Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:28

Heel goed..van de zomer doen ze de pump op een strandje in de buurt... :) Zal vandaag wel niet zo zijn hihi.
Lekker een nieuw schema, ik ben vd week ook weer aan de beurt :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:36

Elmira30 schreef:
Ach...wij vrouwen vallen toch ook niet allemaal op mannen met die bierbuiken of alleen maar gespierde mannen. Zo is het met mannen vast ook. De keuze is reuze :D

Gaat er iemand vandaag nog sporten? Ik moet pumpen vanavond maar het is zo warm in de zaal :roll:

Hier hetzelfde dilemma, ik sport normaal maandagavond. Maar ik ga dood van de spierpijn, en de zaal is waarschijnlijk héél warm vanavond. Misschien toch morgenochtend maar sporten in plaats van vanavond.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:41

Ik zit ook te twijfelen..ik vind het niet fijn als het zo warm is. Maar aan de andere kant weet ik niet wanneer ik wel kan en hoevaak het mooi weer is in NL := :P

Jongens ik ga binnenkort wedstrijdje rijden voor de eerste keer :o Vind het wel spannend hoor :=

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:53

Ik ga vanavond gewoon Crossfitten hoor :). Afzien 2.0 !

Wat leuk Elmira, wat ga je starten?
Ik ben gisteren voor het eerst gestart met mijn paardje :)!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:59

Bedacht me net dat ik maar gewoon door de zure appel moet bijten, omdat ik woensdag een afspraak heb staan en dus niet kan sporten, dus dat ik dat naar morgen moet verplaatsen omdat de sportschool donderdag dicht is. := Sportschool it is vanavond!
Ik ben ook benieuwd wat je gaat starten Elmira! En Renee, hoe ging het? :)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:02

Heel goed, ik heb dan ook een super lief paard :).
We moesten meteen in het L2 starten:
6e met 181 (spanning van mijn kant)
1e met 208 :D *\o/* *\o/*

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:04

Oh wauw! Super netjes! Gefeliciteerd met je eerste plaats! :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:27

Als ik niet ging sporten elke keer dat het (te) warm was in de sportschool .. zou ik er enkel in de winter zijn vrees ik :')

Gefeliciteerd met je punten Renee16! Top!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:52

Te warm in de sportschool? Hebben jullie geen airco? := Als ik binnenloop heb ik altijd kippenvel. Maar als je eenmaal bezig bent is het lekker :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:57

Wat goed Renee!!
Ik ga gewoon in de B beginnen hoor...ik heb zelf geen wedstrijd ervaring.

Haha i know dressagelady maar vind het sporten zonder airco niet heel fijn. Oei dat klinkt verwend maar ik sport zomers wel hoor.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 11:57

Emita schreef:
Te warm in de sportschool? Hebben jullie geen airco? := Als ik binnenloop heb ik altijd kippenvel. Maar als je eenmaal bezig bent is het lekker :D

Bij de fitness wel :D

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 12:29

Vanavond heb ik buiten in de bossen bootcamp heb deet gehaald word iedere keer compleet lek gestoken. Ik kan ook heel erg slecht tegen de benauwdheid. Dat het warm is maakt mij niet gek veel uit, maar als het zo drukkend benauwd is, nee daar houd ik niet van.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 19:45

Bij ons is het voordat je begint gewoon koud, vooral in de kleine zaaltjes.. Maar als je eenmaal bezig bent dan heb je t snel genoeg warm.. Ik ga zo weer zumba, is al 2 weken geleden :n

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:38

Ik ben wel geweest, schouderklopje voor mezelf. Maar ik heb maar een half schema gedaan, want mijn spierpijn is echt niet grappig meer := Als goedmakertje wel naar huis gelopen vanaf de sportschool (5km). Net weer lekker gezond eten ingeslagen, we gaan er weer voor! Vanmiddag op school vroeg een klasgenootje me ook al hoeveel kg ik kwijt was, omdat het zo goed te zien was. Ook mijn vriendinnetjes zeggen de laatste tijd dat mijn figuur zo mooi is geworden :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:45

Goed bezig hoor RN!!

Hoe ging je zumba Vera? En was de bootcamp een beetje vol te houden lucifertje?

Ik ben vanavond niet geweest :oo de halve familie kwam eten en ik ben bezig met het afronden van mn studie, moet ik nu maar eens een beetje tempo mee gaan maken :') nog 2 verslagen en dan ben ik helemaal klaar! Merk dat ik het sporten als studie ontwijkend gedrag gebruik, dus moest van mezelf vanavond voor straf thuis blijven :P

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:55

ben ook geweest. het was warm en pittig maar we zijn geweest.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:09

Fijn zulke complimenten RusselNuwell! :) Goed bezig!

Heb het niet gered om te gaan vanwege mijn eindverslag, maar ben wel met de hond een kwartiertje wezen hardlopen (dat is voor mijn doen lang, cardio is niet mijn ding :') ). Dus ik denk dat ik dit twee keer per week erbij ga doen, is leuker voor de hond en voor mij want die loopband op de sportschool is zo killing. En dan proberen elke week een minuut langer vol te houden :)

Morgen wel echt naar de gym. Upper body!

Goed bezig Elmira30 :D

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:10

Sjonge jonge jonge jonge jonge, GRRRRMMBLLLL! Serieus, ik heb mij overal ingespoten met deet aangezien ik altijd levend opgegeten word door die rot steekvliegen. Prikken ze serieus gewoon door mijn broek heen!!!! Heb echt een bult op mijn been niet normaal. Verder was de bootcamp heel pittig! Was ook erg warm en kon mijn warmte slecht kwijt :(
Morgen ga ik naar de sportschool zelf trainen en woensdag weer PT. Dan ga ik deze week zelf de 5 km lopen en nog een keertje zwemmen. Beweging genoeg zullen we maar zeggen :)
Ben ook groom voor mijn zus, gaan een lang weekend op meerdaags concours. Morgen nog werken en dan lekker weekend ;)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:19

Ik ben ook zo'n anti cardio fanaat. Maar ik heb mezelf ergens voor opgegeven, 13 september bridge to bridge run, 9.6km holladijee! We gaan met een hele groep, wel tof! Moet van mezelf zoiets in mn leven gedaan hebben :))

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:21

DL jeetje jij begint fanatiek. Loop je ooit wel eens hard? Ik vind cardio ook zo niet leuk maar dat komt omdat ik er ook gewoon niet goed in ben!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:27

Jawel! In t verleden 2x per week 6km. Nu wel iets minder :') konden kiezen uit 3, 6 of 9em. Dus er tussenin gaan zitten. Ga ook met prpraktisch alleen maar kerels :') dus laat me niet kennen. Ach ik heb nog even :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:29

Aaaah lucifertje balen! Wel goed bezig geweest! :)
Pfff ik vind cardio ook niets aan...duurt oneindig lang...
Dl: respect dat je daaraan begint... +:)+

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:47

Oh wauw DL, succes met trainen alvast! :)
Ik doe altijd aan het begin van mijn training crosstrainer en aan het eind roeien, maar je ziet mij echt niet in de sportschool op een fiets stappen. Ik hou van fietsen, maar dan wel buiten, op een fiets die vooruit komt. :')

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:45

@ dressagelady: succes! Wel oppassen met shin splint...heb er zelf last van en kom er slecht vanaf :(
@ RusselNuwell: dat is nog eens een leuk compliment ;)
@ lucifertje: Pfoe lastig die muggen :( Ik weet niet hoeveel % DEET je hebt, maar in NL schijnen ze tot 50% DEET te verkopen. Misschien een zwaardere variant proberen?

Ik ben net terug van de sportschool. Eerst een Body Pump sessie gedaan en direct gevolgd door XCO. Was door de warmte wel extra zwaar zeg. Heb ook het idee dat eerst BP en dan XCO zwaarder is dan eerst XCO en dan BP (dat heb ik afgelopen woensdag gedaan).
Ben nu ook aan het experimenteren met havermout als ontbijt. Denk dat ik er vandaag iiieeeeets te veel lijnzaad doorheen heb gedaan :') _O-

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:40

hahah goed voor de stoelgang! Hoe bevalt het havermout?
Ik vind het een uitvinding...ik eet het nu elke ochtend :)