Zo een boekje was ik ook ongeveer mee begonnen. Ik was gaan opschrijven wat er allemaal gelukt was per dag. Om mijn negatieve gedachtestroom om te draaien. En ik vind het zo moeilijk om de kleine dingen op te schrijven. Voelt zo triviaal allemaal maar voor nu is zelfs opstaan een grote stap.
Vandaag lag de brief al in de bus voor de afspraak die ik moet maken met de verzekeringsarts van het UWV. Ik heb trouwens sinds eergister een beetje woorden met mijn zus gehad, nu nog niks gehoord van haar..
En Joolien en wesco en ikkke en iedereen eigenlijk?
Ik ben weer omgeslagen in stemming. Ben weer super vrolijk. Eetlust terug, energie over (zelfs mn huis schoongemaakt ). Begrijp er zelf weer niks van, is zo sinds gisteren. Heb wel sinds gisteren fenegriek poeder genomen. Maar of het daar aan ligt? Schijnt goed te zijn om aan te komen, voor je eetlust en energie. Zo snel zal dat niet werken lijkt me...
Fijn zeg River, wat heerlijk om te horen, gun het je ook zo Geen idee of dat spul zo snel kan werken, maar waarom niet! Gewoon blijven gebruiken zou ik zeggen!
Hier gaat het goed hoor!! Ben de laatste dagen druk aan het vakantie houden haha
ikkkke
Geplaatst: 09-08-14 19:51
Fijn dat je je weer beter voelt River.
Geniet van je vakantie Joolien!
Ik heb even een dipje. Ik weet wel waar het aan ligt en wat ik in theorie zou moeten veranderen, maar dat is door omstandigheden wat moeilijk toe te passen. Gelukkig gaat het vandaag wel al terug wat beter dan de vorige dagen.
Sterkte Ikkkke. Jolien fijne vakantie! River, fijn dat het beter gaat!
Hier gaat het ook iets beter, ik bivakkeer dit weekend bij een exgroepsgenoot van opname in december, dat is wel even fijne afleiding. Even kunnen lachen maar ook goede gesprekken kunnen hebben. Ze heeft ook borderline, en we herkennen veel in elkaar.
Met toestemming van modjes kom ik ook in dit topic.
Binnenkort ga ik ook beginnen aan therapie. Twee verschillende, EMDR en cognitieve training (of iets in die zin). Ik heb nog niet echt gelet op wat er speelt maar ik volg het eventjes.
fijne vakantie jolien! welkom 28Kamilont28 ik moet nog een paar dingen oefenen, waaronder een uurlang achtereen bij iemand anders in de auto en openbaar vervoer (voornamelijk trein) dan ben ik klaar en krijg ik mijn diploma
28kamilont28
Geplaatst: 09-08-14 21:34
claudiadvx schreef:
fijne vakantie jolien! welkom 28Kamilont28 ik moet nog een paar dingen oefenen, waaronder een uurlang achtereen bij iemand anders in de auto en openbaar vervoer (voornamelijk trein) dan ben ik klaar en krijg ik mijn diploma
Die trekt vast wel weer bij . Als jij vindt dat je geen excuses verschuldigd bent moet je die ook zeker niet gaan maken!
Miranda40
Geplaatst: 10-08-14 15:38
Heb jullie een beetje verwaarloosd sorry daarvoor maar voor de vakantie werd me alles even te veel: gesprek psychiater, psycholoog, gynaecoloog. Daarna lekker 2 weken op vakantie in Zeeland. Heeft me goed gedaan ondanks mijn momenten. Veel dingen gedaan die voor afleiding konden zorgen: lezen, puzzelen, hardlopen.
Momenteel een heel onrustig lichaam. Wil van alles en nog wat maar ook weer niet. Morgen crematie van onze buurman. Binnen een half jaar was het gebeurd. Diegene die ons begeleid heeft met ons zoontje doe morgen ook deze dienst. Blijft confronterend. Verder vrijdag beginnen met inwerken bij Starbucks (2 intensieve weken). Schijnt grotendeels in het Engels te gaan en aangezien ik alleen maar de basis ooit op school heb gehad pffftttt........ach we zullen zien.
Hoi allemaal. Hier begint alles er weer een beetjr op te lijken. Aankomende week psychiater voor medicatie en afspraak bij endocrinoloog om de hele hormoonhuishouding na te trekken dus benbenieuwd.
Eigenlijk gaat het een beetje raar hier. Ik heb energie, doe veel, lijk vrolijk maar heb wel zo'n raar onderbuikgevoel. iemand die dat herkend? Soort schuldgevoel of zenuwen, maar weet niet waarvoor. Ik probeer er maar niet aan toe te geven want dan voel ik me straks weer rot. Ook was ik vannacht heel angstig. ik had heel fanatiek doorgewerkt aan een tekening (jaja ben fanatiek op t moment hahaha) tot 2 uur 's nachts. Toen ging ik mijn bed in, maar zag weer allemaal schimmen en werd heel alert en angstig. Vervolgens toch mezelf weten te overtuigen dat het nergens op slaat en gaan slapen. Nachtmerrie gehad die waarschijnlijk wel komt door het angstig zijn voor het slapen.
Wesco
Geplaatst: 10-08-14 20:17
Purny soms moet je jezelf verwennen.
River wat eng dat je daar last van hebt. Wat zegt je therapeut daar van?
Valt wel mee hoor, ja het is vervelend want je word er gespannen van. Maar ik weet goed dat het onzin is. Ik denk dat het door de vermoeidheid komt dan.
Mijn therapeut zegt niet zo veel tegenwoordig hierover. Het blijft allemaal een vaag raadsel, al denk ik niet dat het vaag is, maar dat ik gewoon zo gestrest ben dat ik dit soort klachten krijg. Ben dan ook heel erg benieuwd naar ons gesprek morgen. GGZ heeft contact met haar opgenomen over een vervolgplan. Ik weet er nog niks vanaf behalve dat ze met elkaar hebben gesproken.
Ik ben ook benieuwd hoe het morgen gaat River. Dat schuldgevoel / zenuwen kan misschien best komen omdat je gewoon niet gewend bent om je zo goed te voelen? Dat je er telkens op anticipeert dat het weer terug gaat komen zeg maar...
Jammer dat de nacht zo rommelig was Slaap is ook een apart iets.. Neem je nog veel oxa?