Renee is in principe niet eens een heel veel voorkomende naam toch?

Gianti en ik hebben dinsdag gemeet. Was super gezellig!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gianti schreef:ik ben echt pissig nu.. wat haat ik gemene volk dat 'vrouw' heet...
vrouw in kleedkamer dacht even dat ze lef had om over mij te oordelen
zij: "ik moet echt afvallen, paar kilo's eraf" *kijkt naar mij met minderwaardige blik* "en hoe vaak eet jij wel niet per dag, zeker maar twee keer"
ik: *voelt zich ongemakkelijk want staat alleen in string en bh* "nee ik moet minimaal 5x op een dag eten"
zij: *kijkt met nog meer walging* "ooooh ben jij er zo een"
ik: *behoorlijk boos* "jup heb zelfs het sporten niet nodig, blijf zelfs zonder op gewicht"
zij: "wacht maar tot je ouder wordt"
ik: "sorry, maar heb nou eenmaal goede genen, mams kan met der 63 ook nog steeds door voor 40"
daarna kregen we de categorie opmerkingen "mannen willen curves geen botten", toen moest ik wel lachen.. met wat voor mannen ik heb gedate en omga kan ze alleen van dromen
renee16 schreef:Fraaie opmerking, mannen willen curves, dat is echt zo een excuus wat hele zielige vrouwen zichzelf aanpraten omdat ze niet de moeite willen nemen voor het figuur te werken wat ze eigenlijk zouden willen.
Zegt dus duidelijk veel meer over haar! Blijft jammer dat er mensen (vrouwen) zijn die het nodig hebben een ander neer te halen om zichzelf beter te voelen.