@Mara: Bedankt! En ondanks mij iets minder gezonde eetkeuzes bij mijn vriend (viel wel mee), toch nog afgevallen inderdaad. Ik vermoed dat het te maken heeft het joggen. Ik realiseerde me pas na het bezoeken van alle auto's dat ik nog bijna niets gegeten had. Maar echt goed beviel me de pasta ook niet op een lege maag

@Lis: Ik heb nog nooit iemand horen zeggen niks te hebben met reizen, ik kan het mij ook niet voorstellen. Het meest gelukkig ben ik in een mooie omgeving (liefst natuur), met een lekkere koffie en fijn gezelfschap

@Taifoen: Ja inderdaad! Ik was op zoek naar of wel een Peugeot 107 of wel een Citroën C1, found it! Met je aantal verbrande kcal en gegeten kcal heb je zaterdag inderdaad gecompenseerd!
@Castilja: Dankjewel!

Ik heb vandaag een heel 'saai' lijstje. Ik ben namiddag naar papa 'verhuist' voor deze week en hij had nog een restje pasta voor vanavond voor mij (aangezien zij al hadden gegeten). Ik had s'middags ook al spaghetti gegeten, dus carbs genoeg vandaag. Ik moet wel zeggen dat het s'avonds maar een hele kleine portie was, en ik eerder het gevoel heb dat ik vandaag wat minder gegeten heb dan teveel. Ik heb ook echt absurd koud geleden vandaag hahaha, mijn mama heeft me om 14.30 afgezet op stal en papa is mij 3 uur later komen halen. De piste lag te nat dus ik heb enkel wat stalklusjes gedaan, aan de hand gewandelt en geborsteld. Op één uur was ik wel klaar en ik heb de overige tijd met een fleecedeken rond me in de stal gezeten. Waar een eigen autootje allemaal goed voor gaat zijn!
O: vruchtenyoghurt, koffie melk honing
L: spaghetti met een beetje parmezaanse kaas
T: 3 chocolaatjes met studentenhaver (zo lekker)
A: kleine portie pasta vodka met spekreepjes
T: trosje druiven, 2 kleine (galetten) wafeltjes
B: 10.000 stappen, 10 min arm workout