Helemaal verstandig is het niet. Als je een ontstoken piercing eruit haalt, ga de ontsteking op sluiten, want hij groeit dicht. Heb je al met je piercer overlegd? Hoe staat je HA tegenover piercings? Anders zou ik die eerst om raad/hulp vragen.
Ik zou alleen echt niet weten of het een ontsteking is of alleen geirriteerd. Piercer zei dat ik gewoon door moest gaan met schoonmaken, maar dat doe ik nu al een tijd en er komt geen verandering in. Bij de HA ben ik nog niet geweest maar kan er wel een afspraak voor maken (wel pas maandag)
Pepperrr
Geplaatst: 24-11-17 19:39
Hoe dik is een neuspiercing eigenlijk? Wil nieuwe bestellen
Een gewone naald waar ook je oor mee gepierct word. Maar het staafje is wel dunner dan die in mijn oor zit en die is 1,2. Dus ik twijfel heel erg tussen 1 of 0.8.
Net langs de HA geweest, ze wisten niet echt wat ze ermee moesten doen dus zeiden ze dat ik hem maar uit moest doen. Wel jammer maar ik hoop dat hij dan een beetje goed geneest.
Even een vraagje. Kwam gisterenavond erachter dat ik zonder enige moeite nog oorbellen in m’n “ Helix” gaatjes kan doen. Zijn jaar of 17 geleden geschoten, dus niet gepierct. Ik wil er graag weer knopjes in maar de achterkantjes van normale oorbellen vind ik niet zo fijn. Maar Piercings sieraden hebben een andere diameter denk ik? Geen idee? Jullie?
Ik heb zonder pijn en moeite er 1.0 erin gekregen, die zijn makkelijk te bestellen op internet. Evt 0.8 ook nog wel. En laatst heb ik er ook weer een 1.2 in gedaan.
Mijn helix heeft er echt ook jaren niet in gezeten maar dat is gewoon nog steeds letterlijk een gaatje in mn oor.
Vorige week navelpiercing laten zetten Ik ben alvast aan het kijken voor een nieuwe piercing, nee ik verwissel hem de komende maanden nog niet.
Hoe lang is meestal een navelpiercing al hij net is gezet? Meet je dan de kromming mee? of alleen van bolletje tot bolletje? Ik weet wel dat hij 1.6 mm is.
1.6mm is idd de dikte, standaard is de lengte volgens mij 10mm. Bij mij is die dan net iets te lang dus ik probeer vaak 8mm te kiezen maar dat moet je zelf even uitvogelen welke maat het beste bij jou past
Help, sos Ik heb mijn neuspiercing nu dik een half jaar, en denk drie maanden een ringetje er in. Echter blijft het elke keer maar weer ontstoken en ik word er helemaal gek van. Wat te doen? Er uit halen? Laten zitten? Het zier nu zo uit, en het voelt gewoon als een hele grote blauwe plek die constant pijn doet.
Lous
Geplaatst: 03-12-17 00:28
Te vroeg gewisseld. 6 maanden is denk ik te vroeg geweest om je neuspiercing te wisselen. Vooral de overgang van staafje naar ringetje gaat vaak moeilijk. Ik zou het staafje er weer indoen.
Zelfs dan al te vroeg? Mijn piercer heeft hem gewisseld omdat ze zei dat het wel kon. Is een tijd goed gegaan, en nu sinds eergister weer zo naar.
Lous
Geplaatst: 03-12-17 00:59
Mmmm Okee. Ik weet niet of je op dit moment verkouden bent of ziek aan het worden bent. Piercings gaan vaak flink bitchen als je weerstand minder is.
LisanneeD
Geplaatst: 03-12-17 01:02
Mijn Forward helix blijft bitchen.... heb hem nu 7 maanden, nog steeds zelfde staafje. Heb nog geen schoonmaak spul gevonden die hem echt tot rust brengt en de genezing bevorderd... wat zijn jullie ervaringen met schoonmaak spullen? Er is nu ook een vochtbult bij gekomen.. las iets over asprines en tea tree van de kruidvat? Help haha
Op het moment zit ik hier met een plat geprakt asprine op mijn neus De vorige keer is het weg gegaan door elke keer schoonmaken, asprine, en een zakje kamillethee in zout wat er en dat er gewoon ophouden. Welke van de drie doorslag geef weet ik niet zeker, dus dat is een beetje suf
Kan indd door mijn weerstand komen, ben het afgelopen weekend ziek geweest, ongesteld, hoppa hele feest compleet
Ik heb ook 5 gaatjes in mijn oor, wel echt gaatjes geen piercings, en daar niks mis mee. Lijkt mij dus sterk dat het door mijn weerstand komt eigenlijk?
Kan echt per piercing verschillen. Heb met mijn oorbellen ook nooit last, maar mijn tongpiercing gaat vreselijk bitchen bij een verminderde weerstand. Wat ik ook al eerder zei, veel piercings kunnen ook moeilijk tegen de overgang van staafje naar ringetje. Of misschien toch te snel gewisseld, zou ook nog een optie kunnen zijn. Ik ken namelijk ook piercers die zeggen dat je een navelpiercing al gerust na 8 weken kan wisselen. Ik zeg niet dat ik twijfels heb aan de kunde van je piercer. Maar er kunnen dus wel wat mogelijkheden zijn waarom je piercing over de zeik is.
Hmm oke, thanks voor de tip! Wat zou jij aanraden om er mee te doen? ik heb ook bacterie dodende creme van de huisarts, dat ook maar meteen er op gedaan en daarna asprine er op. Wat denk jij dat goed is? Behalve wisselen naar staafje? (Dat gaat nu niet zo snel)
Ik heb 1 september 2017 een helix laten schieten (oeps) achteraf las ik hoe slecht en risicovol het is geweest.. het gaat gelukkig goed met het gaatje.
Nu wil ik alleen een 2e er onder! maar dan laten piercen. Hoe lang moet ik nog wachtten? De 1e helix is wel mooi geheeld maar zit nog wel dagelijks een korstje achter van gelig spul.. neem aan dat die dan nog niet genezen is.. iemand ervaring?