[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:34

Fijn om te horen dat je net zo enthousiast bent als ik!

Vandaag op mijn werk laten vallen en laten zien welke kleur mn haar kan worden en ze zijn allemaal enthousiast. Ik ben toen ook met 3kleuren paars aangenomen maar het is toch een beetje een christelijk bedrijf en wil niemand 'afschrikken' maar het werd juist super opgepakt en ze zijn heel erg benieuwd!

Dus... donderdag here we come! :D
Zie nu al zoveel mooie resultaten langskomen <3 Ben echt benieuwd!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:36

woohoooo!!! Mijn megabos is gisteren weer door de kapster in de henna gezet. Ben zo blij dat ik haar heb gevonden, vind haar erg goed met kleurtjes mixen. Moet er dik 3 kwartier voor rijden iedere 6 weken (ben heel erg grijs) maar dat doe ik met plezier :D
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:52

Zou je het thuis niet willen bijhouden? Henna is zo moeilijk niet! Omdat het opbouwt kan je ook thuis elke week of 2 weken de uitgroei doen en dan om de zoveel grote weken desnoods je hele haar door de kapster laten doen. Als je slim bent vraag je je kapster dan om een poedermengsel wat je thuis kan aanmaken om de uitgroei bij te houden.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 08:55

jaren gedaan, toen het een stuk korter was. Is zelf niet meer bij te houden. Ik heb echt een verschrikkelijk dikke bos haar. Onmogelijk om het daar goed in te krijgen. Ben zelf echt donkergrijs dus als je ook maar een plekje mist dan valt dat heel erg op

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 12:46

Nou ik zit bij de kapper hoor! Boel zit in de ontkleur en we gaan het zien. Ze hebben wel een voor foto gemaakt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 13:03

Leuk! Ben benieuwd

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 14:13

Dat olaplex is wel goud spul hoor! :o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 18:17

Voor nu wel geslaagd, het lijkt eigenlijk niet echt op de foto's (sommige tinten wel) maar had überhaupt niet verwacht dat we het zo licht zouden krijgen. Het zijn echt pasteltinten geworden. Hier en daar nog wel een wat rossige gloed van mijn ontkleurde haar er door heen. Over 2 weken ga ik terug om opnieuw te verven.

Het is nu zeker niet lelijk en ik loop niet voor l*l maar de kleur is op de foto niet goed te krijgen zoalstie in het echt is. Dus ik wacht nog even met een foto plaatsen denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:15

Voor en na fotoooos :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:25

brokjes schreef:
Voor en na fotoooos :D

De voor foto hebben hun sowieso en de na foto komt dan ook online. 25ste mag ik weer!

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:13

Ik heb vorige week mijn hele dikke zware haar in een Bob laten knippen. Net boven de schouder, blij mee.
Staartjes lukt net aan, heeft iemand een tip voor een leuke klem of iets waarmee ik toch mijn haar vast kan zetten?
( staartje is een mini staartje en moet dan wel schuifjes erbij doen. Vind dan een klem Oid wat leuker staan. )

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:21

Muze schreef:
Ik heb vorige week mijn hele dikke zware haar in een Bob laten knippen. Net boven de schouder, blij mee.
Staartjes lukt net aan, heeft iemand een tip voor een leuke klem of iets waarmee ik toch mijn haar vast kan zetten?
( staartje is een mini staartje en moet dan wel schuifjes erbij doen. Vind dan een klem Oid wat leuker staan. )

Ik val even binnen..

Ik heb van de week ook mijn dikke lange haren in een bob laten knippen. Staartje kan net ja :+
Ik heb alleen nog geen leuke speldjes of een manier van stylen/föhnen.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:01

Zoals nu heb ik net paardgereden en een warme plak in m’n nek.
Dan zou ik het eigenlijk wel even willen kunnen wegwerken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:14

Dus … één keer mijn haar gewassen (netjes advies opgevolgd van min 2 dagen wachten). Niets bijzonders gedaan en ik ben nu gewoon blond zonder enig kleurverschil dat neigt naar een paars/roze/lila tint. Ik snap dat dit moeilijke kleuren zijn en moeten stapelen maar als het er na één wasbeurt uit is dan valt er weinig te stapelen lijkt mij .. :+

Ik ga morgen bellen & uitleggen en vragen of ik niet eerder terecht kan. Ik ga op vakantie een aantal dagen dus kan sowieso deze week niet. Maar ik heb ook geen zin om tot 25 juni als ik eerlijk ben ...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:17

Of zelf gewoon een toner aanschaffen en iedere week er opnieuw ingiiien?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 18:12

Hannanas schreef:
Of zelf gewoon een toner aanschaffen en iedere week er opnieuw ingiiien?

Ze mogen eerst een oplossing aanbieden. Ik ben een hoop geld kwijt en heb er drie dagen van kunnen genieten uitkijkend naar de volgende afspraak. Ik ga dus zeker niet nu al zelf aanklooien. Dan had ik het geld ook wel in mijn zak kunnen houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:09

Heb je een foto van hoe het was, en weet je welke producten gebruikt zijn?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 19:19

Ja heb ik :) & nee weet ik niet maar gezien hun vele voorbeelden en recencies ga ik er van uit dat ze wel weten hoe en wat. Ik ben dan ook benieuwd naar de reactie morgen. Foto's wil ik best via PB sturen.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:10

xDenies schreef:
Ja heb ik :) & nee weet ik niet maar gezien hun vele voorbeelden en recencies ga ik er van uit dat ze wel weten hoe en wat. Ik ben dan ook benieuwd naar de reactie morgen. Foto's wil ik best via PB sturen.

Zou je mij een berichtje willen doen! Ik ben heel benieuwd namelijk. Ik heb ook een kleur die vrij snel uit je haar trekt die je heel erg moet stapelen. Het ene merk blijft hierbij bij mij langer mooi dan het andere. Ik heb zelf een donkere kleur dus ben heel benieuwd hoe dit nu bij jou er uit ziet.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 20:49

Ja hoor, PB Gestuurd :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:46

Muze schreef:
Zoals nu heb ik net paardgereden en een warme plak in m’n nek.
Dan zou ik het eigenlijk wel even willen kunnen wegwerken.

Zo'n bananemklem als deze is daar perfect voor! Ook met korter haar lukt dat.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:48

Verft een van jullie zelf jullie haar met Keune verf?
Omdat ik zelf geen zin en tijd heb om vaak naar de kapper te gaan (ga zo'n 3x per jaar om te knippen, maar verven is vaker nodig) wil ik eigenlijk keune verf proberen.
Iemand ervaring?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:35

xDenies schreef:
Dus … één keer mijn haar gewassen (netjes advies opgevolgd van min 2 dagen wachten). Niets bijzonders gedaan en ik ben nu gewoon blond zonder enig kleurverschil dat neigt naar een paars/roze/lila tint. Ik snap dat dit moeilijke kleuren zijn en moeten stapelen maar als het er na één wasbeurt uit is dan valt er weinig te stapelen lijkt mij .. :+

Ik ga morgen bellen & uitleggen en vragen of ik niet eerder terecht kan. Ik ga op vakantie een aantal dagen dus kan sowieso deze week niet. Maar ik heb ook geen zin om tot 25 juni als ik eerlijk ben ...

Wat jammer! Hopelijk vinden ze een oplossing. Soms kan ontkleurd haar ook zo beschadigd zijn dat het amper kleur oppakt/vasthoudt, dus misschien heeft het daarmee te maken. Heb je het met warm of koud water gewassen? Om felle kleuren zo intact mogelijk te houden, kan je best met koud water wassen (maar dat heeft de kapper je misschien verteld).

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:41

Nog nooit in mijn hele verf-periode dat advies gehoord, dus ook niet van de kapper. Ik heb helemaal geen advies gekregen.(Edit: Behalve dus twee dagen wachten met wassen) Zou in principe ook nog geknipt worden maar toen ze het kleed er af haalde en ik dat aangaf was het van, 'Doen we over 2 weken wel', want ze hadden ineens haast op de één of andere manier. (Zelf had ik de verwachting dat ze me nog een shampoo of dergelijke zouden adviseren)

Beschadigd is mijn haar zeker niet. Het is tijdens het ontkleuren ook met olaplex behandeld wat zeker zijn vruchten afwerpt. De kappers & de mensen in de dagen er na waren zeker te spreken over de kwaliteit van mijn haar.

Maar ik ben ook benieuwd wat ze als oplossing gaan bieden.

Ik ben serieus knalpaars geweest jaren geleden en toen was mijn haar niet zo ontkleurd als dat het nu wel was (dus zo licht), ik weet echt wel dat het mogelijk is. En toen heb ik het gewoon thuis gedaan met een ex-kapper & potjes directions verf. Krijg een beetje het gevoel alsof dit 'mijn schuld' is … :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:50

Toen ik bij de kapper roze werd was ik geverfd met Loreal geloof ik, was er na 1 keer wassen inderdaad helemaal uit. Directions en arctic fox kan je opbouwen, loreal dus niet..