Renee is in principe niet eens een heel veel voorkomende naam toch?
Is gewoon toeval dat er drie in dit topic zitten (of zijn het er inmiddels meer?
)Gianti en ik hebben dinsdag gemeet. Was super gezellig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is gewoon toeval dat er drie in dit topic zitten (of zijn het er inmiddels meer?
)
hahaha

en voelde zich geïntimideerd. Anders maakte ze in eerste instantie al niet de opmerking over zichzelf. Ik had afgelopen donderdag ook zoiets met een collega, terwijl ik mijn whey shake opdronk (als tussendoortje met een banaan) en zij een snelle jelle plus een stuk taart verorberde: 'wat is dat toch voor prutsmuts hier met al die shakes en crackers' (andere collega crasht dag in dag uit met enkel crackers met philadpia). Heb er niet eens op gereageerd, ze banketstaaf maar raak. Mensen begrijpen ook niet op t moment dat je al 'strak' en slank (in hun Ogen) bent, waarom je dan op je eten let en 4-5x per week wilt sporten..
Gianti schreef:ik ben echt pissig nu.. wat haat ik gemene volk dat 'vrouw' heet...
vrouw in kleedkamer dacht even dat ze lef had om over mij te oordelen
zij: "ik moet echt afvallen, paar kilo's eraf" *kijkt naar mij met minderwaardige blik* "en hoe vaak eet jij wel niet per dag, zeker maar twee keer"
ik: *voelt zich ongemakkelijk want staat alleen in string en bh* "nee ik moet minimaal 5x op een dag eten"
zij: *kijkt met nog meer walging* "ooooh ben jij er zo een"
ik: *behoorlijk boos* "jup heb zelfs het sporten niet nodig, blijf zelfs zonder op gewicht"
zij: "wacht maar tot je ouder wordt"
ik: "sorry, maar heb nou eenmaal goede genen, mams kan met der 63 ook nog steeds door voor 40"
daarna kregen we de categorie opmerkingen "mannen willen curves geen botten", toen moest ik wel lachen.. met wat voor mannen ik heb gedate en omga kan ze alleen van dromen
Wat een muts!!!
Toch maar gedaan. Woensdag BP gehad en daarna les.
.
Dan ben ik degene al die de koffie en thee haalt enz. Ik moet dus echt eromheen gaan sporten. In de ochtend doe ik dus die 7 min workout en in de avond maar kijken of ik ook iets kan doen. Gisteren en vandaag nog met mijn vriend gewandelt om ook in het weekend actief te blijven.
We werden soms wel 'lastiggevallen' door mannen, maar dan op een leuke manier
Vlandfestival. Gianti is echt een stoere, die durft in alle achtbanen. Ik niet. Ik stond met haar in de rij voor de achtbanen, maar als de achtbaan eraan kwam liep ik direct over de achtbaan heen naar de uitgang. Gianti is bijna overal alleen in geweest
Ben alleen in de Xpress en de Robin hood geweest (die laatste vond ik wel leuk). En de kinderachtbaan, die was echt lachen, dat durf ik tenminste wel :''''')
. renee16 schreef:Fraaie opmerking, mannen willen curves, dat is echt zo een excuus wat hele zielige vrouwen zichzelf aanpraten omdat ze niet de moeite willen nemen voor het figuur te werken wat ze eigenlijk zouden willen.
Zegt dus duidelijk veel meer over haar! Blijft jammer dat er mensen (vrouwen) zijn die het nodig hebben een ander neer te halen om zichzelf beter te voelen.
Maar toen mijn vriendinnetjes aan de ijsjes gingen heb ik netjes niets gehad. Vandaag 50km gefietst en gefitnesst. Morgen de draad weer oppakken in de sportschool en weer mijn regelmaatje terugpakken! Ik heb er zin in!
ben inmiddels 3 weken niet geweest wegens tijd tekort. Maarja, drukke tijden.. verslagen, stage, tentamens, etc. En dan ook nog verhuizen. Druk druk druk.