Wel knap dat je dat kan doen magda. Ik vind half 8 al zwaar 
Ik heb zaterdag de mudrun gedaan, 7km uitgelopen binnen een uur!
En dat is inclusief een stuk zwemmen. Het was heerlijk en ging gewoon goed. Halverwege en na de finish had ik een kleine ibuprofen geslikt en daarmee is uiteindelijk niks dik of pijnlijk geworden. Wie die voet nog begrijpt mag het mij uitleggen haha. Ik was wel de langzaamste van ons team, terwijl ik veruit het vaakst ga hardlopen. Die ene had zelfs nog nooit hardlopen geoefend. Dat is wel wat zuur, maar ze liepen ook weer niet heel ver of hard voor me uit ofzo. En ik kwam de hindernissen makkelijker over dan zij. De moeilijkste hindernis was die helemaal aan het begin waar we moesten een zeecontainer op klimmen. Er zat wel een touw aan vast aan de zijkant en verder was hij helemaal glad aan alle kanten. Om dan van dat touw over te stappen naar de rand is best lastig.. Uiteindelijk heeft een sterke vent me zo´n beetje aan één bovenarm opgetild. Daarmee was het wel makkelijk klimmen
.Na afloop ben ik nog even gaan dobberen in het meertje waar het parcours omheen was gebouwd, paardrijden en avondje salsa gaan dansen. Maar wel allemaal heel rustig aangedaan.

Morgen om 5 u zal hem ook niet meer worden
Ik hoop dat ik het vanavond met fitness er wat uit krijg want morgenochtend zo hardlopen wordt niks, normaal wandelen is nu al een crime.