Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Resistance schreef:Ik meld me hier ook!
Echter heb ik wel een soort van doel. Het is weer bijna lente (ook al lijkt het er niet erg op), dus ik ga nu werken aan een mooi bikinilichaam.
Ik ben 1.63 en weeg nu 55 kilo. Dat vind ik persoonlijk teveel, ik heb liever 50.
Ik gebruik de app "food" en doe meerdere 30 day challenges, die ik gewoon meerdere maanden doe.
Vind je dat niet erg weinig? Ik ben zelf precies even lang en met dat gewicht zie je echt m'n botten1 kilo minder en het is ondergewicht.
linoleum schreef:Wat foto's (helaas wel klein) om beetje te zien hoe je eruit kan zien met een bepaald vetpercentage.
[ Afbeelding ]
Over het algemeen is rond de 18% volgens mij dat je buikspieren zichtbaar worden. Maar daar is veel toewijding en doorzettingsvermogen voor nodig.
Emmaa_ schreef:Er bestaat niet zoiets als een mager of een dik skelet. Mensen die zeggen dat ze dik zijn omdat dat hun bouw is verzinnen ook gewoon smoesjes. Het kan wel zijn dat je sneller spieren aanmaakt in een bepaald gebied, of dat je eerder aankomt in vet in bepaalde regio's. Bij mij gaat het vooral op m'n heupen en bovenbenen zitten, waardoor ik tot een bepaald gewicht altijd vrij 'breed' lijk. Daarna lijk ik ook gelijk broodmager.
Als je het zelf mooier vindt om dun te zijn, prima toch? Hoef je niet tegenover ons te verantwoorden. Ik maak me niet zo snel zorgen over mensen van het internet. Maar zoiets als een mager skelet bestaat niet, en dat is dus ook een smoes waarmee je eigenlijk het feit probeert te verdoezelen dat jij dunner gewoon mooier vind staan bij jezelf.
Janine1990 schreef:Emmaa_ schreef:Er bestaat niet zoiets als een mager of een dik skelet. Mensen die zeggen dat ze dik zijn omdat dat hun bouw is verzinnen ook gewoon smoesjes. Het kan wel zijn dat je sneller spieren aanmaakt in een bepaald gebied, of dat je eerder aankomt in vet in bepaalde regio's. Bij mij gaat het vooral op m'n heupen en bovenbenen zitten, waardoor ik tot een bepaald gewicht altijd vrij 'breed' lijk. Daarna lijk ik ook gelijk broodmager.
Als je het zelf mooier vindt om dun te zijn, prima toch? Hoef je niet tegenover ons te verantwoorden. Ik maak me niet zo snel zorgen over mensen van het internet. Maar zoiets als een mager skelet bestaat niet, en dat is dus ook een smoes waarmee je eigenlijk het feit probeert te verdoezelen dat jij dunner gewoon mooier vind staan bij jezelf.
Skelet heeft wel degelijk invloed op je verschijning. Het skelet bepaalt wel hoe je spieren zijn, hoe ze aangehecht worden. En daaroverheen de huid bepaald in zekere zin hoe je er uit ziet.
Kijk bijvoorbeeld eens naar reconstructies van gezichten aan de hand van enkel de schedel.
Emmaa_ schreef:Ja, maar mensen die dik zijn hebben niet een ander skelet dan mensen die dun zijn. Dat probeer ik te zeggen. Hoe je spieren zich aanhechten en waar vet sneller gaat zitten verschilt wel, maar je skelet is niet mager.
Emmaa_ schreef:Er bestaat niet zoiets als een mager of een dik skelet. Mensen die zeggen dat ze dik zijn omdat dat hun bouw is verzinnen ook gewoon smoesjes. Het kan wel zijn dat je sneller spieren aanmaakt in een bepaald gebied, of dat je eerder aankomt in vet in bepaalde regio's. Bij mij gaat het vooral op m'n heupen en bovenbenen zitten, waardoor ik tot een bepaald gewicht altijd vrij 'breed' lijk. Daarna lijk ik ook gelijk broodmager.
Farjen schreef:Vandaag:
O: yoghurtje, fruitsap met roosvicee ferro en eiwitpoeder
L: veggie chili burger en chili saus (eet op het werk dus weet niet wat er is van groenten en koolhydraten)
T: oikos
L: liefde en passie volkorenbrood met kaas