Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:_Friemel schreef:Waar het hart vol van is
![]()
![]()
Soar is inderdaad een super potloodje! Die is maar €15,50!
Zelf gebruik ik wel liever de longwear potloden als dat kan. Die zijn iets cremiger.
Plum (geen longwear) is ook echt nice als liner en ik gebruik Oh Honey! Ook heel vaak. Net zoals Whirl.
Trouwens voor diegene die Stone super gaaf vinden maar iets te heftig: combineer hem met Mehr of met Viva glam 2. (Of een andere roze kleur). Echt liefde!
velvetblack schreef:Ja tuurlijk kun je bij MAC kleurtjes testen! Alles bij MAC is te testen.
Waar woon je? Je bent altijd welkom in Eindhoven, dan help ik je graag
*knip
Mondy schreef:Kuch sorry velvetblack. .. eerst kijken voor je gaat roepen gaat in mijn geval wel op. Heb je fb pagina al geliked. .. heel gaaf !
Jellybeans schreef:Wow.
Ik heb sinds kort zo'n matte lipcream van NYX in de kleur Sao Paulo.
Echt, wat is die goed!
Ik heb hem vanmorgen opgedaan, inmiddels mee gegeten en gedronken en hij is er nog totaal niet af.
Ik ben fan!
_Friemel schreef:Ongelooflijk, zelfs indie merken ontkomen er niet meer aan.. ik had een lipkit van Kylie besteld want zelfs die stonden op Ali, zag ik net ook Jeffree Stars op Ali... ik heb Androgyny en Gemini besteld, ik ga ze eens vergelijken... op de foto's bijna niet van echt te onderscheiden, niet normaal meer
Ikwashier schreef:Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe
leadhooves schreef:Wat gebruiken jullie voor eyeliner? Kwastje, stift, potlood?
xU_Blinghx schreef:
Mondy schreef:Shizzel wat heb jij mooie ogen trouwens ! Ze stralen kattekwaad uit
velvetblack schreef:Shizzle, hoe je dat omschrijft![]()
Prachtig mens bende gij haha. Staat je heel mooi! Een echt 'jouw' kleurtje en lekker zomers