Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben stiekem ook wel trots, haha. Vind het heel aardig van mijn collega 
Hij is zelf een aantal jaren terug 40 kg afgevallen, dus hij kan gelukkig goed meedenken. Ook al gaat het bij mij niet om 40 kg, maar om 5 a 7.
Net ook weer een stukje chocola met honing afgeslagen. Daar houd ik niet zo van.. Al had me dat er twee weken terug niet van weerhouden het naar binnen te schuiven haha.
Goed bezig! Waar ga je heen?
Trek me er niks van aan. Althans dat probeer ik.
Heb het wel nog als ik frisdrank of spa rood drink. Maar dat drink ik vrijwel nooit dus is geen ramp om dat zoveel mogelijk te vermijden..
Heb een reminder in outlook ingesteld op mijn werk om 15:00 (nu dus) dat ik iets moet eten haha. 
Wel naar van je nek zeg, hopelijk verbeterd dat snel
En ontzettend lief van die collega hoor!
misschien daardoor eerder opgeblazen deze week?

_KellyAV schreef:Black kelpie, wat moet ik me voorstellen bij worteltaarthavermout? Het klinkt erg lekker! Hoe maak je het als ik vragen mag?
en ik denk dat iedereen wel eens van die dagen heeft dat ie maar kan eten en eten en eten en eten hahaBhriseis schreef:Ik was enorm opgeblazen maar wist niet waarvan. Maar plots moest ik dus heeeel de nacht er uit om te plassen
Niets van aan trekken, zulke opmerkingen zijn vaak uit jaloezie oid...
Wel irritant zo vaak plassen haha. Ik weet er alles van 
black_kelpie schreef:_KellyAV schreef:Black kelpie, wat moet ik me voorstellen bij worteltaarthavermout? Het klinkt erg lekker! Hoe maak je het als ik vragen mag?
Havermout koken in (plantaardige) melk en een scheutje sinaasappelsap. Als het net aan kookt voeg je geraspte wortel toe, speculaaskruiden en kaneel. Als het bijna klaar is een handje rozijnen toevoegen en wat gehakte walnoten, nog een minuutje doorwarmen. Was best goed te doen![]()
[ [url=m/Pf4Qxc.jpg]Afbeelding[/url] ]

cakeblik was kapot, en dat herinnerde ik me toen het beslag klaar was, dus worden het muffins
hebben jullie tips?