Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-19 08:43

_sharonnn schreef:
Hooi, ik val even binnen :) ik wil gellak op aliexpress bestellen, is er iets waar ik om moet denken of kan ik lukraak bestellen? Haha :D

Beter gewoon niet.
Er komen steeds meer problemen met allergieen, en AliExpress is hier 1 van de oorzaken van.
Je weet niet wat erin zit, en als je vraagt om een lijst klopt ie 9 van de 10x niet.

DArnaast is alle cosmetica afkomstig uit China op dieren getest (is verplicht daar)

Bhodi

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:15

Kijk, duidelijk! Geen optie voor mij.. dan zoek ik braaf verder hier in Nederland en zal ondertussen het topic een beetje doorlezen op zoek naar leuke merken. Ik gebruik nu pink gellac, ben een echte beginner, want ik zie hier echt kunstwerkjes voorbij komen, prachtig!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 15:44

Hier gaan we lekker kleurrijk door het leven :)
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 17:48

Hier juist niet kleurrijk :))

Afbeelding

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 18:26

Maar wel heel gaaf zeg! Mooi dat matte :D

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:28

_sharonnn schreef:
[url=m/AeqtXQ.jpg]Afbeelding[/url]

Wauw, wat een mooie kleurtjes! Al die kleuren zou ik ook persoonlijk ook gebruiken voor als 1 kleur voor alle nagels. :) Van welk merk is dit, allemaal van Pink Gellac?

Ik lees af en toe nog mee, al ben ik zelf even gestopt met m'n eigen telnagels doen als amateur. Vind het afhalen soms toch te veel werk en gewone nagellak dan makkelijker, al kost dat natuurlijk ook tijd.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:37

Afbeelding

Lees altijd braaf mee en post zo nu en dan wat. Nu gelnagels laten zetten voor disney, was wel verbaast hoe brandend het voelde onder de lamp en de hoeveelheid wondjes op mn nagelriemen. Is dat normaal?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 21:38

Snap wel wat je zegt hoor, en ik ben dan geen amateur...
Heb zovaak dat ik denk oh leuk, m’n nagels doen!
En dan denk ik oh... t moet er eerst nog af -O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 21:41

Wondjes tja, het kán een keer gebeuren, maar hoort zéker niet. Ik vijl mijn klanten zelden open (mezelf daarintegen |o :') )

Branden in de lampen kan ook voor komen en kan verschillende oorzaken hebben.
Van te dun gevijlde (beschadigde) nagels, tot te dik product geplaatst tot gewoon een gevoelig typje zijn ;)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:47

LadyMadonna schreef:
Wondjes tja, het kán een keer gebeuren, maar hoort zéker niet. Ik vijl mijn klanten zelden open (mezelf daarintegen |o :') )

Branden in de lampen kan ook voor komen en kan verschillende oorzaken hebben.
Van te dun gevijlde (beschadigde) nagels, tot te dik product geplaatst tot gewoon een gevoelig typje zijn ;)

Op de foto’s zijn sws al 3 wondjes te zien, had inderdaad wel het gevoel dat mn nagels erg dun gevijld werden wat het precies is weet ik niet. Mag ik weten waar jou salon zit? En wat ongeveer je tarieven zijn

Het is nu puur als opstapje en hoop dat ik straks betere nagels heb om niet na 40 sec mn nagellak te verliezen zelfs met goede base en topcoat

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 21:54

Ik zit redelijk uit de richting voor je, Werkendam, bij Gorinchem

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 23:13

Ik deze keer ook compleet uit mijn comfort zone maar ben er wel wijs mee

Sorry alvast voor de foto met sigaret Afbeelding
Afbeelding

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 07:55

Art_ofLiving schreef:
_sharonnn schreef:
[url=m/AeqtXQ.jpg]Afbeelding[/url]

Wauw, wat een mooie kleurtjes! Al die kleuren zou ik ook persoonlijk ook gebruiken voor als 1 kleur voor alle nagels. :) Van welk merk is dit, allemaal van Pink Gellac?

Ik lees af en toe nog mee, al ben ik zelf even gestopt met m'n eigen telnagels doen als amateur. Vind het afhalen soms toch te veel werk en gewone nagellak dan makkelijker, al kost dat natuurlijk ook tijd.

Dankjewel! Zijn inderdaad allemaal van pink gellac :) het zijn inderdaad ook mijn favoriete kleuren en ik vind ze zo samen niet eens heel erg storen :D

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 14:29

Anke98 schreef:
[ [url=m/d5mrxf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lees altijd braaf mee en post zo nu en dan wat. Nu gelnagels laten zetten voor disney, was wel verbaast hoe brandend het voelde onder de lamp en de hoeveelheid wondjes op mn nagelriemen. Is dat normaal?

de ene gel vind ik branderiger dan de andere.... Vaak ligt het ook zeker eraan hoe dun jouw nagels zijn (gevijld) Verder geef ik altijd aan dat ze voor de zekerheid na 5 a 10 seconden ze het beste even uit de lamp kunnen gaan dan voorkom je al heel veel
En idd zoals gezegd hoe dikker het product opgebracht hoe eerder je het voelt onder de lamp

Jouw nagels ogen niet ontzettend dik gezet, dus denk eerder teveel vd nagelplaat gevijld

Die wondjes door het vijlen is niet zo netjes nee, maar kan iedereen mss wel eens een keer overkomen
maar hoort zeker niet
Laatst bijgewerkt door Libiris op 14-10-19 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 14:40

Libiris schreef:
Anke98 schreef:
[ [url=m/d5mrxf.jpg]Afbeelding[/url] ]

de ene gel vind ik branderiger dan de andere.... Vaak ligt het ook zeker eraan hoe doen jouw nagels zijn (gevijld) Verder geef ik altijd aan dat ze voor de zekerheid na 5 a 10 seconden ze het beste even uit de lamp kunnen gaan dan voorkom je al heel veel
En idd zoals gezegd hoe dikker het product opgebracht hoe eerder je het voelt onder de lamp

Jouw nagels ogen niet ontzettend dik gezet, dus denk eerder teveel vd nagelplaat gevijld

Die wondjes door het vijlen is niet zo netjes nee, maar kan iedereen mss wel eens een keer overkomen
maar hoort zeker niet

Het kan ook zijn dat het door de wondjes ook meer lijkt te branden.

Ik heb allen gellak en verder niks maar zelfs ik merk t verschil tussen de een of de ander die het er op zet ;)

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 14:41

hele leuke setjes om te zien! ik hou ook van meerdere kleuren gebruiken

Farah is dat cateye? of toch iets anders? leuk hoor!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 19:17

Libiris schreef:
hele leuke setjes om te zien! ik hou ook van meerdere kleuren gebruiken

Farah is dat cateye? of toch iets anders? leuk hoor!

Idd cateye

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 21:54

Afbeelding

Dit zijn ze weer.
Wat ik juist wel gek vond, kreeg een mail van een groothandel. Dat ze nu ook die crack gel verwijderaar verkopen.
Maar ik kan niet geloven dat dit goed kan zijn :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-19 21:56

Welke groothandel? Er wordt nl óveral voor gewaarschuwd dit niét te gebruiken

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 14:35

Ik ben volledig op gel overgestapt, geen acryl meer voor mij. Gel is veel makkelijker te verwijderen en ook prima aan te brengen en voor mijn gevoel blijven mijn eigen nagels in veel betere staat :D

Ik merk dat ik beetje bij beetje wel wat beter word. Vandaag voor het eerst met flakes gewerkt.
Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 17:30

Afbeelding

Afbeelding
Ben vandaag voor rood gegaan. Voor mijn doen zijn mijn nagels nu heel lang.. Ik bijt niet maar ik trek ze normaal in het leven

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:06

Toch wel fier op het eindresultaat. Eens voor 2 kleurtjes gegaan en ze matchen goed.

Afbeelding

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 23:06

Hallo! Ik lees en kijk al een tijdje mee omdat ik erg blij was met mijn kleurtje op de acrylnagels. Echter heb ik vandaag iets meegemaakt en ben ik wel benieuwd of jullie dat ook ooit is overkomen.

Ik wilde toch de nagels eraf dus ik ben begonnen met weken in aceton. Mijn acrylnagel op de middelvinger liet aan de achterkant als een beetje los dus ik had de zijkanten al wat bijgevijld. Toen ik deze nagel wilde verwijderen, deed het ineens heel erg pijn. Ik keek onder het stukje bij de nagelriem waar het dus al een beetje los was gelaten en zag wat bloed zitten. Mijn moeder keek even mee en toen kwamen we tot de vreselijke ontdekking dat het niet mijn acrylnagel was die losliet, maar mijn hele eigen nagel.. Samen met mijn vriend zijn we naar de eerste hulp gereden en daar is geprobeerd om de acrylnagel nog van de mijne af te halen, maar die zat muurvast. Nu is de nagel helemaal vastgetaped op mijn vinger zodat er geen infecties bij de wond kunnen komen en de zijkanten zaten ook nog wat vast, maar ik moet wel anderhalve maand wachten op een nieuwe nagel..

Voor mij nooit weer acrylnagels!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-19 23:31

Jammer dat je nu de kunstnagels de “schuld” geeft.
Bij correct verwijderen gebeurt dit niet....

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 23:34

Volgens mij geef ik die nergens de schuld hoor :D Maar na deze ervaring durf ik het niet weer aan! Ik vraag alleen naar ervaringen.