Zal vandaag wel niet zo zijn hihi.Lekker een nieuw schema, ik ben vd week ook weer aan de beurt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zal vandaag wel niet zo zijn hihi.
Elmira30 schreef:Ach...wij vrouwen vallen toch ook niet allemaal op mannen met die bierbuiken of alleen maar gespierde mannen. Zo is het met mannen vast ook. De keuze is reuze![]()
Gaat er iemand vandaag nog sporten? Ik moet pumpen vanavond maar het is zo warm in de zaal
Vind het wel spannend hoor
Sportschool it is vanavond!
Als ik binnenloop heb ik altijd kippenvel. Maar als je eenmaal bezig bent is het lekker
Als goedmakertje wel naar huis gelopen vanaf de sportschool (5km). Net weer lekker gezond eten ingeslagen, we gaan er weer voor! Vanmiddag op school vroeg een klasgenootje me ook al hoeveel kg ik kwijt was, omdat het zo goed te zien was. Ook mijn vriendinnetjes zeggen de laatste tijd dat mijn figuur zo mooi is geworden
de halve familie kwam eten en ik ben bezig met het afronden van mn studie, moet ik nu maar eens een beetje tempo mee gaan maken
nog 2 verslagen en dan ben ik helemaal klaar! Merk dat ik het sporten als studie ontwijkend gedrag gebruik, dus moest van mezelf vanavond voor straf thuis blijven
Goed bezig!
). Dus ik denk dat ik dit twee keer per week erbij ga doen, is leuker voor de hond en voor mij want die loopband op de sportschool is zo killing. En dan proberen elke week een minuut langer vol te houden 
konden kiezen uit 3, 6 of 9em. Dus er tussenin gaan zitten. Ga ook met prpraktisch alleen maar kerels
dus laat me niet kennen. Ach ik heb nog even

Ik weet niet hoeveel % DEET je hebt, maar in NL schijnen ze tot 50% DEET te verkopen. Misschien een zwaardere variant proberen?