Dat ziekenhuiseten ziet er lekker uit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:Zitten hier ook veganisten/vegetariers?
Ik loop- momenteel beetje vast in mn weekmenu's
Resistance, ik vind je manier van communiceren niet zo prettig. Persoonlijk vind ik 50 kilo ook weinig, zeker als je ook spiermassa wil opbouwenMaar goed, we zullen zien toch?
Ik mag ook niet zeuren met mijn 57 kilo bij 1,68, maar wil alleen vetjes ruilen voor spiermassa ipv afvallen
Benen scheren vind ik ook een work-out opzich, lang leve de lange broeken en tights!
Raja schreef:Ik heb die hoeveelheden van de site van Domino's zelf
https://www.dominos.nl/media/1351/voedi ... zza-p1.pdf
vibabu schreef:Uiteindelijk zal dat plannen wel meer rust geven nog. Ik bedenk vaak 's avonds al wat ik de volgende dag ga eten. Een soort van ontspanningsmomentje. Weet ik meteen of ik nog boodschappen moet doen voor het avondeten. Alleen als ik eten uit de vriezer haal en een vriendin heeft een plan bedacht dan kan het nog wel eens stressig worden. Ene keer kan ik alleen makkelijker planning omgooien dan de andere keer
Gister echt zo'n lekkere pizza gegeten! vriendin is naar domino's gegaan en had daar 2 medium pizza mee. een met four cheese en een met Hawaii. Echt zo lekker! Daarvoor een klein stukje zelfgemaakte taart gegeten bij m'n ouders met blauwe bessen en meel gemaakt van bloem en gemalen hazelnoten. net even mijn dagmenu ingevuld van gister en kom denk ik rond de 1600 kcal. Valt best mee dus.
_Caitlinnn schreef:Word altijd zo blij van die eet foto's ..
Hoe dingen dan zijn gelukt etc.
Ik ben sinds gisteren begonnen op mijn nieuwe werk (na vijf maanden burn-out thuis).
Ben via via er een beetje ingerold en het ging om een nog niet eerder vervulde vacature.
'' nieuw gecreëerd '' omdat bepaalde mensen teveel werk hadden.
Ik ben blij dat ik weer werk en me weer goed voel
Echter snap ik wel dat de vacature er nog niet eerder was want ben de hele dag boekjes aan het overtikken.. visitekaarten aan het invoeren en lijsten aan het controleren. Erg saai en dodend werk. Echter wel bij een bedrijf waar ik toekomst zie maar ze kunnen niets garanderen (dat er een andere functie vrij zal komen en dat ik deze dan zal krijgen)..
Misschien moet ik even wennen..?![]()
Ook qua eten lastig. Gisteren had ik:
O: Magere kwark met vruchten
T: Musli reepje van AH minder vet
L: Drie x spelt boterham met kipfilet en sla
A: Pasta gemaakt door mama
(zat hierdoor erg hoog in mn koolhydraten)
Vandaag:
O: Magere kwark met vruchten en musli
T: Pink Lady Appel
L: Wrap met beetje pesto carpaccio en komkommer
A: Sushi
vind het lastig nu ik dingen moet meenemen en het dus moet ''plannen''
Imker schreef:Ik doe (nog) geen korte broek aan naar de sportschool. Heb een joekel van een litteken op mijn been (een lekkere verse dikke rooie) en dan gaapt iedereen me zo aan. Dus ik doe maar een lange aan of iets wat tot halverwege mijn kuit komt.
Vanmiddag naar de osteopaat. Mag je daarna gewoon sporten? Want eigenlijk wil ik morgenvroeg nog even naar de sportschool. Vrijdag komt het er niet van want dan moet ik naar de orthopeed.
Amyyy schreef:Ik doe ook gewoon een lange broek aan naar de sportschool hoor! Lekker warm:D Ik ben een koukleum.
Ik ben zondag onbeschoft uiteten geweest. American buffet corner, onbeperkt. ALLEMAAL KOEKJES EN CAKEJES pizza frietjes wafels chocola mozzarella sticks omg ik had echt veel gegeten. We waren naar Ermelo geweest voor de indoor subtop kampioenschappen dus dan zit je ook nog eens de hele dag stil. Had denk ik voor 3000 kcal gegeten die dag, dus ik heb 2 balansdagen gehad.
Ik ben vegetarisch!
Amyyy schreef:Ik doe ook gewoon een lange broek aan naar de sportschool hoor! Lekker warm:D Ik ben een koukleum.
Ik ben zondag onbeschoft uiteten geweest. American buffet corner, onbeperkt. ALLEMAAL KOEKJES EN CAKEJES pizza frietjes wafels chocola mozzarella sticks omg ik had echt veel gegeten. We waren naar Ermelo geweest voor de indoor subtop kampioenschappen dus dan zit je ook nog eens de hele dag stil. Had denk ik voor 3000 kcal gegeten die dag, dus ik heb 2 balansdagen gehad.
Ik ben vegetarisch!
Dilan93 schreef:Amy, dat buffet klinkt echt ongelooflijk lekker
Wat pizza's betreft, wij eten zaterdag pizza van new york pizza. Dan gaat er bij mij gewoon een hele (25cm) four cheese pizza in hoor. Ga zaterdag ook een dagje geen calorieën tellen. Word ik niet gelukkig van op pizzadagweet toch wel dat ik over mn doel heen zit. Zit ik wel vaker op cheatdagen en ben er tot nu toe prima mee afgevallen