[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:19

Op mijn (bovenste) lippen. En jij?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:25

linoleum schreef:
Nou daar gaan we:

[ [url=m/uqoEaQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kat von D Alchemist palette, 4 highlighters in bijzondere kleuren. Goed gepigmenteerd, maar met een fluffy borstel ook wel subtiel aan te brengen. Swatches zijn één veeg.

[ [url=m/hewoAd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Becca x Jaclyn Hill Champagne Pop highlighter. Wat een pigment en wat een prachtige kleur! Kan de tweede keer bij Sephora deze echt niet laten liggen. Swatch is een veeg.

[ [url=m/BQke4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bovenste vier zijn Kat von D, onderste is Champagne Pop. Super veel pigment allemaal.

[ [url=m/QgzFLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Too Faced x Kat von D collab. Ik wilde de tattoo liner en zwichtte voor de rode oogschaduw. En toen was het al gedaan. Daarnaast dus nog een mascara en nog 11 kleuren oogschaduw. Koopje al zeg ik het zelf.

[ [url=m/AP78vM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als eerste de Too Faced kant, echt een Too Faced palette. Redelijk naturel en makkelijk te dragen.

[ [url=m/1BEg3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had hier op eerste gezicht weinig spannends van verwacht. Maar de twee middelste kleuren zijn echt prachtig! En de crème matte is heerlijk romig en gepigmenteerd.

[ [url=m/07Vqt8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan de Kat von D kant. Alleen voor de rode deed ik het al. Wauw wauw wauw. De bruine metallic erboven is ook mooi. De witte is goed gepigmenteerd, maar wel beetje poederig en last van fall-out. De rest niet heel spannend, maar die grijs is wel ideaal om mat te hebben.

[ [url=m/dKkX2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de swatches. De tweede kleur moest ik erg mijn best voor doen. De rest goed pigment.

En dan dus nog de Too Faced Better Than Sex mascara. Kat von D Tattoo Liner in Trooper. Kat von D foundation. En de Roller Lash mascara van Benefit. Maar daar geen aparte foto's en swatches van.

Zal binnenkort eens een look maken met in elk geval die rood!

Ik vind dat hart geweldig lino alleen de kleuren juist niets :') dat highlight palette schijnt ook echt briljant te zijn op je oog over donkere kleuren <3

Dames ik zoek een extreem dekkende foundation, ik zat te denken aan de kat von D maar ik moet de kleur kunnen testen. Hij moet niet vet zijn en bij voorkeur ook waterproof. Iemand suggesties?

Elke, ja verder mega happy ermee hoor! Maar ik ben in de zomer zo'n toverbal, drama :')

Hier nog even roze look met huda. De kleuren zijn fantastisch maar om eerlijk te zijn ga ik het huda palette niet aanraden, vraag een aantal dames hier maar hoe ik eruit zag na een paar uur. Huda creast extreem. Marrit heeft hetzelfde probleem

Mijn violet voss is geweldig btw!
Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:39

Yenni schreef:
Hoe dragen jullie een felle lipstick?

Met neutrale oog make up. En vaak ook alleen als ik ook foundation etcetera draag, vind felle lipstick vaak de oneffenheden in je huid zo benadrukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:43

Ik draag felle lipstick op mijn lippen inderdaad :j
Wanneer ik er zin in heb, met alleen mascara of full face, maakt me helemaal niks uit...

Hoezo zou een felle kleur oneffenheden benadrukken?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:50

Heeft iemand een foto waar hij mac Captive op heeft? :) En wat is een mooie rode kleur van mac die niet felrood is maar ook niet te donker? Ik dacht aan diva? (Even uit mijn hoofd van wat ik ooit eens gezien heb, dus ik kan er helemaal naast zitten :+ )

Ik heb een paar liquid lipsticks maar ik merk dat ik toch steeds een soort van drempel over moet om ze te gebruiken, en ik grijp sneller naar 1 van mijn ( twee :') ) mac lipsticks, dus die ga ik maar eens uitbreiden.
Ik weet eigenlijk niet goed wat mijn probleem is met de liquids... maar ik doe ze dus niet zo graag aan. Hier zit wel een groot aantal liquid lipstick fans precies :D waarom dragen jullie ze zo graag?

Ik ben nog steeds een stille, trouwe meelezer, alleen komt het er nooit van om eens iets te plaatsen. Ik mis velvetblack trouwens de laatste tijd!
Maar friemel, echt heel mooi hoe je wenkbrauwen geworden zijn! En fair jij bent toch zo knap he :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:53

Omdat je met liquids alles kan, het gaat niet op je tanden zitten (mijn bovenlip krult naar binnen als ik lach) je kan een hamburger zonder schaamte eten, de hele avond borrelen zonder problemen, zoenen en ga zo maar door :D

Ik heb wel foto's met captive maar hij was bij mij heel anders.. zoals de meeste kleuren...

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:14

Wat balen dat dat Huda palette creast :(
Ik krijg hem zondag :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:38

Ja moet ff testen met setting spray en nog maar ik baal echt enorm!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:47

Balen van het Huda palette! Het is niet alsof je die kan kopen voor een prikkie. Dan doet het net wat minder zeer wanneer het begint met creasen.

En de enige extreem dekkende foundation die ik mij zo kan bedenken is de Estee Lauder Double Wear. Maar kan me haast niet voorstellen dat je die nog niet hebt geprobeerd. :P

Damned, ik vind ik Mac D For Danger een geweldige rood. Niet te donker, maar ook niet te fel. :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:50

Ik heb nog niets geprobeerd ik heb hem voor mijn gezicht niet nodig :) mijn tattoo gaat over mijn hand geen en dit wil ik uit respect wel verbergen als dit gewenst is :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:51

Bij mij blijven ze dus niet veel langer opzitten dan een gewone lippenstift -O-
De jeffree star werkt het best, maar die gaat toch af, zelfs bij gewoon te drinken.

@niniane, bedankt voor de tip!

Ik wou eens een foto maken om hier te tonen, en de tip van de front camera te gebruiken dmv een spiegel helpt heel erg om de kleuren beter te latn overeenkomen! Maar ik moet nog wat oefenen vrees ik want ik ben zo fotogeniek als een dooie mus en dat in combinatie met een niet echt symmetrisch gezicht (en een heel scheve glimlach blijkbaar, moet ik echt eens op gaan letten := ) ben ik maar gestopt en met foto's maken voor ik al te depressief werd :') .

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:12

Friemel, Estee lauder double wear ga jij denk ik wel een passende kleur vinden. Ben al helemaal fan van Kat von D nu, maar die moet je zeker wel testen ja. Glanst wel wat meer dan de Estee lauder, maar brengt fijner aan.

Felle lipsticks draag ik in alle combinaties.

Liquids zijn ideaal, blijven goed zitten, geven niet af. Niet bijwerken. Ik ben groot fan!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:17

Ik ben ook een enorm fan van Liquids. Blijven langer zitten, vegen niet uit bij het eten, zit comfortabeler. :j ik hoef bijna niet anders meer. Ik grijp bijna niet meer naar mijn normale lipsticks :o

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:23

Friemel, Dermablend van Vichy! Die is speciaal gemaakt om tattoos te laten 'verdwijnen' geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:35

Fair schreef:
Ik ben ook een enorm fan van Liquids. Blijven langer zitten, vegen niet uit bij het eten, zit comfortabeler. :j ik hoef bijna niet anders meer. Ik grijp bijna niet meer naar mijn normale lipsticks :o

Hier hetzelfde, gebruik de mac lipsticks nog maar zelden :=

Friemel wat balen van het Huda palette.
Je hebt wel speciale foundation voor tatoeages, maar ik denk dat die voornamelijk in de USA te koop zijn.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:37

Hier een lipbalsem junkie en daardoor pak ik mn liquids dus niet zo vaak t voelt toch wat droog ofzo en heb heel veel liggen van diverse merken maar t voelt niet lekker genoeg :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:53

Verdorie, ik heb net de Too Faced Natural Love te koop gespot maar is meteen zo duur wanneer je niet teveel mag kopen van jezelf. |( Twijfel echt. Friem, wat zeg jij? Is het een musthave? Hoe doet 'ie blenden, de draagtijd etc.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:48

Niniane schreef:
Verdorie, ik heb net de Too Faced Natural Love te koop gespot maar is meteen zo duur wanneer je niet teveel mag kopen van jezelf. |( Twijfel echt. Friem, wat zeg jij? Is het een musthave? Hoe doet 'ie blenden, de draagtijd etc.

Ik vind hem echt geweldig!! Is echt een aanvulling en hij lijkt heel roze maar dat valt totaal mee, zit 1 echt roze kleur in rest nude.. je kan elke look ermee maken, nude, smokey, glitter. Via sephora.fr is ie best te doen denk Ik? Denk 55 dan zoals bij sephora zelf. Blend heerlijk en blijft gewoon de hele dag zitten :j creast (bij mij) niet :)

Ik ga kijken voor die van vichy en estee! Thanks ladies!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:58

Oeh dat is inderdaad een mooi palette van Too Faced! Laat ik nou net toevallig volgende week naar Parijs gaan, dus dan kan ik ook mooi even bij Too Faced kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:13

Ik vond m iets tegenvallen, omdat ik dus wel meer roze wilde. Heb al aardig wat van die kleuren. Dus ik heb m laten liggen :P En ik vond het pigment persoonlijk iets minder dan ik had verwacht. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog :P

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:27

_Friemel schreef:
Niniane schreef:

Ik vind hem echt geweldig!! Is echt een aanvulling en hij lijkt heel roze maar dat valt totaal mee, zit 1 echt roze kleur in rest nude.. je kan elke look ermee maken, nude, smokey, glitter. Via sephora.fr is ie best te doen denk Ik? Denk 55 dan zoals bij sephora zelf. Blend heerlijk en blijft gewoon de hele dag zitten :j creast (bij mij) niet :)

Ik ga kijken voor die van vichy en estee! Thanks ladies!

Klinkt goed. Dat roze was inderdaad wat mij op het begin minder aanstond, maar vind 'em nu echt prachtig. Plus de verpakking is echt geweldig.
Kwam 'em op MP tegen. Denk dat je dan qua prijs hetzelfde uitkomt omdat je bij Sephora.fr toch ook weer met verzendkosten zit. Kan me daarin vergissen. Jullie zijn daar meer expert in. :))

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:38

Dan ben je iets goedkoper uit zelfs als je via MP koopt, verzendkosten zijn 14 euro bij sephora.fr

Edit: bij mp heb je ook nog verzendkosten, dus dan ben je hetzelfde bedrag kwijt eigenlijk. Persoonlijk zou ik hem dan via sephora bestellen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:51

Hij is prachtig Niniane! Heb er ook bij gestaan in spanje. Wel heel veel neutraal. Maar idd HEEL VEEL neutraal. En geen hartjes en snoepjes, maar gewoon lieflijk zonder kinderlijk te lijken.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:55

Ja, twijfel wel hoor. :j Heb de 3 Chocolate Bars en die drie bij elkaar gelegd en je hebt een zelfde soort type kleurenschema denk ik zo.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:59

Oeh die is idd wel heel mooi en lieflijk.
Maar Yajks wat een prijs.

Balen trouwens dat die dure palette dan niet goed blijft zitten.
Dat is nog zuurder dan dat ie goedkoper was geweest