Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_ schreef:Een huisgenootje wilde beginnen en miste motivate... En ik speelde ook al langer met het idee, dus there we go! Maandag begonnen en vandaag de tweede keer gehad. Ging best lekker
Vraagje: Hoe bouwen jullie op? We hebben nu 5 keer 5 minuten gelopen, en elke keer 1 minuut gewandeld. Dit gaat mij tijdens het lopen echt heel makkelijk af, dus dat is mooihoe zouden jullie dit uitbouwen? 5,5 min lopen en 1 min rust, of 6 min en 2 min rust? Of eerst nog een paar keer deze?
Femke_Nikita schreef:Topic weer uit het oog verloren! Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat het echt top! Dinsdag 11 km gelopen en vandaag weer een snelle 6. Gemiddelde tempo ligt rond de 5.30 min/km dus zeer tevreden. Ook ben ik inmiddels begonnen met intervallen op de 4 km. Daar word ik ook heel blij van
Wel merk ik dat ik iets naar binnen loop met mijn voeten, waardoor ik mijn enkels voel. Iemand tips hiervoor? Een keer een loopanalyse doen? Tips voor een goede winkel om dit te doen?
Ik wil dit jaar graag starten met een loopevenement/wedstrijd op een 10 km. Nog aanraders? Ik zag dat NN Rotterdam 2018 en Dam tot Dam loop al vol zaten helaas...