Zo, VG 6 besteld. Heb hem bij de counter al een paar x gezien dat hij me opviel, dus nu toch maar gedaan Ik taai af, trusten mensen!
saddledancer
Geplaatst: 02-12-14 00:54
Ik ga die eye look binnenkort proberen!! Heel gaaf!!
Drunksheep
Geplaatst: 02-12-14 01:04
Ik vind Jaclyn ook echt heel leuk, knappe meid, leuke babbel en komt heel down to earth over. En haar looks zijn echt super. Ook fijn dat ze ook rood geverfd haar heeft, want dan kan ik mooi zien hoe die looks als totaalplaatje zullen zijn
Mascha vind ik 9 van de 10 keer sowieso slechte looks maken, en dat ze überhaupt complimenten op die lippen heeft gehad
Ik heb net een hele fijne nieuwe cleanser en toner uitgeprobeert van clarins mijn gezicht voelt helemaal fris en pepermuntachtig als je begrijpt wat ik bedoel benieuwd wat het doet voor mijn huid
Oeh! Ik heb zon lieve vent! Ik klaag altijd dat ik te weinig licht heb om me op te maken en nu heeft ie dit geïnstalleerd; http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 82e68e.jpg Ben er zo blij! Heeeeel veel kleurstanden dus perfect
Heb mezelf ingehouden vandaag. Ik heb bijna Sleek Au Natural gekocht maar ik vond Storm ook wel mooi en toen heb ik besloten geen van beiden te doen. Oogschaduw heb ik al veel maar ik wil meeeeeer.