[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 18:42

Afbeelding
Klaarrrr

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-21 19:29

Mooi Sans!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:51

Hallo dames,
Graag zou ik even jullie hulp willen hebben.
Twee jaar geleden is mijn ex overleden en ik wist meteen dat ik een tattoo wilde laten zetten ter nagedachtenis aan hem.
Na een half jaar denken wat ik wilde ben ik gaan zoeken naar interessante artists waar ik mijn tattoo wilde laten zetten. Als leek op dit gebied heb ik veel rond gevraagd, veel shops online bekeken maar ik vond het enorm lastig. Waar kies ik nou voor? Zo'n eerste tattoo is toch een hele stap.
Toen ik eenmaal iets gevonden had kwam ik op een wachtlijst en door Corona is dat alleen maar langer en langer geworden. Inmiddels duurt het al zo lang, dat ik een beetje verder ben gaan kijken naar andere tattoo shops. Maar ik vind het zó moeilijk om een goede shop met stijl die bij me past te zoeken.. Hebben jullie nog tips hoe ik dit aan kan pakken?
Vriendinnen die tattoo's hebben, hebben deze voornamelijk in het buitenland laten zetten of bij speciale dagen dat een artist in de buurt was ofzo.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:17

Zonder duidelijke ideeën wat betreft stijl en voorbeelden is het heel moeilijk om dan zo iemand aan te raden Josien.
Heb je foto's van wat je ongeveer in gedachten hebt of de stijl die je mooi vindt?

Ik kan nu bijvoorbeeld wel zeggen dat ik fan ben van Mandy Denise van Zodiac in Den Haag, maar als jij graag oldschool wil is dat dus totaal geen match :+

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:39

Iedere artist heeft wachtlijsten, helemaal op dit moment. Je kunt je altijd op een wachtlijst laten plaatsen ( zodra je een artist hebt gevonden wiens stijl bij je past ) en aangeven dat je beschikbaar bent voor het geval er een uitvaller is.

Heb je wel een beetje een idee wat je wilt? Gaat het bijvoorbeeld om een tekst of afbeelding? Zodra je dat voor jezelf duidelijk hebt kun je googlen naar stijlen en kijken wat je mooi vindt.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 17:57

har166 schreef:
Iedere artist heeft wachtlijsten, helemaal op dit moment. Je kunt je altijd op een wachtlijst laten plaatsen ( zodra je een artist hebt gevonden wiens stijl bij je past ) en aangeven dat je beschikbaar bent voor het geval er een uitvaller is.

Heb je wel een beetje een idee wat je wilt? Gaat het bijvoorbeeld om een tekst of afbeelding? Zodra je dat voor jezelf duidelijk hebt kun je googlen naar stijlen en kijken wat je mooi vindt.

Ik heb helemaal geen ervaring met tattoages what so ever.
Maar mijn vrouw heeft vanmorgen die giographic die hier werd aangeraden gemaild om ons een beetje te orienteren maar bij mailde heel snel al terug met 3 data deze maand nog.

Dat is toch geen goed teken of wel :o

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:00

Hangt er vanaf. Een minder bekende artiest hoeft geen slechte artiest te zijn.

Ik heb echt een hele mooie unieke tattoo. Maar wel van een artiest die pas een paar jaar tatoeëren en parttime. Ze is totaal niet bekend maar ik ben er zo blij mee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:08

x_Anne_x schreef:
har166 schreef:

Ik heb helemaal geen ervaring met tattoages what so ever.
Maar mijn vrouw heeft vanmorgen die giographic die hier werd aangeraden gemaild om ons een beetje te orienteren maar bij mailde heel snel al terug met 3 data deze maand nog.

Dat is toch geen goed teken of wel :o

Dat kan prima hoor, hij kan uitvallers hebben en nog niks hebben ingepland. Niet elke goede artiest heeft een super lange wachtlijst. Veel goede artiesten hebben soms nog wel een plekje voor iets kleins. Hij werkt ook niet met openingen voor bijv Jan tot juni en dan tussen door de agenda openen voor juni. Hem kan je gewoon altijd mailen voor een afspraak waardoor hij het een beetje kan spreiden.

Een fineline script neemt geen halve dag in beslag. Volgens mij is een grote makkelijk in een half uurtje gedaan. Dus die kan je prima ergens tussen stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:12

Buiten de super populaire artiesten/shops.. zijn er zeker nog zat artiesten die ook zeer goed werk leveren :j

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:51

Dank jullie!

Ja dat t minder werk was had ik idd zelf ook al bedacht

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:00

Shop waar ik mijn 2 goed gelukte tattoos heb laten zetten en stage gelopen heb hebben meestal binnen 2 weken plek. En die doen het prima hoor, alleen niet heel bekend inderdaad (InkSpired in Oss)

Ik heb nu een afspraak bij een wat bekendere (U Ink in Utrecht) en daar moet ik wel 2 maanden wachten. Maar dat is het zeker waard :j

Maar ga vooral op je gevoel af, en niet op wachttijd en prijs. Gevoel is het belangrijkste, zeker bij zo'n bijzondere tattoo!
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 11-05-21 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:02

Ik heb 29 mei afspraak bij Tattooshop Even wat Ambers in Groningen. Een maand wachttijd.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:23

Ik mag morgen weer bij een apprentice. Sideboob tattoo. Alleen even kijken hoe dat moet zonder bh en paardrijden :Y)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:27

Dat lijkt me echt rot om geen bh aan te kunnen _O- zeker met paardrijden :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:32

sans6 schreef:
Ik mag morgen weer bij een apprentice. Sideboob tattoo. Alleen even kijken hoe dat moet zonder bh en paardrijden :Y)

Kan je ze niet vast tapen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:38

Ik heb toen na m'n underboob echt 2 maanden geen bh aan gehad _O-

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:40

Ik wil ook zo graag een sternum maar idd het geen bh aan kunnen :') Zullen ze vast leuk vinden op mijn werk _O-

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:55

Weet ook nog even niet hoe ik dat oplos :')
Of dat ik misschien toch nog een andere plek besluit (maar waar?) Gaat om iets vergelijkbaars als dit:
Afbeelding

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:16

Misschien als je gaat rijden folie erop tegen het schuren en dan zo’n beugelloze sportbh erover? Weet niet of je flinke boobs hebt/stuiterig paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:18

Mijne is verplaats naar zondag. Kan echt niet wachten tot m'n arm weer mooi is. M'n vriend gaat mee, dus hoef zelf niet te rijden.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:20

Spannend Marije!

Ik zou m ook afdekken en een bh erover. Dat deed ik ook met de band om mn bovenbeen en mn broek schuurde meer dan een bh schuurt denk ik...

Oh jee. Ik heb alweer nieuwe ideeën. Het houdt niet op denk ik...

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:25

Ik heb een sternum die deels door loopt naar een under boob. Ik heb altijd bralettes, dat ging bij mij prima!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:50

Tattoo vandaag gaat niet door helaas, ze was ziek. We hebben nog even contact wanneer we nu af gaan spreken

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 15:34

Na het zetten van m’n sternum piece heb ik inderdaad ook een tijdje bralettes gedragen, ging prima :)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 19:34

Hey, zouden jullie eens met mij mee willen denken? Ik wil graag mijn arm weer uitbreiden met tattoo's van nieuwe artiesten. Ik zit al aardig verzeild in het tattoowereldje maar heb eigenlijk nog geen NL artiesten kunnen vinden die deze stijl hebben. Ik heb op mijn arm losse tattoo's van bosdieren en planten. :) Ik ben opzoek naar een illustratieve / donkere (sprookjes) stijl. Het werk van @suflanda en @willpacheco1988 vind ik heel erg mooi. Maar van mij mag het nog iets 'darker', zoals het werk van @keanu.illu en @doud.equinox. Ik zoek iets daar tussenin. :')

Alleen zie ik daar nog niet snel de mogelijkheid heen om heen te kunnen. Al staat dat allemaal nog wel op mijn wensenlijstje. <3 Kennen jullie toevallig artiesten in NL die deze stijl hebben? :)