DideH schreef:Die serum hoor je toch eigenlijk net voor je gaat slapen te gebruiken? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Dat hebben ze mij toen in de winkel inderdaad wel uitgelegd. Maar op de site staat weer dat het voor dag of nachtcreme er op moet.
_MG schreef:Janine, ik heb hetzelfde setje ook liggen! Ik gebruik na het reinigeren eerst de serum en daarna de dagcreme, ik merk dat het erg voedzaam is voor mijn huid die normaal droog neigt te zijn.
Ben bang dat mijn huid daar overstuur van zal raken. Vandaar dat ik 'maar wat doe'
Het voedzame merk ik inderdaad ook, maar heb ook het idee dat oneffenheden weg lijken te gaan.
Letizia schreef:Ja, klopt, maar ik weet niet hoelang jullie met 1 ampul doen, maar ik kon er 1 week m'n gezicht mee insmeren, ipv 1 per dag

Ik had dus zo'n proefmonster van de glow oil gehad en daar doe ik ook al 2 weken mee

Hoe dan? Want je breekt 'm toch open? Ik vond 1 ampul ook wel erg veel hoor.... bang dat mijn huid van zoveel ook overstuur zou raken. Maar goed, dat is niet de reden dat ik 'm kapot heb laten vallen
Wat is de glow oil voor jou? Voor vs. na?
Ik ben 28, heb niet echt lijntjes, iets wat ook in de familie zit. Wij lijken qua huid niet oud te worden. Niet snel althans.