Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 23:35

Ik lees ook nog steeds me maar te druk om te reageren :')

Renee is in principe niet eens een heel veel voorkomende naam toch? :P Is gewoon toeval dat er drie in dit topic zitten (of zijn het er inmiddels meer? :') )

Gianti en ik hebben dinsdag gemeet. Was super gezellig!
Afbeelding

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:28

Wat leuk al die Renee's ! Komt verder niet veel voor bij vrouwen, hier in de omgeving tenminste, dus wel toevallig ja !

Leuke foto dames !

Gianti, dan zal het toch een beetje genetisch zijn ja, maargoed, dat is niet erg zolang je niet slap wordt toch? Ik vind dun juist wel mooi, hoe lang ben je eigenlijk?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:58

Leuke foto!

Je bent dus erfelijk belast Gianti, balen. Aan de andere kant ben je wel mooi slank, soms zie je meiden met een (hoe zeg ik dit eerbiedig) een anorexia look. Smal, ingevallen gezicht en van die superdunne armen, dat vind ik in jouw geval niet. Heel slank, op een mooie manier.

Het komt vast wel weer goed, binnenkort kom je vast weer iets aan, is je eerder ook gelukt en zo niet probeer gewoon tevreden te zijn met hoe het met je gaat!

En inderdaad, ik ken maar 1 vrouwelijke Renee, en dan hebben we er 3 in dit topic, echt een grappig toeval.

Vanmorgen de wekker gezet (gewoon eerder wakker dan mn 3 kinderen, dat kom ik ook weinig tegen:-)) en een lesje funxtion gedaan en een half uur geroeid. Heerlijk, ik ben weer helemaal in de sportmodus!

Sport ze en maak er een leuk weekend van

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:08

Leuke foto dames!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:34

Nou gianti heeft wel flinke spierballen hoor! Dat is me wel opgevallen toen ze hier was :P hahaha

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 19:20

was super gezellig emita!!! morgen weer :):) :):)

Thanks mama3! Ik ben idd blij dat ik niet ielig dun ben! daar heb ik god echt altijd voor bedankt.. We dat mijn borstbeen en ribben snel zichtbaar zijn, maar ja, snel die kilo's er weer aan!

even wat motivatie

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 20:38

Kop op Gianti! Het komt vanzelf wel weer.. Wie weet met de jaren (sorry voor de beroerde clichés) :)

Leuke foto zag ik voorbij komen :D

Ik ben vanavond voor het eerst bij de funxtion geweest, grappig! Wel leuk voor de conditie om 1x per week te gaan doen :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:46

ik ben echt pissig nu.. wat haat ik gemene volk dat 'vrouw' heet...

vrouw in kleedkamer dacht even dat ze lef had om over mij te oordelen

zij: "ik moet echt afvallen, paar kilo's eraf" *kijkt naar mij met minderwaardige blik* "en hoe vaak eet jij wel niet per dag, zeker maar twee keer"
ik: *voelt zich ongemakkelijk want staat alleen in string en bh* "nee ik moet minimaal 5x op een dag eten"
zij: *kijkt met nog meer walging* "ooooh ben jij er zo een"
ik: *behoorlijk boos* "jup heb zelfs het sporten niet nodig, blijf zelfs zonder op gewicht"
zij: "wacht maar tot je ouder wordt"
ik: "sorry, maar heb nou eenmaal goede genen, mams kan met der 63 ook nog steeds door voor 40"

daarna kregen we de categorie opmerkingen "mannen willen curves geen botten", toen moest ik wel lachen.. met wat voor mannen ik heb gedate en omga kan ze alleen van dromen :Y)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:34

Bah bah bah. Waarom kunnen mensen elkaar niet in hun waarde laten en elkaar (en zichzelf!) accepteren hoe ze zijn? To be honest Gianti, memevrouwtje was waarschijnlijk uiterst jaloers :D en voelde zich geïntimideerd. Anders maakte ze in eerste instantie al niet de opmerking over zichzelf. Ik had afgelopen donderdag ook zoiets met een collega, terwijl ik mijn whey shake opdronk (als tussendoortje met een banaan) en zij een snelle jelle plus een stuk taart verorberde: 'wat is dat toch voor prutsmuts hier met al die shakes en crackers' (andere collega crasht dag in dag uit met enkel crackers met philadpia). Heb er niet eens op gereageerd, ze banketstaaf maar raak. Mensen begrijpen ook niet op t moment dat je al 'strak' en slank (in hun Ogen) bent, waarom je dan op je eten let en 4-5x per week wilt sporten.. :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:01

Gianti schreef:
ik ben echt pissig nu.. wat haat ik gemene volk dat 'vrouw' heet...

vrouw in kleedkamer dacht even dat ze lef had om over mij te oordelen

zij: "ik moet echt afvallen, paar kilo's eraf" *kijkt naar mij met minderwaardige blik* "en hoe vaak eet jij wel niet per dag, zeker maar twee keer"
ik: *voelt zich ongemakkelijk want staat alleen in string en bh* "nee ik moet minimaal 5x op een dag eten"
zij: *kijkt met nog meer walging* "ooooh ben jij er zo een"
ik: *behoorlijk boos* "jup heb zelfs het sporten niet nodig, blijf zelfs zonder op gewicht"
zij: "wacht maar tot je ouder wordt"
ik: "sorry, maar heb nou eenmaal goede genen, mams kan met der 63 ook nog steeds door voor 40"

daarna kregen we de categorie opmerkingen "mannen willen curves geen botten", toen moest ik wel lachen.. met wat voor mannen ik heb gedate en omga kan ze alleen van dromen :Y)

Nou ja zeg! -O- :oo Wat een muts!!!
Laat het lekker van je afglijden hoor...het zegt meer wat over haar..Gadsie ik haat dat soort vrouwen. Ik heb ook iemand in mijn omgeving(normaal figuur) en die loopt ook alleen maar anderen af te zeiken en zichzelf te vergelijken met anderen. Ik zeg er regelmatig wat van. Het lijkt me zoooo vermoeiend constant daar mee bezig te zijn. Leven en laten leven hoor...
Ik zie ook wel meiden die slanker zijn hoor of dat ik denk die vrouw heeft een mooi figuur. Maar waarom gelijk zo afkeurend? Je kan niet van de buitenkant zien waar iemand mee bezig is. (jij bent een goed voorbeeld, je wilt aankomen).

Ik hoop niet dat ze je onzeker gemaakt heeft want dat is nergens voor nodig meid! (Ik heb de verdere reacties nog niet gelezen) Keep on going!

Heb mij zojuist naar de sportschool weten te slepen en weer gefitnesst. Het was heet binnen en mijn lichaam had er geen zin in ;( Toch maar gedaan. Woensdag BP gehad en daarna les.
Nu zo weer lekker op de fiets en paardrijden. Heb ik mijn cardio ook weer gehad hihi.

Irritant die korte weken...lastig in te halen al dat sporten :=

@ Dressagelady: Dat heet kortzichtigheid :=
Als iemand mijn mening vraagt over shakes ( niet die eiwitshakes maar die afvalshakes) of dieeten geef ik mijn mening wel. Maar ieder moet het lekker zelf weten. Waar bemoeit iedereen zich mee 8)7

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 17:20

Hele druk week gehad hier, vandaag ook pas de tijd gehad om bij te lezen. Ik ben goddank mijn 2 kilo weer afgevallen, heb alleen 3 dropjes gesnoept en verder alleen mijn eten en gesport :D

Gianti en Emita fuutfiejjjj 2 mooie meiden bij elkaar, last van de mannen gehad? Of durfde zie niet meer :p En jou haar emita, wil je het niet doneren aan mij, pleasseeee??!!
En gianti, dit soort figuren zijn van die kortzichtige inhoudsloze dozen zonder enig benul wat ook jij ervoor moet doen. Niemand maar dan ook echt niemand komt strak in zijn vel met niets doen. De een heeft het alleen net wat makkelijker dan de andere, anders waren we ook allemaal Anky van Grunsven.

Ik vind deze gebroken weken echt helemaal niks. Was dinsdag eerder naar huis gegaan van mijn werk, was toch rustig en kon ik alvast gaan sporten, helaas pindakaas sportschool dicht.

DL: Juist, ik had van de week ook geen zin in taart en ik zei ik dat ik er geen zin in had, een collega bleef er maar over door gaan. Wat is er toch moeilijk aan het begrijpen dat je geen zin hebt in taart en dat iemand tevreden kan zijn met Hollandse aardbeien!

Volgende week ga ik voor de eerste keer in mijn 1tje de 5 km lopen. Ben heel benieuwd en zenuwachtig hoe het gaat.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 20:14

Fraaie opmerking, mannen willen curves, dat is echt zo een excuus wat hele zielige vrouwen zichzelf aanpraten omdat ze niet de moeite willen nemen voor het figuur te werken wat ze eigenlijk zouden willen ;).

Zegt dus duidelijk veel meer over haar! Blijft jammer dat er mensen (vrouwen) zijn die het nodig hebben een ander neer te halen om zichzelf beter te voelen.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:34

Echt Gianti? Wat erg! Wat lopen er toch aparte vrouwen rond. Waarom denken ze alles maar gewoon te kunnen zeggen, bah!

Gelukkig weet je zelf wel beter

Balen dat de sportschool dicht was Lucifertje, bij ons hangen er altijd weken vooraf een aantal A4 tjes met afwijkende tijden, maar op 5 mei gewoon open. Hemelvaart tot 2 uur, maar ik ga nooit op donderdag:-)

Vandaag weer geweest, laat op de middag, wilde eerst niet gaan, de wekker ging om 8 uur, maar ben blij dat ik ben gegaan, er liep ook maar 10 man rond, lekker rustig.

Morgen naar de manege en moederdag, dinsdag of maandag sportschool, ben ik dik tevreden met mn schema. Maar 3x 60 sec na 1,5 uur apparaten trek ik echt niet.. Ik dacht bij de tweede; doe ik thuis wel, uhm moet ze nu nog doen:-)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 09:17

Jezus gina wat een rare zeg! Respectloos ze kent je niet eens trekt d'r eigen conclusie en gewoon zwaar jaloers op je!

Ik heb beetje slecht weekend de mannen van onze groep zijn weekend weg dus steeds ongezond met de vrouwen eten en veel drinken wel gelukkig steeds zonder kater wakker geworden aangezien ik gewoon mag werken

Fijne moederdag allemaal geniet van het weer!

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 12:49

Jeetje Gianti. Ik snap zulke opmerkingen niet.

Deze week qua eten ging het niet goed. Wel is het mij gelukt om deze week 3x te lopen, 1x naar de sportschool te gaan en 3x een 7 min workout te doen. Tijdens mij werkdagen merk ik dat ik heel weinig loop. Ik zit in 8 uur tijd nog geen 1500 stappen :O Dan ben ik degene al die de koffie en thee haalt enz. Ik moet dus echt eromheen gaan sporten. In de ochtend doe ik dus die 7 min workout en in de avond maar kijken of ik ook iets kan doen. Gisteren en vandaag nog met mijn vriend gewandelt om ook in het weekend actief te blijven.

Pff gaat lastig worden de komende tijd met sporten en gezond leven!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:04

Gianti, wat een stomme mensen die hun opmerkingen niet voor zich kunnen houden. Ze zijn gewoon jaloers hoor ;-)

lucifertje hihi, mijn haar is me heilig! Dankjewel O:) O:) We werden soms wel 'lastiggevallen' door mannen, maar dan op een leuke manier :Y) :Y) :Y) :Y)

En gisteren weer. Wanttttt dit was festival nummer 2 in een week tijd :') Vlandfestival. Gianti is echt een stoere, die durft in alle achtbanen. Ik niet. Ik stond met haar in de rij voor de achtbanen, maar als de achtbaan eraan kwam liep ik direct over de achtbaan heen naar de uitgang. Gianti is bijna overal alleen in geweest :') Ben alleen in de Xpress en de Robin hood geweest (die laatste vond ik wel leuk). En de kinderachtbaan, die was echt lachen, dat durf ik tenminste wel :''''')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:11

Wat leuk! :D

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:47

Leuke foto dames!!

En wat een k*t opmerking zeg. Dat soort mensen kan je beter maar negeren. Die zijn gewoon jaloers ;).

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:02

Wat leuk meiden!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:19

renee16 schreef:
Fraaie opmerking, mannen willen curves, dat is echt zo een excuus wat hele zielige vrouwen zichzelf aanpraten omdat ze niet de moeite willen nemen voor het figuur te werken wat ze eigenlijk zouden willen ;).

Zegt dus duidelijk veel meer over haar! Blijft jammer dat er mensen (vrouwen) zijn die het nodig hebben een ander neer te halen om zichzelf beter te voelen.

Nouja, kwestie van smaak natuurlijk. Genoeg mannen die inderdaad liever stevigere vrouwen zien. Maar die zijn waarschijnlijk wel in de minderheid.
Ik vind die typjes zo onwijs sneu die altijd maar moeten roepen dat mannen een vrouw met curves willen. Puur jaloezie vaak. Laat iedereen gewoon in z'n waarde. In plaats van dat ik gemene opmerkingen naar iedere vrouw met zo'n mooi figuur ga maken train ik gewoon door tot ik er zelf ook één van ben. :P
Jullie foto's zien er in ieder geval gezellig uit!
Ik had gister een feest, maar heb me erg netjes gehouden! Niet aan de snacks gegaan, alleen voor avondeten een patatje, was niet veel keuze := Maar toen mijn vriendinnetjes aan de ijsjes gingen heb ik netjes niets gehad. Vandaag 50km gefietst en gefitnesst. Morgen de draad weer oppakken in de sportschool en weer mijn regelmaatje terugpakken! Ik heb er zin in!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 23:36

Of mannen curves willen, tja de ene vast wel de andere niet.. Dat vrouwen zich dit aanpraten om zich beter te voelen vind ik wel zielig :7

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 08:45

Leuke foto's meiden!

Ik ga het gezonde eten weer oppakken vanaf vandaag en weer naar de sportschool. Vorige week alleen een les yoga gedaan, veel gewerkt en druk met andere dingen. Nu eerst de week beginnen met een rondje over het strand met Kirsis :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 09:45

V_eraa: ohhhh heerlijk over het strand! Wat mis ik dat... haha

Moet mijn eindverslag over Spanje inleveren voor woensdag. Hoop dat ik het vanmiddag al af kan hebben, dan ga ik vanavond voor de eerste keer in Nederland weer naar de gym :') ben inmiddels 3 weken niet geweest wegens tijd tekort. Maarja, drukke tijden.. verslagen, stage, tentamens, etc. En dan ook nog verhuizen. Druk druk druk.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:10

Ach...wij vrouwen vallen toch ook niet allemaal op mannen met die bierbuiken of alleen maar gespierde mannen. Zo is het met mannen vast ook. De keuze is reuze :D

Gaat er iemand vandaag nog sporten? Ik moet pumpen vanavond maar het is zo warm in de zaal :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:19

Ja, ik ga zometeen om 11.15 uur sporten, heb een afspraak voor een ander schema..
Het is bij ons gelukkig wel goed gekoeld dus ook geen dubbele straf om te gaan sporten :')