Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Nou daar gaan we:
[ [url=m/uqoEaQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kat von D Alchemist palette, 4 highlighters in bijzondere kleuren. Goed gepigmenteerd, maar met een fluffy borstel ook wel subtiel aan te brengen. Swatches zijn één veeg.
[ [url=m/hewoAd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Becca x Jaclyn Hill Champagne Pop highlighter. Wat een pigment en wat een prachtige kleur! Kan de tweede keer bij Sephora deze echt niet laten liggen. Swatch is een veeg.
[ [url=m/BQke4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bovenste vier zijn Kat von D, onderste is Champagne Pop. Super veel pigment allemaal.
[ [url=m/QgzFLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Too Faced x Kat von D collab. Ik wilde de tattoo liner en zwichtte voor de rode oogschaduw. En toen was het al gedaan. Daarnaast dus nog een mascara en nog 11 kleuren oogschaduw. Koopje al zeg ik het zelf.
[ [url=m/AP78vM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste de Too Faced kant, echt een Too Faced palette. Redelijk naturel en makkelijk te dragen.
[ [url=m/1BEg3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had hier op eerste gezicht weinig spannends van verwacht. Maar de twee middelste kleuren zijn echt prachtig! En de crème matte is heerlijk romig en gepigmenteerd.
[ [url=m/07Vqt8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan de Kat von D kant. Alleen voor de rode deed ik het al. Wauw wauw wauw. De bruine metallic erboven is ook mooi. De witte is goed gepigmenteerd, maar wel beetje poederig en last van fall-out. De rest niet heel spannend, maar die grijs is wel ideaal om mat te hebben.
[ [url=m/dKkX2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de swatches. De tweede kleur moest ik erg mijn best voor doen. De rest goed pigment.
En dan dus nog de Too Faced Better Than Sex mascara. Kat von D Tattoo Liner in Trooper. Kat von D foundation. En de Roller Lash mascara van Benefit. Maar daar geen aparte foto's en swatches van.
Zal binnenkort eens een look maken met in elk geval die rood!
Fair schreef:Ik ben ook een enorm fan van Liquids. Blijven langer zitten, vegen niet uit bij het eten, zit comfortabeler.ik hoef bijna niet anders meer. Ik grijp bijna niet meer naar mijn normale lipsticks
Niniane schreef:Verdorie, ik heb net de Too Faced Natural Love te koop gespot maar is meteen zo duur wanneer je niet teveel mag kopen van jezelf.Twijfel echt. Friem, wat zeg jij? Is het een musthave? Hoe doet 'ie blenden, de draagtijd etc.
_Friemel schreef:Niniane schreef:Verdorie, ik heb net de Too Faced Natural Love te koop gespot maar is meteen zo duur wanneer je niet teveel mag kopen van jezelf.Twijfel echt. Friem, wat zeg jij? Is het een musthave? Hoe doet 'ie blenden, de draagtijd etc.
Ik vind hem echt geweldig!! Is echt een aanvulling en hij lijkt heel roze maar dat valt totaal mee, zit 1 echt roze kleur in rest nude.. je kan elke look ermee maken, nude, smokey, glitter. Via sephora.fr is ie best te doen denk Ik? Denk 55 dan zoals bij sephora zelf. Blend heerlijk en blijft gewoon de hele dag zittencreast (bij mij) niet
![]()
Ik ga kijken voor die van vichy en estee! Thanks ladies!