En nog een tragus en twee bovenin en een ringetje op de helft.
En een navelpiercing maar dat vind ik niks bijzonders meer maar vind 't zonde om hem eruit te halen. Heb die al zo'n twee jaar.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Die boven in je oor is dus eigenlijk ook een piercing?
Dan ga ik heel snel hopen dat ze de regel 'geen piercings' niet gaan doorvoeren op onze school
Sannuh schreef:Als je een staafje in je tepel hebt kun je er dan ook gewoon een ringetje in doen? of gaat dat niet?
Zo'n d-ring kan wel denk ik:
Muizje schreef:Sannuh schreef:Als je een staafje in je tepel hebt kun je er dan ook gewoon een ringetje in doen? of gaat dat niet?
Zo'n d-ring kan wel denk ik:
Zou moeten kunnen, zal in het begin wel even gaan irriteren bij de uiteindes.
Maar als ikj ou was zal ik geen ringetjes nemen (heb ik nu) Als ze omklappen in je slaap enzo is het echt irritant. Kan je 's ochtends weer alles op z'n plek doen
bliksemluver schreef:pharagirlke schreef:Die boven in je oor is dus eigenlijk ook een piercing?
Dan ga ik heel snel hopen dat ze de regel 'geen piercings' niet gaan doorvoeren op onze school
Het is volgens mij een piercing als het geprikt is met een naald...
Vanessa schreef:Waarom dan?
turbotinker schreef:even een vraagje,ik hoor verschillende dingen;
Ik heb een tongpiercing,al drie jaar.
nu heb ik nieuwe werk (Jeuj)
maar helaas moet hij daar uit
8 uur per dag sta ik in de winkel,dus moet hij eruit.
kan dit?
-sommigen zeggen dat hij met 3 uur dicht zit,anderen met 3 dagen-
en is het anders verstandig om hem tijdens pauzes even in te doen?
En dan nog iets: waar bewaar ik hem in als hij uit is? (steriel water o.i.d?)
Sannuh schreef:ja weet je dat zeker? want een staafje is recht en een ringetje rond (goh)
bliksemluver schreef:Wat een onzin dat ie er in een winkel uit moet zeg, als je normaal praat zie je het toch helemaal niet. Net alsof je overdreven met je mond open naar de klant gaat lachen...
turbotinker schreef:bliksemluver schreef:Wat een onzin dat ie er in een winkel uit moet zeg, als je normaal praat zie je het toch helemaal niet. Net alsof je overdreven met je mond open naar de klant gaat lachen...
Nee dat is niet waarom het uitmoet...
Het is nóg gekker:
Stél je voor dat hij eruit valt,in iemands eten![]()
Daarom mag hij niet in,echt alsof hij eruit valt
Citaat:bliksemluver schreef:Wat een onzin dat ie er in een winkel uit moet zeg, als je normaal praat zie je het toch helemaal niet. Net alsof je overdreven met je mond open naar de klant gaat lachen...
Nee dat is niet waarom het uitmoet...
Het is nóg gekker:
Stél je voor dat hij eruit valt,in iemands eten![]()
Daarom mag hij niet in,echt alsof hij eruit valt