Sterkte voor je kat fleurtjuh!

Ik ben in onderhandeling over een nieuw (koop)huis, midden in een kinderrijke buurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:
Century schreef:Ik snap dat hele argument 'Er zijn veel mensen die ze niet kunnen krijgen, dus je moet maar blij zijn' echt niet. Ik help die mensen toch niet als ik kinderen krijg? Of niet krijg?
xApple schreef:Ik lees al een tijdje mee in dit topic en lees zoveel herkenning; heerlijk!
Mijn situatie is wel iets anders dan anderen in dit topic denk ik. Ik heb thuis een gastouderopvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar. En ben gék op deze kids. Ik pas de hele dag op, doe spelletjes, knutselen, buiten spelen, met de dieren omgaan, pony's borstelen enz. Maar ik moet er niet aan denken om zelf zwanger te worden en kinderen te krijgen
Als ik vrij ben is mijn liefde voor kinderen ook helemaal verdwenen. In het openbaar heb ik een hekel aan kinderen; ze zijn brutaal, druk, luid en moeten altijd alle aandacht hebben; vreselijk.
Thuis luisteren ze prima en hebben we het 9/10 keer erg gezellig en leuk. Ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en geniet elke dag van ze maar ik geniet nóg meer van mijn eigen vrije tijd, al mijn dieren als papa en mama de boel lekker weer opgehaald hebben