Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Zat weer naast de riri
Davinia_ schreef:Ik zoek een goede kwast om oogpotlood mee te blenden onder m'n oog. De lijn te vervagen met oogschaduw, zeg maar. Weten jullie hier een goede kwast voor?Bij mij blijft het telkens een dikke streep.
Hvelreki schreef:Ik ben ook op zoek naar een foundation. Zit nu te denken om de Max Factor Face Finity te halen omdat de lichte kleur echt heel licht schijnt te zijn. En heel veel foundations en bb creams zijn mij gewoon (veel) te donker. Heb nu die van Kiehl's, nu past ie nog maar in de winter zal hij toch te donker zijn gok ik. Daarenboven biedt hij te weinig dekking voor de roodheid in mijn gezicht. Ben daarom aan het twijfelen om het "Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder" van Clinique te bestellen. Maar als ie niet doet wat hij belooft is het wel veel geld. Ik heb op zich geen slechte huid maar ben wel altijd rood op m'n neus en wangen. Daarom zou dit poeder echt een uitkomst zijn (als het werkt).Davinia_ schreef:Ik zoek een goede kwast om oogpotlood mee te blenden onder m'n oog. De lijn te vervagen met oogschaduw, zeg maar. Weten jullie hier een goede kwast voor?Bij mij blijft het telkens een dikke streep.
Ik gebruik een pencilkwast of gewoon een kleine platte oogschaduwkwast. Of mijn vingers, dat werkt onder m'n ogen soms nog het beste!
Mooi Glossi dat je toch wat hebt weten te bemachtigen
Edit Lees nu dat _lies_ ook positief is over de Face Finity. Denk dat ik 'm toch echt ga halen!