[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:30

Jaa ik hoop het ook.. had het al heel lang in m`n hoofd en nu eindelijk laten ontwerpen..
Ben wel beetje zenuwachtig :+

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:32

Succes iig!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:58

Spannend Amigo_, succes!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:50

MarcoBorsato schreef:
Yasmine schreef:
Wow :wow:
[ Afbeelding ]

Mooi!! Mijn leerlingen vinden mij vet cool want ik heb tattoo's. Zo lief! Nog 5 nachtjes en dan mag ik weer!!

Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 15:46

Amigo_ schreef:
SPANNEND!!! Ik ga zoo naar shop om m`n ontwerp te bekijken.. Ben echt heel erg benieuwd..

Naar welke? :D

Afbeelding
Vind deze wel erg origineel :))

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:49

Die is zeker origineel! Ook erg mooi gedaan!

Ik ben momenteel met Martin aan het mailen om mijn bestaande tattoo mooier te maken, door aquarel toe te voegen enzo! Ben benieuwd! Zou graag zien dat hij het doet! Mogelijk dat ik m'n nieuwe daar dan ook laat zetten als ik tevreden ben!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:51

AnniekSolana schreef:
Heb je nooit problemen gehad met sollicitaties of zo lieveli? Want dat is wat mij wel een beetje tegen houdt.. Ik doe nu de pabo, dus ik ga straks ook het onderwijs is en ben wel bang dat een tattoo me tegen zou kunnen werken.

Nee hoor, wordt over het algemeen geen probleem van gemaakt in het onderwijs. Daar is men zo moeilijk niet ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 16:51

_Dressage schreef:

Ik ben momenteel met Martin aan het mailen om mijn bestaande tattoo mooier te maken, door aquarel toe te voegen enzo! Ben benieuwd! Zou graag zien dat hij het doet! Mogelijk dat ik m'n nieuwe daar dan ook laat zetten als ik tevreden ben!

'mijn' Martin?
Wat leuk :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:25

Goof schreef:
AnniekSolana schreef:

Nee hoor, wordt over het algemeen geen probleem van gemaakt in het onderwijs. Daar is men zo moeilijk niet ;)

HEET JIJ LIEVELI????

:') hihi sorry

Anniek het hangt af van wat je op je lijf hebt staan. Schoolgenootje met een schedel kon nergens met onbedekte armen stagelopen en is gestopt. Ik denk ook dat ze op een gymnasiumschool misschien wel strenger zijn maar ik loop stage op een vmbo en collega's hebben ook tatoeages. Ik ben ook helemaal geen imponerende verschijning met mijn strikjesjurken, glittervestjes en babyface.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:33

MarcoBorsato schreef:
AnniekSolana schreef:

HEET JIJ LIEVELI????

Anniek het hangt af van wat je op je lijf hebt staan. Schoolgenootje met een schedel kon nergens met onbedekte armen stagelopen en is gestopt. Ik denk ook dat ze op een gymnasiumschool misschien wel strenger zijn maar ik loop stage op een vmbo en collega's hebben ook tatoeages. Ik ben ook helemaal geen imponerende verschijning met mijn strikjesjurken, glittervestjes en babyface.

_O- :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:35

MarcoBorsato schreef:
AnniekSolana schreef:

HEET JIJ LIEVELI????

Tssssssssssssss :o :+

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:43

[/quote]

HEET JIJ LIEVELI????

Anniek het hangt af van wat je op je lijf hebt staan. Schoolgenootje met een schedel kon nergens met onbedekte armen stagelopen en is gestopt. Ik denk ook dat ze op een gymnasiumschool misschien wel strenger zijn maar ik loop stage op een vmbo en collega's hebben ook tatoeages. Ik ben ook helemaal geen imponerende verschijning met mijn strikjesjurken, glittervestjes en babyface.[/quote]

Ja oke, dat klinkt inderdaad wel logisch. Het zou bij mij ook niet op een plek komen te staan waar je het direct ziet, maar ja krijg altijd het idee dat mensen direct een ander beeld van je hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 18:52

Ongetwijfeld vindt een percentage van de mensheid je een aso als je inkt hebt. Dat je na je pabo geen baan kunt vinden zal meer te maken hebben met het feit dat er geen werk is :p. Ik weet overigens niet hoe tatoeages op basisscholen worden ontvangen.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:13

Behalve het feit dat een tattoo voor mij echt persoonlijk is en het niet heel belangrijk is of andere mensen hem wel of niet zien, is idd ook de kleding waarmee het eventueel verstopt kan worden ook een reden om aan de plaatsing te denken. Wil hem daarom niet op arm/ pols wegens het feit dat ik zelf het liefst in korte mouwen rondloop (of sleeveless) en niet iedereen hem dan gelijk hoeft te zien.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:15

Dat scheelt ook een hoop LuffB :j Je ziet de mijne alleen als ik in een topje loop en op slippers. Paar maand per jaar dus maar :D

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:30

Ik ben juf en heb geen problemen ondervonden hoor! Ze zien het niet eens (mn uggs zijn intressanter).

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:58

Waar heb jij hem dan zitten Joyce?

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:02

_Micha_ schreef:
_Dressage schreef:

'mijn' Martin?

Hihi ja! Ik zag je tatt en vond dat hij het kick had gedaan! Asten is alleen een dik eind rijden voor mij.. Dus moet er wel even over nadenken. Ik dacht namelijk dat hij ook in Rotterdam kwam, alleen dat is voor grote Black and grey tatts.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 20:21

LuffB schreef:
Bedankt iig al voor alle recencies. Als ik bij de zaak van dick de wit ging wilde ik sowieso liever niet door Dick zelf gedaan worden. Zag de tekst over de artiesten die daar werken en ik kan over het algemeen niet goed tegen drukke mannetjes (wel goed dat ze dat er op de site bij zetten). Interesse in de persoon en de tattoo vind ik toch ook wel belangrijk.

Rosita, bij wie van skinart had jij je tattoo toen laten zetten? En na 12 jaar, vervagen/ lopen de lijnen dan niet altijd een beetje uit?

Escade, was jij degene van what doesn't kill me makes me stronger met een vlinder? Zoiets kan ik me herinneren van een zoekopdracht die ik gisteren op bokt hebt uitgevoerd op dick

Ja klopt dat was ik :j Die letters zijn dus allemaal uitgelopen :')

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 21:09

_Dressage schreef:
_Micha_ schreef:
'mijn' Martin?

Hihi ja! Ik zag je tatt en vond dat hij het kick had gedaan! Asten is alleen een dik eind rijden voor mij.. Dus moet er wel even over nadenken. Ik dacht namelijk dat hij ook in Rotterdam kwam, alleen dat is voor grote Black and grey tatts.

Waar in Rotterdam komt hij? (hier eentje die zwart wit/ schaduwen wil!) En had die van Micha ook gezien, erg gaaf!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:09

Pff eergister mijn tattoo bij laten werken. Tattoo moet 3 dagen in de folie maar heb er een allergische reactie op gekregen. Mijn arm zit onder de rode bultjes. Gelukkig niet bij de tattoo zelf maar het jeukt en prikt gigantisch!

Zou ik vanavond met slapen Bepanthen en daarover een gaasje kunnen doen om de tattoo te beschermen? Of gewoon een schoon shirt met lange mouw erover?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:14

Escada schreef:
Die letters zijn dus allemaal uitgelopen :')

Zou je daar als bróódnodig perspectief bij de vele versgezette plaatjes een foto van willen plaatsen?

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:23

3 DAGEN IN FOLIE???????????????????????

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:23

Dat dacht ik indd ook... bij mij moest het er gelijk af als ik thuis was

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 22:24

Huertecilla schreef:
Escada schreef:
Die letters zijn dus allemaal uitgelopen :')

Zou je daar als bróódnodig perspectief bij de vele versgezette plaatjes een foto van willen plaatsen?

Behalve een foto zou ik ook graag weten of je hem dus echt door Dick hebt laten zetten of door een van de andere artiesten bij Magic tattoo?