Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Je mag me verbeteren als het verkeerd is, Balou maar het is niet alleen het ei dat telt. Als dinsdag het ei niet groot genoeg is kan het zijn dat terug na dinsdag de bloedwaarden, baarmoederslijmvlies terug aan het verminderen zijn.
Als bijvoorbeeld donderdag het ei groot genoeg is, is de rest niet meer goed.
Zo hebben ze mij dat toch uitgelegt.
Pregnyl zit er in en t is gelukt zonder problemen, oef.
_Mel schreef:Hoe werkt het in Nederland trouwens met weekenden en je eitje dat klaar is? Voor een eventuele inseminatie of injectie etc? Wordt het dan er omheen gepland?
Ik denk dat mijn ei precies met Pasen komt. Hoe ironisch haha. Maar dat is het grootste feest hier in Griekenland en dan is alles dus een paar dagen dicht....Volgende week maar even met hem overleggen.
dromertje2 schreef:K ben vooral moe en sloom, pijnlijke voorgevel en last van mijn darmen ( diarree)
Maar kan ook combinatie zijn van pregnyl en utro.
wiebke schreef:Wat goed dat het eitje groot genoeg is!
Wij wachten.. en wachten en wachten. De bijwerkingen van de pregnyl beginnen nu ook, misselijk, maagzuur, moe en zere borsten. Altijd fijn.
_Mel schreef:Super van je ei Balou!!! Ik ga voor je duimen dat het nog mooier doorgroeit!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb vrijdag een afspraak staan bij de gynea.
Wanneer beginnen jullie normaal met clomid?
wiebke schreef:Wij gebruiken helemaal geen chlomid maar decapeptyl en menopur. Weet iemand het verschil? Mijn arts zei dat menopur gerichter te werk gaat?
_Mel schreef:Wiebke voor jou ook super spannend. Weer door de bijwerkingen heen bijten. En dan hopelijk met positief resultaat!
Ik dacht misschien bestaat er iets om mijn eitje even een boost te geven zodat het al voor Pasen klaar is haha. Maar vrijdag is al cyclusdag 11. Dat is vrij laat dan voor een boost. Maar misschien groeit het deze keer wat sneller.
Vrijdag is een spannende dag voor jullie Dromertje en Balou!
Hoe is het met jou Cobie? Hoe gaat je herstel?