4400 stappen hier...komt ook niet veel meer bij vrees ik.
Goed bezig geweest gaucho in de tuin!
Prachtig Bootsiebob! Ben benieuwd naar de rest
jojoleinee
Geplaatst: 03-02-22 17:38
Waauw Bootsiebob! De rest komt ook nog?
Nou, ik heb mezelf en de poezen omhoog weten te hijsen. 5 km gelopen dus best tevreden. We zijn met een omweg door onze groene wijk naar de dierenarts gelopen. Komen we bij de dierenarts aan, wat denk je? Gesloten . Toch lekker gewandeld.
In de verte zie je paarden. Dit is een groot weiland waar de wijk als het ware omheen is gebouwd. Tot een maand geleden hebben hier altijd Schotse hooglanders gelopen maar die moesten weg, iets met co2 en biodiversiteit? Erg zonde.
De paardjes van wat dichterbij. Zag eruit als jonge dieren. Een aantal Belgen en twee Friezen?
Mandyy
Geplaatst: 03-02-22 17:41
Wauw Bootsiebob!
Netjes ziet het eruit Gaucho!
Jojoleinee dus je kunt binnenkort nog een keer wandelen die kant op?
Ik ben in m’n pauze ook nog 20 min gaan lopen. Zit nu net over 6.000 stappen. Dat is veel vergeleken bij eerdere dagen.
Bootsiebob
Geplaatst: 03-02-22 17:46
germie schreef:
Waar zit je? En daar ga je niet skien?
In Zwitserland aan het Vierwoudstedenmeer We zijn gaan sneeuwschoenwandelen en het was werkelijk sprookjesachtig mooi!
Toch nog een lekker rondje Jojoleine. Je stappen weer gemaakt, wel jammer dat je voor niks ging.
moonsparkle
Geplaatst: 03-02-22 17:56
Wauw boots
@jojoleine moest je iets hebben van de dierenarts? Misschien heb ik iets gemist hoor
germie
Geplaatst: 03-02-22 17:56
Het is daar zeker mooi. Ik ben daar wel in de zomer geweest. Vierwaldstättersee. Eigenlijk gebruik ik nooit de Nederlandse naam Maar in de zomer vind ik het niet de meest bijzondere plaats. Nu is het er zeker wel heel mooi.
Hier ook plaatjes van het harde werken in de tuin. Echt heftig veel werk want wij ruimen alles op Gisteren voor: en na
foto's vanuit de hoogwerker
Vandaag voorbereid voor 10 kuub compost voor morgen. We doen karton over het gras , dan compost, dan mest en later nog houtsnippers. We zijn moe maar zeer voldaan.
Wauw! Wat een mooie foto's van iedereen. Maar Zwitserland springt er echt uit! Helemaal jaloers.
Bootsiebob
Geplaatst: 03-02-22 19:22
Wat een werk verricht Pien! Dat wordt een prachtig permacultuursysteem straks
Rust lekker uit, moe maar voldaan.
Wij hebben zojuist heerlijk gegeten en nagenoten van vandaag. Het was zó mooi. Benen zijn moe nu
Haha ik moest ook even goed nadenken hoe het meer heette in het Nederlands. Is in de zomer ook wel heel mooi daar hoor. Vooral wanneer er een inversie van nevel is. We wandelen daar graag, op de Rigi of de Grosser Mythen.
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 03-02-22 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Goed reclameplaatje voor Zwitserland! Je foto's kunnen zo in een flyer.
Lekker Pien, ik ben benieuwd naar morgen!
De poezies zijn OK hoor! No worries, ik moest gewoon even wat ophalen. De volgende keer toch maar langs de hoofdlocatie fietsen.. twijfelde er al over.