Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:12

Ja, dat gewicht niet alles zegt was ik al een tijdje achter :-). Foto's zal ik ook proberen dan, heb die van jou wel eens voorbij zien komen en jij mag zeker trots zijn op wat je al hebt bereikt! +:)+

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:13

@ Dankje Maybritt, dat is erg lief :) En het heeft me in zekere zin zelfs goed geholpen: ik ga nu maar om de twee weken ofzo op de weegschaal staan, in plaats van elke dag als een bezetene naar dat ding te hollen.

Dank je hoor J508 :o

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:17

Ik weeg ook niet meer elke dag, vond dat veel te demotiverend en ik vond dat ik te obsessief werd erover. Aangezien mijn gewicht meer dan netjes is voor mijn lengte en afvallen niet eens mijn doel is vond ik dat niet nodig ;-)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:22

Precies, dat lijkt me een erg gezonde instelling :)!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:22

Ik weeg inderdaad ook echt af en toe.. werd zeker demotiverend! Sommige dagen heb je wat meer vocht of iets teveel gegeten en dan zie je dat je bent aangekomen en denk je echt; oke, heb ik het hiervoor gedaan. :roll:
Niet leuk. :P

Ooh ik heb echt veel te veel gesnoept afgelopen weekend en Sinterklaas. :') En aangezien ik al aankom van lucht had ik gewoon buikpijn omdat mn riem weer te strak zat op het vaste gaatje. :')
Na mn vakantie over 2 weken ga ik ook weer beginnen met workouts. :j

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 23:32

Ik vind het wegen juist wel motiverend. Ik was op dag 8 2 kilo kwijt. Als ik een dag wat zwaarder ben motiveert het me juist om er een tandje bij te zetten.

Ik doe de shred vooral om af te vallen en om fitter te worden. Maar goed ik ben ook echt wel wit te zwaar.

Meten ga ik na 15 dagen doen.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:02

Bij de Shred heb ik 3 keer gemeten. Voor, tussenin en na. Bij Ripped ga ik me denk ik halverwege een keer meten, of pas aan het einde. Ook bij mij is het niet superduidelijk in centimeters of kilo's te zien. Maar ben blij dat ik foto's heb gemaakt want daar zie ik wel degelijk verschil op :j Ik ben ook netjes op gewicht en rank van bouw, dus verwacht daarom ook niet heel veel cm's te verliezen. Wegen doe ik wel, maar eerder om te kijken of ik niet te licht word :+

Vanmorgen om half 7 alweer het wekkertje gezet om nog te kunnen sporten. Moest mezelf even streng toespreken :D maar het is nu zo lekker, gesport, gedoucht, bakkie havermout en dan strakjes aan het werk. Hoef ik vanavond tenminste alleen nog maar op de bank te ploffen :z :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:13

Ik heb laatst weer op de weegschaal gestaan, ik weeg ruim twee kilo meer dan voor ik begon. := Hoewel de weegschaal nu op een andere plek staat dus ook niet helemaal representatief is.
Maar ik moet er vooral om lachen, als ik foto's bekijk van vorig voorjaar en dan nu in de spiegel kijken... mijn ogen rollen uit mijn hoofd dan hoor. Daar ben ik een heel stuk blijer mee. <3

Zet in december even alles op een laag pitje, vooral omdat ik het druk krijg en ondertussen al bijna twee weken koortsig ben met een maagontsteking. Als ik me goed voel ga ik sporten, zo niet dan doe ik dat ook gewoon lekker niet. :)

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 09:18

Groot gelijk Judith!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 11:16

Jeetje Judith, veel beterschap :(:)
Eet je veel kwark en beschuiten?
Desondanks de pillen herstel ik altijd het snelste door gewoon een week geen groenten/fruit/volkoren producten te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:02

Bhriseis schreef:
Jeetje Judith, veel beterschap :(:)
Eet je veel kwark en beschuiten?
Desondanks de pillen herstel ik altijd het snelste door gewoon een week geen groenten/fruit/volkoren producten te eten.

Ik kan echt niet over zuivel helaas. Maar dingen als brood e.d. helpen inderdaad beter dan groente en fruit blijven eten. Helaas voel ik me dan ook weer slap door het ongezonde eten. :') naja vermoed dat een groot deel door stress veroorzaakt wordt en hopelijk is die stress over een weekje over.
Pillen helpen bij mij gelukkig wel wat, de ergste pijn wordt er minder van waardoor ik makkelijker kan eten. Vaak een beetje eten helpt bij mij ook al wat, een lege maag doet vreselijk pijn.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 12:34

Vervelend dat je dan niet goed tegen zuivel kunt. Een groot glas melk bij de maaltijd doet ook het zuur wat afnemen, en ik voel het dan letterlijk verzachten.
Mijn dokter gaf ook de tip om vooral veel te blijven drinken, zodat je maag actief blijft. Doe maar rustig aan hoor, en heel veel beterschap :(:)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 13:58

Poeh vanmorgen weer Ripped gedaan, maar mn armen leken wel van rubber -O- de krachtstukken gingen echt voor geen meter. En de spieren in mn rechterarm trillen nu nog steeds, echt raar. Denk dat ik morgen even een rustdagje inlas.

Maybritt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:22

Eline misschien werkt een rustdag inderdaad. Is ook niet erg even rust geven.

Vandaag dag 3 vd shred. Gaat tot nu toe prima

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:55

Hier dag 1 van level 2 van de shred! Ai... Dat is pittig.....

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:01

Beterschap voor de zieken!

Zit in het btl, heb me al maanden niet meer gewogen, geeft ook rust moet ik zeggen! Maar gewicht is bij mij ook niet echt een probleem (ca. 58 kilo.. hoop ik :P )

Morgen dag 9 level 3 Shred! Alles lukt wel op advanced, alleen dat buikspier scharen, en strength leunend op gewichten en dan arm en dan been, kan ik beide maar op 50%.

Maar JM is echt wel een aanrader om gewoon vanaf nu elke dag een programma te blijven doen! :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:04

Idd Beterschap allemaal. En iedereen die lekker bezig is *\o/* hup hup *\o/*

Ik ga morgen weer verder. Ben zondagavond terug naar NL gegaan voor een maandje, dus allemaal verplichtingen de afgelopen dagen. Morgen weer tijd dus dan kan ik weer ^__^ (en nee, nu heb ik gewoon geen zin xD )

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:28

Ik moet vanavond ook nog aan de bak, van 9 tot 10 trainen. Wie verzint die tijden?! :') Maar gelukkig is de les zo leuk dat het het wel waard is. Wel loeizwaar, ben altijd moeier na 1 uur jazz intermediate, dan 2 lessen achter elkaar op een andere dag. :')

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:51

Ik ga mee doen :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 22:07

Veel plezier Spikkel! En eens je er staat gaat het vast weer fijn :)

Phoeh rust maar even uit Eline :(:)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:32

Zo mijn dagje weer gedaan. Heb hier gewichtjes van 0.5 tot 3 kilo, en 3 kilo is nu echt een lachertje :') Maarja, ga voor die maand geen nieuwe gewichtjes kopen :n

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:15

Hier nog steeds bezig met omstebeurt level 1,2 en 3. Gaat eigenlijk supergoed en merk dat ik steeds sterker word :D

verder nog mensen?

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 15:28

Ik wissel 6 week 6 pack en No More Trouble Zones een beetje af.
Als ik niet zo veel tijd heb doe ik No More Trouble Zones en anders 6 week 6 pack.
En dat bevalt me prima eigenlijk! Mijn buik wordt steeds een beetje strakker, mijn benen blijven zo als ze zijn (wat ik op zich prima vind) en mijn gewicht blijft stabiel.
Het sport ook lekker vind ik :D.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 21:44

Stond vanmorgen om 6 uur alweer in de huiskamer te hupsen met Jillian :D Eerste dag level 2 van Ripped in 30, was nog wel even een beetje zoeken hoe en wat. Kijk de nieuwe levels altijd even door vantevoren maar de oefening vervolgens ook goed uitvoeren is vaak een heel ander verhaal :') Was het soms echt even kwijt := maar wel weer lekker voor mn werk gesport. Vind dat echt heel fijn, echt een goed begin van de dag :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:30

Wauw, om 6 uur 's ochtends twee volledige minuten aan rotplanks, ik heb respect Eline! :D