Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:34

Yes, ik heb de verleiding kunnen weerstaan om geen MAC lippenstift te kopen *\o/* :')

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 22:20

Loose, dank voor je tip!

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 00:25

Waaaauw, ik ben echt blij met m'n stila palette!
Goede pigmentatie en hij zit al een hele dag super!
Wat best wel een prestatie is gezien ik altijd alles eraf zweet en dat het sowieso al geel snel allemaal op een hoopje gaat zitten :D

Eeeeen ik heb eindelijk een eyeliner gevonden die hier blijft zitten :D na er 7 geprobeerd te hebben :+

Me = happy :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:06

Loose, dank je! Dan ga ik ook maar eens zo'n kwast aanschaffen.

Super Navatu :D

Ik heb vandaag me laten adviseren bij de Ici voor een foundation. Van Bourjois was precies mijn kleur, dus ik ben benieuwd. Op de een of andere manier vind ik het nooit zo mooi bij mij, omdat ik best oneffenheden heb en dan ineens nauwelijks meer. Maar het zal vast wel goed zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:25

Ik heb vandaag mijn Sleek-bestelling via Miss Lipgloss binnen gekregen <3 Heb een fijne kwastenset, het au naturel palet en 2 lippenstiften besteld. Ben er tot nu toe heel blij mee! Van de meeste lippenstiften drogen mijn lippen héél erg uit, waardoor je velletjes gaat zien en mijn lippen pijn gaan doen. Deze is niet zo mat en blijft heel "hydraterend", zelfs na een hele dag werken. Hij is ook niet echt plakkerig. Kan het niet echt uitleggen maar vind het heel fijn haha. Ze zijn ook heel klein dus passen makkelijk in een kleine toilettas.
Had vandaag een vrij fel rode op, met een hele neutrale "nude" ooglook.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 01:08

Oke, ik kom ff binnen vallen..

Hebben jullie een tip voor een goede foundation?

Ik heb altijd dat het snel vlekkerig lijkt.
Ik heb nu BB cream, maar ook dat bevalt niet.

Ohja, graag wel onder de 20 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 01:15

Ik vind de matte foundation van Gosh (kan even niet op de naam) komen wel heel fijn.. Maar ik gebruik geen foundation meer sinds ik BB cream uit heb gevonden. Je weet dat er binnen BB-creams ook nog verschil zit? Je hebt hele dekkende en juist niet dekkende.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 01:28

:wave: leuk topic!

Ik gebruik meestal rimmel bb cream, alleen is ie eigenlijk net iets te donker maar dekt goed! Dus kocht ik die van maybeline, maar die vind ik echt waardeloos.. dekt totaal niet. Dekt de bb cream van garnier goed? :)
Ik gebruik soms van max factor een foundation, waarin ook een primer en concealer zit. (Infinity heet het geloof ik) deze vind ik echt heel mooi dekken en geeft geen vlekkerig gezicht en is onder de 20 euro!

Edit: bestaan er ook waterproof foundations en poeders? :') regenbuien overleeft mijn make up nou helaas nooit!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:36

De Riri collectie is sinds 12.15 uur online en de helft is al uitverkocht :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:25

Djilna schreef:
De Riri collectie is sinds 12.15 uur online en de helft is al uitverkocht :=

:wow:

Vandaag pan geraakt bij een oogschaduw van Sleek! :#

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:39

Lies, ik vind die van Garnier tegenvallen. Maar ik krijg er ook uitslag van, dus heb niet goed getest. Die van Rimmel vind ik ook super!

Daantje, qua foundation heb ik nu Bourjois, maar ik heb hem nog niet gebruikt dus kan niet zeggen hoe hij is. Wel heb ik er goede reviews over gelezen op internet. Dus misschien daar eventjes naar kijken?
Je kan in een drogist vragen of ze een beetje in een potje doen zodat je hem eerst thuis kan testen voor je hem koopt?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:50

Zat weer naast de riri :(

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:01

de bb cream van garnier vond ik ook om te huilen. Mijn Lancome foundation vind ik persoonlijk nog een beter effect geven op mijn huid dan de eerder gebruikte bb creams.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:52

Iemand nog wat gekocht bij Mac vandaag? Ik heb geskipt. :D

Daantjuhhh: Ik las laatst op beautyscene.nl over een foundation van l'oreal die een dupe zou zijn van die armani foundation waar iedereen zo enthousiast over is. Heette volgensmij iets met lumi. Als ik niet al omkwam in de foundations had ik hem gekocht om te proberen. :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:54

Loose: die heb ik! Is wel een mooie foundation!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:53

Die van Loreal had ik ook over gelezen. Nude heet die. Armani is ook van Loreal dus zal erg op elkaar lijken.

De Bourjois Healthymix is een fijne foundation. Alleen is die van mij nu dus fractie te donker. Heb er 1 van Yves Rocher besteld waar ik veel positieve recenties over las en die is vandaag binnen. Perfecte kleur. Van het weekend testen wat ik er verder van vind.

Nope, niets van de Riricollectie gekocht!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:08

Oh nee, de nude heb ik niet.
Dacht dat de Lumi Magique Light Infusing Foundation van L'oreal werd bedoeld. :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 23:40

Eh.. Dat kan ook natuurlijk :D Die nieuwe iig die net uit is.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 19:39

Suus___ schreef:
Zat weer naast de riri :(

Balen zeg!! Het was ook zo snel uitverkocht online! Ik hield de hele dag de site in de gaten. Dacht het komt niet meer.. 2 uren later keek ik online en was alles wat ik wou al weg. De lipsticks en pencils waren na aan half uur al uit verkocht. Echt bizar snel. Baalde zo erg, ik keek al weeeekkeen naar die collectie uit omdat ik RiriWoo zo graag wou hebben. Gelukkig heb ik dankzij het Amerikaanse forum waar ik op zit toch nog kunnen kopen wat ik wou. Vanmorgen zijn 2 meiden naar de counter geweest voor mij (en ook voor hun zelf natuurlijk haha) Volgende week komen ze aan, ben heel benieuwd! Mijn eerste rode lippenstift :P

Jaa die nieuwe is L'Oréal Paris Nude Magique Eau de teint. Die heb ik laatst gekocht. Was zo benieuwd en had nog een cadeau bon dus daar kon ik hem mooi van kopen. Maar hij valt mij heel erg tegen. Echt 0,0 dekking en had toch best wat op gedaan. Had ook weinig dekking verwacht maar toch wel een beetje zodat mijn huid ietsje egaler zou worden. Maar hij deed helemaal niets. Ik zag geen verschil tussen zonder en met make-up.

Lies, de face and body foundation van MAC is waterbestendig. Iets als waterproof denk ik? Hier is de link:
http://www.maccosmetics.nl/product/shad ... index.tmpl
Hij schijnt niet veel dekking te geven. Als je meer dekking wilt kun je het misschien met een andere foundation mengen zodat die wat 'sterker' word en ook langer blijft zitten.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:07

Ik ben ook op zoek naar een foundation. Zit nu te denken om de Max Factor Face Finity te halen omdat de lichte kleur echt heel licht schijnt te zijn. En heel veel foundations en bb creams zijn mij gewoon (veel) te donker. Heb nu die van Kiehl's, nu past ie nog maar in de winter zal hij toch te donker zijn gok ik. Daarenboven biedt hij te weinig dekking voor de roodheid in mijn gezicht. Ben daarom aan het twijfelen om het "Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder" van Clinique te bestellen. Maar als ie niet doet wat hij belooft is het wel veel geld. Ik heb op zich geen slechte huid maar ben wel altijd rood op m'n neus en wangen. Daarom zou dit poeder echt een uitkomst zijn (als het werkt).

Davinia_ schreef:
Ik zoek een goede kwast om oogpotlood mee te blenden onder m'n oog. De lijn te vervagen met oogschaduw, zeg maar. Weten jullie hier een goede kwast voor? :) Bij mij blijft het telkens een dikke streep.

Ik gebruik een pencilkwast of gewoon een kleine platte oogschaduwkwast. Of mijn vingers, dat werkt onder m'n ogen soms nog het beste!

Mooi Glossi dat je toch wat hebt weten te bemachtigen :)

Edit Lees nu dat _lies_ ook positief is over de Face Finity. Denk dat ik 'm toch echt ga halen!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:18

Jaa echt blij mee! En de Face Finity foundation is wel fijn op zich. Heb hem ook liggen hij is alleen te roze voor mij. Ik heb een met gele ondertoon nodig maar die is erg moeilijk te vinden in zo'n lichte kleur.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:30

daantjuhhh schreef:
Oke, ik kom ff binnen vallen..

Hebben jullie een tip voor een goede foundation?

Ik heb altijd dat het snel vlekkerig lijkt.
Ik heb nu BB cream, maar ook dat bevalt niet.

Ohja, graag wel onder de 20 euro.

Ik doe dr altijd bodylotion onder.
werkt bij mij perfect haha :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:51

Hvelreki schreef:
Ik ben ook op zoek naar een foundation. Zit nu te denken om de Max Factor Face Finity te halen omdat de lichte kleur echt heel licht schijnt te zijn. En heel veel foundations en bb creams zijn mij gewoon (veel) te donker. Heb nu die van Kiehl's, nu past ie nog maar in de winter zal hij toch te donker zijn gok ik. Daarenboven biedt hij te weinig dekking voor de roodheid in mijn gezicht. Ben daarom aan het twijfelen om het "Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder" van Clinique te bestellen. Maar als ie niet doet wat hij belooft is het wel veel geld. Ik heb op zich geen slechte huid maar ben wel altijd rood op m'n neus en wangen. Daarom zou dit poeder echt een uitkomst zijn (als het werkt).

Davinia_ schreef:
Ik zoek een goede kwast om oogpotlood mee te blenden onder m'n oog. De lijn te vervagen met oogschaduw, zeg maar. Weten jullie hier een goede kwast voor? :) Bij mij blijft het telkens een dikke streep.

Ik gebruik een pencilkwast of gewoon een kleine platte oogschaduwkwast. Of mijn vingers, dat werkt onder m'n ogen soms nog het beste!

Mooi Glossi dat je toch wat hebt weten te bemachtigen :)

Edit Lees nu dat _lies_ ook positief is over de Face Finity. Denk dat ik 'm toch echt ga halen!

Ik heb ook een hele lichte huid en ze hebben hem echt precies in mijn huidskleur!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 00:40

Hoi! Ik had een vraagje. Heeft iemand hier ervaring met de BB creme compact van MAC? :) Denk dat ik hem ga kopen omdat ik foundations niet echt fijn vind maar wel op zoek ben naar veel dekking :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 01:14

Zou ik nog aan de riri woo kunnen komen denken jullie?