Ben wel beetje zenuwachtig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Yasmine schreef:
Mooi!! Mijn leerlingen vinden mij vet cool want ik heb tattoo's. Zo lief! Nog 5 nachtjes en dan mag ik weer!!
AnniekSolana schreef:Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.
_Dressage schreef:Die is zeker origineel! Ook erg mooi gedaan!
Ik ben momenteel met Martin aan het mailen om mijn bestaande tattoo mooier te maken, door aquarel toe te voegen enzo! Ben benieuwd! Zou graag zien dat hij het doet! Mogelijk dat ik m'n nieuwe daar dan ook laat zetten als ik tevreden ben!
Goof schreef:AnniekSolana schreef:Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.
Nee hoor, wordt over het algemeen geen probleem van gemaakt in het onderwijs. Daar is men zo moeilijk niet
MarcoBorsato schreef:AnniekSolana schreef:Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.
HEET JIJ LIEVELI????hihi sorry
Anniek het hangt af van wat je op je lijf hebt staan. Schoolgenootje met een schedel kon nergens met onbedekte armen stagelopen en is gestopt. Ik denk ook dat ze op een gymnasiumschool misschien wel strenger zijn maar ik loop stage op een vmbo en collega's hebben ook tatoeages. Ik ben ook helemaal geen imponerende verschijning met mijn strikjesjurken, glittervestjes en babyface.
MarcoBorsato schreef:AnniekSolana schreef:Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.
Nee hoor, wordt over het algemeen geen probleem van gemaakt in het onderwijs. Daar is men zo moeilijk niet
HEET JIJ LIEVELI????hihi sorry
Anniek het hangt af van wat je op je lijf hebt staan. Schoolgenootje met een schedel kon nergens met onbedekte armen stagelopen en is gestopt. Ik denk ook dat ze op een gymnasiumschool misschien wel strenger zijn maar ik loop stage op een vmbo en collega's hebben ook tatoeages. Ik ben ook helemaal geen imponerende verschijning met mijn strikjesjurken, glittervestjes en babyface.
_Micha_ schreef:_Dressage schreef:Die is zeker origineel! Ook erg mooi gedaan!
Ik ben momenteel met Martin aan het mailen om mijn bestaande tattoo mooier te maken, door aquarel toe te voegen enzo! Ben benieuwd! Zou graag zien dat hij het doet! Mogelijk dat ik m'n nieuwe daar dan ook laat zetten als ik tevreden ben!
'mijn' Martin?
Wat leuk
LuffB schreef:Bedankt iig al voor alle recencies. Als ik bij de zaak van dick de wit ging wilde ik sowieso liever niet door Dick zelf gedaan worden. Zag de tekst over de artiesten die daar werken en ik kan over het algemeen niet goed tegen drukke mannetjes (wel goed dat ze dat er op de site bij zetten). Interesse in de persoon en de tattoo vind ik toch ook wel belangrijk.
Rosita, bij wie van skinart had jij je tattoo toen laten zetten? En na 12 jaar, vervagen/ lopen de lijnen dan niet altijd een beetje uit?
Escade, was jij degene van what doesn't kill me makes me stronger met een vlinder? Zoiets kan ik me herinneren van een zoekopdracht die ik gisteren op bokt hebt uitgevoerd op dick
_Dressage schreef:_Micha_ schreef:'mijn' Martin?
Wat leuk
Hihi ja! Ik zag je tatt en vond dat hij het kick had gedaan! Asten is alleen een dik eind rijden voor mij.. Dus moet er wel even over nadenken. Ik dacht namelijk dat hij ook in Rotterdam kwam, alleen dat is voor grote Black and grey tatts.
Huertecilla schreef:Escada schreef:Die letters zijn dus allemaal uitgelopen
Zou je daar als bróódnodig perspectief bij de vele versgezette plaatjes een foto van willen plaatsen?