Heb 95G...
Lees over een K - Pfff ... wist niet dat die ook al bestonden joh!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacquelinee_ schreef:Welkom pink!
Ik had voor de bvk ook een F cup, maar zoveel pijn. Bij iedereen is het weer anders wanneer het hinderlijk wordt. Ben benieuwd wat de HA zegt!
Hoi xx_lyzet wat houdt jou nog tegen om de bvk te doen? Het zal erg veel pijnverliching geven!
Bij mij is het nu bijna 6 weken geleden, en ik kan zeggen dat ik er nu echt blij mee ben! Ondanks de complicaties die ik heb gehad gaat het nu met mega sprongen vooruit!
Afgelopen zaterdag voor het eerst weer op stap geweest, en gewoon geen rugpijn!![]()
Morgen naar de arboarts en woensdag weer controle bij de PC. Ik ga wel vragen wanneer hij denk dat ik weer mag paardrijden, want ik mis het heel erg!
En ook ga ik aankomend weekend waarschijnlijk weer mijn eerste bh kopen!![]()
xx_Lyzet schreef:Ik zit beetje met qua werk in m'n maag... Heb 0 uren contract dus geen idee hoe het zit met langdurig ziektewet. En of het invloed met mn contract heeft. Die loopt on december pas af hoor, maar toch...
xx_Lyzet schreef:Ik ga het morgen even overleggen op het werk. Wat me ook tegenhoud zijn de littekens... Natuurlijk blijf je die zien, maar wil geen lelijke littekens!:)
xx_Lyzet schreef:Ik ga het morgen even overleggen op het werk. Wat me ook tegenhoud zijn de littekens... Natuurlijk blijf je die zien, maar wil geen lelijke littekens!:)
xx_Lyzet schreef:Haha inderdaad. Maar kan er stom genoeg onzeker van worden. Maargoed, eerst maar eens even morgen afwachten!
Denk dat ik naar een B/C'tje zou willen... Maar dat moet ik nog even bekijken!