Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Camping De Roos, goede herinneringen aan 

Een deel van de paden kende ik al; ik heb vlak voor Corona hier een km of 27 gewandeld. Geparkeerd op P Kaapse Bossen en toen heel creatief allemaal paaltjeswandelingen aan elkaar geknoopt. Zo van "beginnen met de blauwe route, als je de bruine route tegenkomt, overstappen op die, daarna kom je paars tegen en ga je daarop verder, dan blauw, dan groen, etc". Toen ben ik van P Kaapse Bossen via P Doornse Gat, Hoogstraat en Broekhuizen naar Dartheide gelopen. De graftombe sla je dan over (die hebben we vandaag wel up close and personal mogen bekijken). Vandaag hebben we een groot deel over dezelfde paden gelopen. Daarna liep ik toen weer via Hoogstraat en Doornse Gat-regio naar de Kaapse Bossen, uitkijktoren, Helenaheuvel en weer naar de parkeerplaats.
Is groot deel van Utrechts Landschap, toch? Dan moet ik even een keer gaan gluren op Leersum bij knooppunt 70-71, want normaal gesproken is dat altijd een rampzalig pad (behalve als het vier maanden kurkdroog is, dan kun je er nét moddervrij overheen).
Had best wel veel paden die ik herkende, grappig hoe snel dat gaat. Mijn vader heeft dat dus niet; ik zei tegen hem vlak voordat we gingen lopen dat ik daar dus eind februari dat rondjes knopen had gedaan, en dat we dan misschien nog wel een keer konden doen. Daarna corrigeerde ik mezelf, dat dat misschien wel wat saai zou zijn omdat je dan grotendeels over dezelfde paden komt. Mijn vader haalde zijn schouders op "je kan me alles wijs maken". Oke
. Dus de volgende keer laat ik me niet meer ophalen, maar ik durfde niet omdat mijn rug zo na het poetsen en werken gisteren (toeristen wissel in de gîte) pijn doet. Helaas heb ik maar een eenvoudige telefoon die niet zo'n scherpe foto's maakt als die jullie maken, want in werkelijkheid is het allemaal veel scherper en mooier.