode lipstick: Ik had een foto met Captive maar bij mij was hij meer rozig. Ik heb niet zoveel MAC meer liggen maar qua rood heb ik eigenlijk alleen nog maar Urban Decay Wonderland, 714 en Bad Blood liggen. Of de lippie stix van Colourpop.
Kel, die Dermablend inderdaad! Zag toevallig laatst een video op Facebook voorbij komen van hun concealer, zo dekkend! Denk dat dat al een geweldige optie is! En wat enorm poedersuiker van je Huda palette zeg.. 
Damned schreef:Ik wou eens een foto maken om hier te tonen, en de tip van de front camera te gebruiken dmv een spiegel helpt heel erg om de kleuren beter te latn overeenkomen! Maar ik moet nog wat oefenen vrees ik want ik ben zo fotogeniek als een dooie mus en dat in combinatie met een niet echt symmetrisch gezicht (en een heel scheve glimlach blijkbaar, moet ik echt eens op gaan letten

) ben ik maar gestopt en met foto's maken voor ik al te depressief werd

.
Waarschijnlijk ziet een ander helemaal niet wat jij zelf ziet, probeer dat maar te denken.
Ik maak sinds kort ook op diezelfde manier foto's en van de 100 die ik maak gaan er 95 linea recta de prullenbak in. Dat is prima, fotogeniek zit er bij mij helemaal niet in.
Zolang ik er in het echt maar leuk uit zie, denk ik dan altijd maar.
Overigens, het komt eerder weinig voor dat je een symmetrisch gezicht hebt, ik vind niet symmetrische gezichten vaak veel mooier. We hebben allemaal dingen die we minder mooi vinden maar die anderen prachtig vinden aan je! 
Niniane, ik ga 'm eens een keer swatchen in het echt want vind hem op de foto beetje zo'n geval van oliebol daar ga ik geen 34 euro aan uitgeven. Ben zo benieuwd naar je looks ermee, wie weet verander ik dan helemaal van standpunt!
MiickeytJe, ziet er mooi uit! 
..... ik dacht serieus dat ik m'n looks al had geupload. Niet dus. 
Hier een paar looks die ik de afgelopen tijd weer heb gedaan, ik heb geprobeerd te onthouden wat ik heb gebruikt maar weet het niet meer bij alles.. Ik probeer langzaamaan steeds meer mijn wenkbrauwen te verbeteren. Ik wil me echt maar focussen op 1 punt en dat verbeteren tot ik er helemaal blij mee ben, en dan het volgende punt pas gaan verbeteren.. Nu ik er meer aandacht aan besteed komt het al meer in de buurt maar het is nog niet helemaal hoe ik het wil. Ben wel al blij met de vooruitgang.
Look 1: NYX Mermaid op het bewegend ooglid, verder uit de Urban Decay Ultimate Basics de kleur Faith gebruikt. Op de lippen is Colourpop Bumble.

Look 2: Ik weet eerlijk gezegd alleen dat voor het roodrozige ik Modern Renaissance heb gebruikt in Venetian Red, de andere twee kleuren heb ik geen idee meer van eerlijk gezegd. Ik heb het vermoeden uit de UD Ultimate Basics de Magnet en wellicht Colourpop Summer Lovin'.. Ik wilde het wat grover laten uitzien op de ogen. Op de lippen is Urban Decay Fireball.

Look 3: Een van m'n favoriete looks eerlijk gezegd, het is een gevalletje love it or hate it maar heb op het werk heel erg veel leuke reacties gehad.
Op de ogen Faith uit de Ultimate Basics en Lounge (een losse oogschaduw van UD). Op de lippen is Colourpop Friday met daaroverheen de oogschaduw Lounge gedept.

Look 4: Tijdgebrek dus een snelle look gedaan - Colourpop Koosh op het hele ooglid aangebracht en daarna uit de UD Tenant palette de kleur 1960 volledig erin geblend.

Look 5: Kat von D Pastel Goth palette in de kleur Star (geel) en uit de UD Tenant palette de kleur Boom, UD Ultimate Basics in Faith en Nude om te blenden. Op de lippen Colourpop Solow.

Look 6, vandaag. Ik heb eigenlijk totaal niets met cut crease en heb het 1 keer uitgeprobeerd en dat werd een ramp en zag er niet uit dus nooit meer willen proberen, maar gister kreeg ik de ingeving dat ik het weer moest proberen en ik ben zowaar tevreden en best trots op mezelf. Eerst de kleur W.O.S uit de Naked Basics over het gehele ooglid gedaan, vervolgens met de UD liner Bump (wit) de lijnen getekend en met glitterlijm van NYX op een wing liner brush de glitter (NYX Violet) aangebracht. Op de lippen is Colourpop Cami met Colourpop Sugar Lips (gloss) eroverheen.

Zo. Ik ben weer klaar met mijn spam, sorry.

edit: wellicht een grappige vergelijking.... ik vond net foto's van 1 a 2 jaar geleden van mijn make-up, wat een verschil! Ik droeg toen alleen lipgloss/eyeliner.