Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-18 18:36

-O- Moet dat?
Ik word hebberig van jullie collecties. :')

Ik heb het in mijn hoofd van de week 2 plankjes te maken voor op de badkamer. Dan kan ik mijn Rituals collectie uitstallen. En die erna eens een keer aanvullen want het is wel erg zuunig als ik het zo zie. :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:41

Ik wil deze drie lijnen bijna compleet hebben. Dus nog de deo van Happy budha. Ook nog parfum, maar die moet ik nog testen..

Janine1990

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:40

Zijn hier ook mensen die de Glow -radiance anti-aging serum gebruiken?

Ik heb 'm in april in zo'n setje gekregen die je bij besteding van 30 euro in de winkel kreeg. Een soort van mini dus. Ik heb werkelijk GEEN idee waar het voor bestemd is, maar ik ben er nogal van gecharmeerd. (af en toe na het douchen)
Waar gebruiken jullie het voor? Vind de grote fles best prijzig namelijk.

Ik word ook zwaar jaloers van jullie verzamelingen! Maar dankzij jullie ook hetzelfde fantastische idee gekregen als Roosch :D En moet binnenkort maar een dag vrij regelen om naar de Rituals toe te gaan.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:55

Ik heb mijn Yalda collectie vandaag weer uitgebreid. Kitchen set en thee :)

En Happy Buddha shampoo

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:30

Ik heb de marmere steen & handzeep en handcreme op mijn kerst lijstje staan, lekker voor in ons nieuwe huis waar we nu volop verbouwen!
Ik zag dat je een speciale kitchen zeep had, deze dus gevraagd. Kan niet wachten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:56

Ik vond de serum juist maar mwa, maar de booster echt super 8-)

Ik hen nu de face oil die ik erg fijn vind :)

Leuk jullie collecties zo te zien :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:58

Ja die ampul... die heb ik vrijwel meteen kapot laten vallen in de badkamer |(

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 00:05

Ooh, zonde :oo

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 00:20

Janine, ik heb hetzelfde setje ook liggen! Ik gebruik na het reinigeren eerst de serum en daarna de dagcreme, ik merk dat het erg voedzaam is voor mijn huid die normaal droog neigt te zijn.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 00:50

Die serum hoor je toch eigenlijk net voor je gaat slapen te gebruiken? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 09:52

Die ampullen kun je als 7-daagse kuur gebruiken.
Mijn gezicht knapte er enorm van op. Ze raden het aan om dit zo'n 3 á 4 keer per jaar te doen.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 10:02

Ja, klopt, maar ik weet niet hoelang jullie met 1 ampul doen, maar ik kon er 1 week m'n gezicht mee insmeren, ipv 1 per dag :')

Ik had dus zo'n proefmonster van de glow oil gehad en daar doe ik ook al 2 weken mee :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 11:51

DideH schreef:
Die serum hoor je toch eigenlijk net voor je gaat slapen te gebruiken? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Dat hebben ze mij toen in de winkel inderdaad wel uitgelegd. Maar op de site staat weer dat het voor dag of nachtcreme er op moet.

_MG schreef:
Janine, ik heb hetzelfde setje ook liggen! Ik gebruik na het reinigeren eerst de serum en daarna de dagcreme, ik merk dat het erg voedzaam is voor mijn huid die normaal droog neigt te zijn.

Ben bang dat mijn huid daar overstuur van zal raken. Vandaar dat ik 'maar wat doe' :')
Het voedzame merk ik inderdaad ook, maar heb ook het idee dat oneffenheden weg lijken te gaan.

Letizia schreef:
Ja, klopt, maar ik weet niet hoelang jullie met 1 ampul doen, maar ik kon er 1 week m'n gezicht mee insmeren, ipv 1 per dag :')

Ik had dus zo'n proefmonster van de glow oil gehad en daar doe ik ook al 2 weken mee :+

Hoe dan? Want je breekt 'm toch open? Ik vond 1 ampul ook wel erg veel hoor.... bang dat mijn huid van zoveel ook overstuur zou raken. Maar goed, dat is niet de reden dat ik 'm kapot heb laten vallen :')

Wat is de glow oil voor jou? Voor vs. na?
Ik ben 28, heb niet echt lijntjes, iets wat ook in de familie zit. Wij lijken qua huid niet oud te worden. Niet snel althans.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:44

Hier gaat er ook een kast in de badkamer komen zodat ik eindelijk mijn Rituals collecties netjes kan neerzetten. Dat vraagt om een extra collectie natuurlijk, ik denk aan de Ayurveda, Buddha of mijn Karma aanvullen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:48

Ik heb net mijn haar gewassen met samples van de sakura shampoo en conditioner. Wat is ie fijn! <3

Ik ga er alleen niet aan beginnen want de shampoo en conditioner die ik normaal gebruik is al 6 en 7 euro per fles. Die koop ik ook alleen maar in de aanbieding anders word het me te gek. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:51

njcgregoor schreef:
Ik heb net mijn haar gewassen met samples van de sakura shampoo en conditioner. Wat is ie fijn! <3

Ik ga er alleen niet aan beginnen want de shampoo en conditioner die ik normaal gebruik is al 6 en 7 euro per fles. Die koop ik ook alleen maar in de aanbieding anders word het me te gek. :+

Qua conditioner zweer ik bij Aussie, maar de shampoo lonkt me wel, niet de Sakura trouwens want dat is écht niet mijn lijn, maar dan de Buddha, Dao of Ayurveda. Gewoon omdat het zo mooi staat straks bij de rest :+
Eén probleem, ik heb echt nog heel veel shampoo van allerlei soorten en merken op voorraad en was het zeker niet meer dan 2x per week anders is het zo vet. Dus nódig is het nou niet bepaald :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:55

Ik ben erg benieuwd naar de shampoo, wel prijzig. Maar hoe schuimt het?
Ik ben van Yes To nu naar Loving Blends gegaan, maar daarvan is het aanbod overal zó wisselend en een aantal krijg ik wat vettig/stug haar van. Vind het ook matig schuimen, en dat terwijl het zonder parabenen is.

Prijs is wel heel vriendelijk en mijn huid heeft er geen problemen mee. Dus die van Rituals is dan wel meteen heel erg duur (Yes To 10 euro voor een halve liter, Loving Blends 3 euro voor 250ml), maar als het echt goed schuimt, dan zou ik het wel aandurven denk ik.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 12:57

Mijn goedkope 2 euro voor een fles shampoo schuimt een stuk meer dan de rituals shampoo die ik geprobeerd heb. Voor mij niet weer ondanks dat ze geur wel heel fijn is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:00

Ik vond ze totaal niet schuimen. Ik heb wel maar echt heel weinig nodig (ik heb haar tot mijn billen en onwijs dik) en zelfs bij de shampoo werd mijn haar geen touw.

Aussie heb ik uitgeprobeerd omdat iedereen daar zo over te spreken wae maar mijn haar is nog nooit zo erg van touw geweest. Eigen merk werkt nog beter. Nee ik hou het bij l'oreal Elvive Nutri Gloss. :Y)

(En als ik ooit geld teveel heb Rituals)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:01

Mijn haar is zoveel mooier geworden sinds ik de shampoo van Sakura gebruik. Ik wil niets anders meer. Een enkele keer als ik erna moet werken pak ik nog de andrelon maar dan ziet mijn haar er toch minder goed uit.

Bij mij schuimt de shampoo prima.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:04

Zonnebloem, in welke zin mooier?
Ik heb mijn zinnen gezet op een lob, moet nog naar de kapper. Maar ik ben niet zo van het uitgebreid haar doen elke dag. :+

Op zich heb ik vrij makkelijk haar, mijn huid alleen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:04

njcgregoor schreef:
Ik vond ze totaal niet schuimen. Ik heb wel maar echt heel weinig nodig (ik heb haar tot mijn billen en onwijs dik) en zelfs bij de shampoo werd mijn haar geen touw.

Aussie heb ik uitgeprobeerd omdat iedereen daar zo over te spreken wae maar mijn haar is nog nooit zo erg van touw geweest. Eigen merk werkt nog beter. Nee ik hou het bij l'oreal Elvive Nutri Gloss. :Y)

Heb je misschien heel erg hard water?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:09

Janine1990 schreef:
njcgregoor schreef:

Heb je misschien heel erg hard water?
Toen ik Aussie probeerde totaal niet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:14

Janine1990 schreef:
Zonnebloem, in welke zin mooier?

Ik heb erg zwaar, droog en stijl haar, maar met deze shampoo glanst het is het nu 2 dagen nog zacht en heb ik meer volume in mijn haar.

Ik ben van het luie, meestal borstel ik het niet eens, maar even mijn handen er doorheen en het zit goed.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:16

De Aussie shampoo heb ik 1 van staan maar nog niet geprobeerd, maar ik gebruik alleen de 3 minute miracle reconstructor en die vind ik echt geweldig, haar is heerlijk makkelijk doorkambaar.