[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:15

MissBambi schreef:
Citaat:
Weet iemand trouwens nog hoe ik het het beste kan doen als ik een Unicorn Blood wil? moet ik die gewoon bestellen via de site van Jeffree? en hoe snel gaat dat met de restocks? Kan ik het gewoon via mn bank doen of moet ik er paypall ofzo voor hebben?

Ik ben ook benieuwd :j

Bij Cocktailcosmatics kan ik Gemini en Unicorn Blood niet vinden, komt die pas op de site wanneer deze in restock komt?

Ben er straks achter gekomen dat ik niet direct een paypall acc. aan kon maken -O- iets met geld gestort krijgen en daar weer iets op doen :roll:
Even kijken of mn stiefma een account heeft. Is het goedkoper om vanuit de UK of USA te shippen?

bij Cocktail cosmatics was de lipstick duurder maar ik denk ook minder shippingkosten?

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:16

omgerekend is cocktail cosmetics nog net ietsjes goedkoper dan via jeffree zelf. maar scheelt niet veel hoor. is ent hoe valutas staan

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:16

Je zult gaan merken, dat als je penselen wat schoner zijn, je de make up mooier erop krijgt :j

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:17

Hanmar schreef:
Zoals beloofd kom ik wat toelichting geven over de toekomst van dit topic. We hebben achter de schermen even de mogelijkheden besproken en we gaan bij wijze van uitzondering een [HK] - tag toewijzen aan dit topic. Concreet wil dit zeggen dat het topic gewoon op MWS kan blijven en dus verder kan lopen zoals nu met heel veel tips, tricks en informatie. Zo blijft het ook toegankelijk en gemakkelijk vindbaar voor nieuwe gebruikers en blijft het een centraal topic.
Probeer ook zeker om voldoende ruimte te laten voor die nieuwe gebruikers. Als 'oudgediende' (vaste poster/meelezer) in het topic valt het niet altijd op, maar nieuwe gebruikers hebben het soms moeilijk om in een dergelijk topic in te springen, dus probeer er zeker op te letten dat ze niet (per ongeluk) genegeerd worden.

Door de HK-tag is het echter wel toegestaan om een beetje (!) offtopic te gaan. Hier echter wel de kanttekening, dat als we merken dat het topic vooral offtopic gaat met een beetje ontopic, het topic alsnog naar de HK gaat. Dit zal dus jullie verantwoordelijkheid zijn om tijdig terug ontopic te gaan. Maar op deze manier kan alles een beetje gemoedelijker gaan zonder dat wij constant moeten ingrijpen.

Op deze manier hopen we om iedereen tevreden te stellen en om de beste keus te maken voor het voortbestaan van het topic.

Wat en super fijn meedenkende modjes! +:)+

Ik volg toch wel, heb ook het idee dat iedereen welkom is! :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:17

Ik zweer bij zwitsal voor mijn kwasten *\o/*

Goeie oplossing modjes! Dan kan ik straks m'n kittens laten zien, ik zal er een kwast of liquid naast leggen om het half ontopic te houden, belooft :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:18

Wat een topbeslissing van de mods!

Alice, dank je wel! <3 En ja, brush cleanser is geweldig, mijne van Real Techniques ruikt ook zo lekker. _O-

Friem, jaaaaaaaaaa. Ik vind het ook altijd leuk om die van Jodie op snapchat te zien dus die monsters mogen wel vaker voorbij komen straks. :))

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:21

_Friemel schreef:
Goeie oplossing modjes! Dan kan ik straks m'n kittens laten zien, ik zal er een kwast of liquid naast leggen om het half ontopic te houden, belooft :D

:')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:21

Nee cocktail is duurder volgens mij! Bij hen kostte het me zo'n 29 euro,bij jeffree 25 (volgens mij) is alweer even geleden

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:23

Awh dankjewel Shizzel! :D :o

Ik zie ook alleen maar mooie meiden hier voorbij komen! <3

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:24

Damned schreef:
Nee cocktail is duurder volgens mij! Bij hen kostte het me zo'n 29 euro,bij jeffree 25 (volgens mij) is alweer even geleden

Jeffree was nu 26,10 :P zei al ligt aan de valutas en verschilt van dag op dag.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:25

Als je er meer hebt is cocktail goedkoper, 1 is Jeffree goedkoper, door de invoerrechten kom je op 33 euro per stuk als je er 2 hebt...

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:27

Ja dat is waar (ik rond ook af hoor :+ ) maar op cocktail moet je 8 pond verzendingskosten betalen, niet die 4,5 die op site staat.. wel jammer

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:29

de laatste keer bij cocktail cosmetics kwam ik uit op 24,30 of ik had gewoon geluk met de koers, kan ook.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:32

:( was het dan 4 of 8 verzendkosten?

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:32

ik zal even voor je kijken, goed :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:33

Afbeelding
Afbeelding

Even wat duidelijkere foto's van mezelf, sorry voor die eerste foto, Iets met ex :')

Denken jullie dat Gemini en Unicorn blood me zouden staan? Ikzelf twijfel wat over Unicorn Blood, ben bang dat hij te donker gaat zijn.
Edit: Ben trouwens mijn wenkbrouwen wat voller aan het laten groeien, wat een ellende :=
Wil er graag een wat andere vorm in. Wat precies ben in nog niet over uit.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:34

Damned schreef:
:( was het dan 4 of 8 verzendkosten?

4,50 :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:35

Thanks, denk dat ik hem dan toch bij cocktail ga bestellen, wil er namelijk twee. *Hoezo hebberig* O:)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:36

Dankje twilight! Maakt nu op zich niet zoveel uit, is toch al gekocht, maar ik dacht dat je dus 4,5 extra moest betalen, en het bleek bij het afrekenen 8 te zijn (er was geen keuze nadat ik be had aangeduid)

_Friemel

Om heel eerlijk te zijn zou ik ze bijtekenen, groeien doen ze dan zelf wel :j met bijtekenen kan je zelf de vorm merendeels bepalen, ik vind ze zo echt veel te smal maar dat is smaak.

Schemerdier

Missbambi sorry ik ben daar heel slecht in, zie het ook niet bij mezelf :+

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:37

wow dat is echt raar, ik zou er even mailtje achteraan gooien. waarom niet.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:42

Fijn Hanmar!

En volgens mij is het een heerlijk open topic, waar iedereen met een vraag zo binnen kan komen en ook binnen komt. Heel soms wordt daar niet op gereageerd, of aangeraden even de zoekfunctie te gebruiken. Ik neem aan dat dat gewoon ok is?

Make up was geslaagd vanavond, geen foto gemaakt helaas. Nu geen zin meer, want is wat uitgelopen door toch wat tranen.

Had van mn vice de wit/paarse duochrome, de knalroze, paarse en donkerblauw gebruikt. Zo blij mee, elke keer weer.

Moet/wil alleen nog steeds een Z Palette scoren. Dan heb ik 2 fijne palettes voor mee te nemen met alles wat ik graag gebruik.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:43

Michelle77 schreef:
Fijn Hanmar!

En volgens mij is het een heerlijk open topic, waar iedereen met een vraag zo binnen kan komen en ook binnen komt. Heel soms wordt daar niet op gereageerd, of aangeraden even de zoekfunctie te gebruiken. Ik neem aan dat dat gewoon ok is?

Make up was geslaagd vanavond, geen foto gemaakt helaas. Nu geen zin meer, want is wat uitgelopen door toch wat tranen.

Had van mn vice de wit/paarse duochrome, de knalroze, paarse en donkerblauw gebruikt. Zo blij mee, elke keer weer.

Moet/wil alleen nog steeds een Z Palette scoren. Dan heb ik 2 fijne palettes voor mee te nemen met alles wat ik graag gebruik.

Boozyshop heeft nu die Z palette van eigen merk en zijn een slag goedkoper.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:45

Zojuist de MAC prep + prime voor de lippen besteld!
En toen ook maar een oogschaduw palette van ZOEVA (naturally yours) erbij gedaan en een Soft matte lip cream van NYX (kleur; addis ababa) :)

De kwasten/penselen voor oogschaduw haal ik van de week wel een keer bij de HEMA