En nu heeft mijn lichaam gelukkig alles zelf opgeruimd qua afwijkende cellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WinSel schreef:Ik heb de brief vandaag ontvangen en gelijk een afspraak gemaakt. 18 november ben ik aan de beurt. De afspraak is even ongemakkelijk maar wachten op de uitslag lijkt me best eng![]()
Vivat schreef:Naar aanleiding van o.a. dit topic, heb het hélemaal doorgelezen, heb ik het nu aangedurfd de thuis test te bestellen![]()
Heb al 2 x een brief plus herinneringen gehad.
Ik heb gewoon nu al stress, dat als die thuis test niet goed is ik alsnog naar de huisarts moet en heb die hele test nog niet eens binnen
Vivat schreef:Naar aanleiding van o.a. dit topic, heb het hélemaal doorgelezen, heb ik het nu aangedurfd de thuis test te bestellen![]()
Ik heb gewoon nu al stress, dat als die thuis test niet goed is ik alsnog naar de huisarts moet en heb die hele test nog niet eens binnen
M_arvellous schreef:Bedankt voor het delen van je ervaring @mvdbijl!
Wat fijn dat je lichaam het eindelijk heeft opgeruimd Mars, kan me voorstellen dat je dan eindelijk het gevoel krijgt dat je het los kan laten.
Hoe hebben jullie het ervaren na de ingreep? Zijn jullie de dag erna weer aan het werk gegaan?
Getup schreef:Wat een verschil tussen verschillende landen. En 5 of 10 jaar er tussen? Lijkt me zo veel...
Waar ik woon, gaat men gemiddeld 2x per jaar naar de gynaecoloog en wordt daar ook 2x per jaar een uitstrijkje gemaakt. Persoonlijk voel ik er amper wat van. Tuurlijk zijn er leukere dingen om te doen, maar het is zo klaar.