[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:12

ik ook, ergste is, zit in een oppas huis dus moet ook nog appje van me pa afwachten als jeffree er is.., damn

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:12

Wauw Eline wat een knaller van ene look! Echt super gaaf. +:)+

Friem, jouw autocorrect. :') Gangbang in je portemonnee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:13

Let niet op dat verlept koppie, ben kapot na weer een dag werk en heb 'm even heul slordig aangebracht. _O- Maar die kleur is liefde. De geur vind ik "net goed" - hij is apart maar niet sterk genoeg om mijn zintuigen over de kop te gooien (aangezien ik van sterke geuren bij liquids snel over mijn nek ga :+)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-06-16 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:13

velvetblack schreef:
_Friemel schreef:
Waar het hart vol van is 8-)

:') :')

Soar is inderdaad een super potloodje! Die is maar €15,50!
Zelf gebruik ik wel liever de longwear potloden als dat kan. Die zijn iets cremiger.
Plum (geen longwear) is ook echt nice als liner en ik gebruik Oh Honey! Ook heel vaak. Net zoals Whirl.

Trouwens voor diegene die Stone super gaaf vinden maar iets te heftig: combineer hem met Mehr of met Viva glam 2. (Of een andere roze kleur). Echt liefde!

ja, stone met viva glam miley cyrus ben ik ook erg fan van :D

xU_Blinghx

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:17

Omg ik las maar half mee en dacht dat gangbang een lipstick naam ofzo was := :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:19

velvetblack schreef:
Ja tuurlijk kun je bij MAC kleurtjes testen! Alles bij MAC is te testen.
Waar woon je? Je bent altijd welkom in Eindhoven, dan help ik je graag :j

*knip

Verhip... werk jij bij de Douglas in eindhoven ?
Ik zou sowieso ook wel erg graag van dit aanbod gebruik willen maken :j

ElineS wauw wat een gave look ! En gefeliciteerd

Shizzel wat heb jij mooie ogen trouwens ! Ze stralen kattekwaad uit :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:19

Friemel! Je mag voor mij als je wilt wel kijken, nergens hier bij de kruidvat hebben ze ze nog..

Ik moet echt tijd maken om aan mn oogschaduw te werken, vind het zo lastig en word iedere keer zooo overheersend..

Maar ik wil oooook palletes/pallets kopen haha ( ik ben spontaan niet meer zeker van mn zaak hoe je t schrijft :Y) )

@Eline wat een prachtige look dan ook, mooie kleuren! En gefeliciteerd natuurlijk!

En ja.. Autocorrect, ik vind m briljant haha ik dacht ook al welke kant gaan we nu op qua gesprek? :+

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:23

Kuch sorry velvetblack. .. eerst kijken voor je gaat roepen gaat in mijn geval wel op. Heb je fb pagina al geliked. .. heel gaaf !

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:27

Oef shiz, als ik hem zo zie ben ik bang voor een net niet bij mij, hij lijkt zo een stuk lichter...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:29

_Friemel schreef:
Oef shiz, als ik hem zo zie ben ik bang voor een net niet bij mij, hij lijkt zo een stuk lichter...

Dan hou ik me aanbevolen :j

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:29

xU_Blinghx schreef:
Omg ik las maar half mee en dacht dat gangbang een lipstick naam ofzo was := :')

Zou zo maar eens kunnen zijn, waarschijnlijk van Nars :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:32

Mondy schreef:
Kuch sorry velvetblack. .. eerst kijken voor je gaat roepen gaat in mijn geval wel op. Heb je fb pagina al geliked. .. heel gaaf !

Dankje, lief! Ik werk voor mac in de bijenkorf in Eindje :j

Shizzle, hoe je dat omschrijft :')
Prachtig mens bende gij haha. Staat je heel mooi! Een echt 'jouw' kleurtje en lekker zomers

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:34

Jellybeans schreef:
Wow.
Ik heb sinds kort zo'n matte lipcream van NYX in de kleur Sao Paulo.
Echt, wat is die goed!
Ik heb hem vanmorgen opgedaan, inmiddels mee gegeten en gedronken en hij is er nog totaal niet af.
Ik ben fan! :D

Nog niet alles bijgelegen, maar.. Die heb ik ook! Superfijn! En lekker kleurtje :D

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:41

velvetblack schreef:
Trouwens voor diegene die Stone super gaaf vinden maar iets te heftig: combineer hem met Mehr of met Viva glam 2. (Of een andere roze kleur). Echt liefde!

Heb je toevallig een foto van een van die combis? :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:58

Ahh shizzel mooi! Ik wil ook!
Eline: leuk gedaan! Echt knap :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:02

Nee :( zal ik vrijdag maken als ik eraan denk!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:13

Misschien een stomme vraag maar ik dacht laat ik ook eens wat kwasten kopen. Heb er nu 1 voor mijn foundation en 1 voor mijn blush gekocht (gewoon van de hema). Maar wat voor kwast/penceel heb ik nodig voor mijn oogshaduw? Al die benamingen die ik niet ken, ik kom er niet uit

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:14

Ongelooflijk, zelfs indie merken ontkomen er niet meer aan.. ik had een lipkit van Kylie besteld want zelfs die stonden op Ali, zag ik net ook Jeffree Stars op Ali... ik heb Androgyny en Gemini besteld, ik ga ze eens vergelijken... op de foto's bijna niet van echt te onderscheiden, niet normaal meer :oo

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:18

ben benieuwd friemel, laat het weten :D

@Venthe, oogshaduw kwast, blendkwast, euhm. ik vond kwasten van alieexpress/ebay erg fijn, heb je gelijk een hele set. vrdr heb ik een aardige collectie van E.L.F. en vind die ook erg fijn.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:34

_Friemel schreef:
Ongelooflijk, zelfs indie merken ontkomen er niet meer aan.. ik had een lipkit van Kylie besteld want zelfs die stonden op Ali, zag ik net ook Jeffree Stars op Ali... ik heb Androgyny en Gemini besteld, ik ga ze eens vergelijken... op de foto's bijna niet van echt te onderscheiden, niet normaal meer :oo

Ik ben benieuwd! :D

Ik verwacht op korte termijn de anistacias

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:46

Friem, ik ben benieuwd wat er op je ruimte gaat komen voor je make up. *\o/* Fijn dat je toch genoeg plek hebt! (en ik vind het eigenlijk heel erg leuk dat je huis zo tegenovergesteld is met de woonkamer en slaapkamers, zie ik niet vaak)

Djilna, dat rood staat je inderdaad super!

DnT, ben trouwens heel benieuwd naar Mannequin, op de swatches van Jeffree zelf vond ik hem tegen vallen maar denk dat ik hem bij jou heul gaaf ga vinden!

Ik maak me overigens altijd op op mijn slaapkamer, op mijn bed. :)) Die zit ook recht naast mijn raam waar de lichtinval toch al niet zo geweldig is, maar ach. _O- Heeft er wel ooit in geresulteerd dat mijn dekbed onder de oogschaduw en foundation zat, maar goed. :+

Eight, kanonne wat ben jij knap. Echt, jouw ogen. <3

Ikwashier schreef:
Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is :)

Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10 :)))? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe

Ik vind hem zelf super fijn als mijn lippen al wat droger zijn en ik weet dat ik matte lipsticks ga dragen. Gebruik hem de laatste tijd niet meer zo vaak omdat mijn lippen zachter zijn nu, maar ben echt groot fan van de werking!

Yltje, foto's van je liquids als je ze op hebt! :))

Lisitano, mooie bestelling. *\o/*

leadhooves schreef:
Wat gebruiken jullie voor eyeliner? Kwastje, stift, potlood?

Trouwens, vergeet te zeggen dat ik jouw haar gaaf vind! En verder ligt het eraan waar ik zin in heb. Ik gebruik of mijn gelpotje van H&M met schuin kwastje of mijn liquid eyeliner van Catrice.

xU_Blinghx schreef:
Ik kwam deze tegen :')
[ Afbeelding ]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :')

Alice, jij hebt echt een prachtig koppie!

Die quote van minder zelfrespect met make up.... ik word zo moe van die mensen. Make up wordt door de meesten (want je hebt uitzonderingen) gewoon gedragen omdat ze het leuk vinden om uit te proberen en dingen te maken, maar moet altijd weer achter gezocht worden dat we dat voor anderen doen of diep ongelukkig zijn of zucht. :z Ik probeer het tegenwoordig maar te negeren want werd ook schijtchagerijnig toen ik op YouTube reactiefilmpjes zag van gasten op die The Power of Make Up filmpjes. Wat een lompe boeren.

Donnar, mooie bestelling heb je binnen. <3

Kirsten, wat een beauty!! En je ogen, ik vind ze echt heel sprekend, wauw. <3 Ik vind die lichte kleur je overigens heel mooi staan. :)

Eline, wat gaaf!!!! Vind dit je leuker staan dan bruin, veel sprekender en maakt je gezicht zo open. Echt prachtig. Vind dat het bruin soms je ogen en de ruimte daartussen kleiner laat ogen. Dit laat alles groter lijken, vind het heel mooi!

Fair, goede aankoop! :)) M'n favoriet.

En DnT, nu eisen we natuurlijk allemaal een foto van Velvet Teddy op jouw lippen uitgetest. :))

Friem, je autocorrect van gangbang, ik lag toch even onder de tafel. _O-

Mondy schreef:
Shizzel wat heb jij mooie ogen trouwens ! Ze stralen kattekwaad uit :D

Ah dank je! Ik hou wel van ondeugende oogjes. _O-

velvetblack schreef:
Shizzle, hoe je dat omschrijft :')
Prachtig mens bende gij haha. Staat je heel mooi! Een echt 'jouw' kleurtje en lekker zomers

Wat ben je ook een schatje. <3 Ik ben echt enorm verbaasd over hoe de kleur ook uit is gevallen, maar inderdaad weer zo'n kleurtje voor mij. Hij is subtieler dan Doll Parts maar nog genoeg kapow. En ge bent 'n brabo of ge bent 't niet he! :)) _O-

Venthe, als je bij Hema bent, ik heb van daar vroeger ook veel kwasten gehad (overigens is de blendingkwast van Hema nog steeds mijn favoriet, heb nog geen betere gevonden) hebben ze daar ook oogschaduwkwasten. Die zwart/witte waar aan beide uiteinden een kwastje zit vond ik altijd heel fijn! Of zo'n beginnerssetje bestellen via ali/ebay/wish inderdaad!

En Friem, héél benieuwd naar die vergelijking van Jeffree dupes!

Zo. Ik ben bij. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-06-16 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 20:47

Haha Elke je volgt me terug op Instagram terwijl ik hier meelezer ben en nooit wat post op instagram :P

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:13

Moderatoropmerking:
Zoals beloofd kom ik wat toelichting geven over de toekomst van dit topic. We hebben achter de schermen even de mogelijkheden besproken en we gaan bij wijze van uitzondering een [HK] - tag toewijzen aan dit topic. Concreet wil dit zeggen dat het topic gewoon op MWS kan blijven en dus verder kan lopen zoals nu met heel veel tips, tricks en informatie. Zo blijft het ook toegankelijk en gemakkelijk vindbaar voor nieuwe gebruikers en blijft het een centraal topic.
Probeer ook zeker om voldoende ruimte te laten voor die nieuwe gebruikers. Als 'oudgediende' (vaste poster/meelezer) in het topic valt het niet altijd op, maar nieuwe gebruikers hebben het soms moeilijk om in een dergelijk topic in te springen, dus probeer er zeker op te letten dat ze niet (per ongeluk) genegeerd worden.

Door de HK-tag is het echter wel toegestaan om een beetje (!) offtopic te gaan. Hier echter wel de kanttekening, dat als we merken dat het topic vooral offtopic gaat met een beetje ontopic, het topic alsnog naar de HK gaat. Dit zal dus jullie verantwoordelijkheid zijn om tijdig terug ontopic te gaan. Maar op deze manier kan alles een beetje gemoedelijker gaan zonder dat wij constant moeten ingrijpen.

Op deze manier hopen we om iedereen tevreden te stellen en om de beste keus te maken voor het voortbestaan van het topic.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:13

Dominique_96 schreef:
Haha Elke je volgt me terug op Instagram terwijl ik hier meelezer ben en nooit wat post op instagram :P

Haha gezellig toch!

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 21:14

Super fijn modjes :D

Wow Shizzel, die kleur staat je echt heeel mooi!

Nog een leuke tip trouwens. Ik heb gister bij de Primark brush cleaner opgehaald aangezien mijn kwasten echt drama zijn. Waarschijnlijk is dat lang niet zo goed als fatsoenlijke cleaner, maar aangezien mijn kwasten ook van de Primark komen leek het me wel oké om het risico te nemen _O-
Anyway, ik ben echt heel blij ermee. Het maakt zelfs mijn enorm ranzige aangekoekte kwasten weer redelijk schoon en (nog belangrijker :+) het ruikt echt zo ontzettend lekker. Ik zit steeds aan mijn handen te ruiken sinds ik het gebruikt heb :')