Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hiphopje schreef:Daphara schreef:Voor Laarvv, Wescha en hiphopje, weten jullie ook hoe je het opgelopen hebt?
Nee. Geen flauw idee. Ben alleen naar stal geweest. Bij mijn dochter en schoonzoon en 1 januari bij mijn vader. Niemand heeft verder klachten tot nu toe.
SusanH schreef:Je bent geen zeikerdje bent gewoon heel ziek en het is logisch dat je baalt als je maar niet op knapt.
Ik was gisteravond toch weer vroeg op bed. Maar weer een goede nacht achter de rug. Ik ben blij wakker geworden. Gaat eindelijk de goede kant op hier.
Fenneeee schreef:Hier weer een kleine update. Gister de hap nog n de telefoon gehad, omdat de pijn in mijn long weer terug was, incl kortademigheid verhoging en een voelbare hartslag. Ze hebben overlegd en moet zometeen de huisarts bellen omdat het eigenlijk slechter gaat dan beter.
Vannacht ook slecht geslapen van 2-3 wakker geweest met pijn en nu ook weer wakker omdat ik niet kan slapen. Long doet zeer, ademen gaat weer zeer doen. Voel mij bagger en ben bang omdat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt. Ben normaal niet zo angstig aangelegd maar weet het gewoon niet meer.
En wil ook echt niet de zeikerd zijn, maar moet het toch even kwijt
tokedri schreef:Kan al van twee weken geleden zijn ook
Mss winkel?
Goof schreef:Ik ging vandaag na 4 weken thuis weer werken, maar jemig, dat ging dus echt niet goed....![]()
Ik werk in het onderwijs en heb afgesproken dat ik de komende 3 weken alleen mijn 2 examenklassen doe en dat verder alles vervalt voor me. Superfijne afspraak, maar toen ik vanmorgen na mijn examenklas naar huis ging heb ik 3 uur liggen slapen. He-le-maal kapot was ik. Van 1 les van 80 minuten. Echt bizar, die vermoeidheid. Ik word er echt verdrietig van.
Badeendje schreef:Goof schreef:Ik ging vandaag na 4 weken thuis weer werken, maar jemig, dat ging dus echt niet goed....![]()
Ik werk in het onderwijs en heb afgesproken dat ik de komende 3 weken alleen mijn 2 examenklassen doe en dat verder alles vervalt voor me. Superfijne afspraak, maar toen ik vanmorgen na mijn examenklas naar huis ging heb ik 3 uur liggen slapen. He-le-maal kapot was ik. Van 1 les van 80 minuten. Echt bizar, die vermoeidheid. Ik word er echt verdrietig van.
Hè wat rot goof, ik had precies hetzelfde toen ik weer begon na corona. Ik ben nu ruim 2 maanden verder en inmiddels is het dagelijks leven weer op de rit, ik hoop dat dat voor jou (en allen hier natuurlijk) ook zo snel mogelijk zo mag zijn!