Ik word hebberig van jullie collecties.

Ik heb het in mijn hoofd van de week 2 plankjes te maken voor op de badkamer. Dan kan ik mijn Rituals collectie uitstallen. En die erna eens een keer aanvullen want het is wel erg zuunig als ik het zo zie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Die serum hoor je toch eigenlijk net voor je gaat slapen te gebruiken? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
_MG schreef:Janine, ik heb hetzelfde setje ook liggen! Ik gebruik na het reinigeren eerst de serum en daarna de dagcreme, ik merk dat het erg voedzaam is voor mijn huid die normaal droog neigt te zijn.
Letizia schreef:Ja, klopt, maar ik weet niet hoelang jullie met 1 ampul doen, maar ik kon er 1 week m'n gezicht mee insmeren, ipv 1 per dag
Ik had dus zo'n proefmonster van de glow oil gehad en daar doe ik ook al 2 weken mee
njcgregoor schreef:Ik heb net mijn haar gewassen met samples van de sakura shampoo en conditioner. Wat is ie fijn!
Ik ga er alleen niet aan beginnen want de shampoo en conditioner die ik normaal gebruik is al 6 en 7 euro per fles. Die koop ik ook alleen maar in de aanbieding anders word het me te gek.
njcgregoor schreef:Ik vond ze totaal niet schuimen. Ik heb wel maar echt heel weinig nodig (ik heb haar tot mijn billen en onwijs dik) en zelfs bij de shampoo werd mijn haar geen touw.
Aussie heb ik uitgeprobeerd omdat iedereen daar zo over te spreken wae maar mijn haar is nog nooit zo erg van touw geweest. Eigen merk werkt nog beter. Nee ik hou het bij l'oreal Elvive Nutri Gloss.
(En als ik ooit geld teveel heb Rituals)
Janine1990 schreef:Toen ik Aussie probeerde totaal niet.njcgregoor schreef:Ik vond ze totaal niet schuimen. Ik heb wel maar echt heel weinig nodig (ik heb haar tot mijn billen en onwijs dik) en zelfs bij de shampoo werd mijn haar geen touw.
Aussie heb ik uitgeprobeerd omdat iedereen daar zo over te spreken wae maar mijn haar is nog nooit zo erg van touw geweest. Eigen merk werkt nog beter. Nee ik hou het bij l'oreal Elvive Nutri Gloss.
(En als ik ooit geld teveel heb Rituals)
Heb je misschien heel erg hard water?