Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:48

Shanna, een stukje taart moet kunnen! Ik heb vandaag ook een stukje gehad (zelfgemaakt jammie). Is niet zo erg voor een keertje joh!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:48

Zooo ik heb dag 15 erop zitten!

Jumping jacks lukt alleen niet met mijn schouder. Maargoed verder prima. Oblique twist ging vandaag ook zonder zere knie!

Phormicala, toppp van je broek! Ik merkte net op dat mijn sportbroek ook al losjes om mijn benen zit in plaats van superstrak haha!

Oooh granaatappel door de yoghurt klinkt heerlijk! Ik ga morgen naar de markt voor ongebrande noten, veel groenten en fruit en zal ook eens even kijken of ik die mee kan nemen. Ook voor mijn smoothies net bij Sligro diepvries tropisch fruit gekocht.

Corien, jij bent mijn voorbeeld, mijn figuur lijkt echt exact op die van jou, alleen jij bent al stuk strakker en dag 22 haha!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:51

Oh wat een goed nieuws Annash! Geniet van de taart ;)
Wel balen dat je de laatste tijd wat minder fijn shred. Hopelijk verandert dat snel!

Linni_ niet ziek worden he :(:) Het heerst nog wel hoorde ik.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 21:55

Mag ik me ook melden? :)

Ik ben net begonnen aan 30 Day Shred, hield het prima vol maar zal morgen wel spierpijn hebben!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:02

Welkom Herfstwinst! :) Gebruik je ook gewichtjes?

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:05

Oké, na dagen lekker op de bank zitten lezen in het topic :D ga ik het nu ook écht doen!!!
Even 2 flessen vullen met water (bij gebrek aan gewichten ) en dan geht's los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom straks nog ff kijken ,ben wel zo benieuwd of ik het zwaar ga vinden!

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:12

Succes luckyboy!

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:15

Sabini schreef:
Oh wat een goed nieuws Annash! Geniet van de taart ;)
Wel balen dat je de laatste tijd wat minder fijn shred. Hopelijk verandert dat snel!

Linni_ niet ziek worden he :(:) Het heerst nog wel hoorde ik.

Nee ik hoop zeker niet dat ik ziek word :n ga dit weekend naar winterberg dus dat kan ik niet gebruiken :D
Voel me al weer iets beter, een groot glas water en een appeltje gehad, misschien wel iets te weinig gegeten en iets te ver gepusht met shredden..

Heb uit het werk even andere gewichtjes gehaald waar ik wel op kan steunen, 2kg dit keer, was wel even een stukkie zwaarder dan de 1 kg's die ik gewend ben :+

Annash, zo'n taartje zou ik ook zeker niet afslaan!

Luckboy, succes!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:23

Je hebt helemaal gelijk Shanna! Dat hoor je gewoon te vieren!
Maar iid een goede les, om gewoon gezond te eten! Ik had dag 1 spagetti gegeten, zo'n grote hoeveelheid pasta valt zo zwaar op de maag! Vandaag wat krieltjes, zalm en wokgroente. Valt veel beter!
Ik heb gewoon dag 3 geshred vandaag, ondanks mijn gruwelijke spierpijn! Vooral die been oefeningen jeeeeeeeeeemig! haha maar we hebben het weer gedaan! En ik moet zeggen dat ik mezelf nu al verbaas! Gaaf gevoel! Nu lekker douchen :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:28

Goed zo Roos! Morgen is de pijn echt al beter, en de dag er na is ze weg :)

Ik heb net dag 1 level 3 gedaan en kon op twee oefeningen na alles met dat moeilijke vrouwtje meedoen *\o/*
Ik vond het een veel leuker level dan 2; alleen die oefening waar je op gewichten steunt moest ik zonder doen want ik ga morgen pas om gewichtjes :o

Ik was wel kwaad op Jillian toen ze die commentaar gaf tijdens de warming up, normaal zou ik dat heel motiverend vinden om mijn best te doen, maar nu ik ongesteld ben, jee, ik lustte haar wel rauw >;)

Nu douchen en dan een kleine schep zilvervliesrijst met vegetarische gyros met veel paprika en champignons, mmm

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:30

Sabini schreef:

Flessen water haha, heb geen gewichtjes. :+
Dankjewel!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:34

Herfstwind schreef:
Sabini schreef:

Flessen water haha, heb geen gewichtjes. :+
Dankjewel!

Ennn de 4e die ik geïnspireerd heb!

Ik heb vandaag die hard gedaan, keihard doorgegaan.
Ik was helemaal buiten adem, maar ging super!

Ik zal ook zweren dat je al verschil ziet, strakker. Maar dat kan ook in mijn hoofd zitten.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:42

CCCCC schreef:
Shanna, een stukje taart moet kunnen! Ik heb vandaag ook een stukje gehad (zelfgemaakt jammie). Is niet zo erg voor een keertje joh!

Precies. Nou het smaakte heeeeeerlijk!
En zaterdag nog een keer :') Kan er even niet mee zitten... hahaha. En gelukkig ben ik ook niet iemand die zich dan schuldig voelt achteraf, dus dat is in mijn voordeel. Bovendien kan ik toch niet zonder lekkere dingen. Ik pak nu in het weekend ook rustig een bakje chips. Moet ik maar harder trainen! Maar ik weiger alle lekkere dingen te schrappen. Doordeweek heb ik nu niks/bijna niks meer, maar in het weekend mag ik best een keer wat chippies, vind ik. :)

Welkom aan de nieuwe mensen!

@Roos; nou inderdaad!! Morgen wil ik ook weer worteltjes of boontjes of broccoli of *jammie*!! Ik hou van groente.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:53

Zoooo ! deel 1 zit erop !!! Heel goed te doen , de cadio is voor mij altijd wat lastiger , ik heb astma en als ik te gek doe gaat het hier zo piepen :D maar de krachttraining was wel relaxed.

never give up, snap je niet? Had jij dat ookal geschreven ofzo, over die flessen? Overheen gelezen,maar best handig ,al zijn ze eigenlijk net iets te dik om goed vast te kunnen pakken.

Ik vond wel dat ze weinig buikspieren oefende, is dat in deel 2/3 meer? (mijn enige "probleem" is namelijk mijn mega buik, zeker in vergelijking met de rest :+ )

Zo, inmiddels afgekoeld en een glas water naar binnen gewerkt, nu lekker douchen.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 22:59

Hmmm... wat zou er nou zijn met Lvl 2?

Ik had vanmorgen een black out, dus moest stoppen op de hoogte van de schaats oefeningen.

Vanavond verder gegaan (wel na de warming up, incl een extra warm up uit lvl 1 voor mijn knieen)
En ongelofelijk maar waar...
ik kwam om van de pijn in mijn rechter knie (2e dag)
Wordt steeds erger lijkt wel?
Vooral met die V raises
maar ook als je met gebogen knieen moet staan en dan je gewichtjes moet liften zeg maar
man o man
ga haast dood van de pijn in mijn knie?
Snap er de ballen niet van :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:07

Heb je je knie dan wel op de juiste plek? Daar waarschuwt Jillian ook voor dat je met je kont naar achteren moet, niet met je knieen naar voren, omdat dat slecht is voor je knieen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:13

Bhriseis schreef:
Goed zo Roos! Morgen is de pijn echt al beter, en de dag er na is ze weg :)
nou.... Ik had vanmorgen dag 5 van level 1 maar ik heb nog steeds spierpijn hoor! :D

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:14

Dag 16 zit erop! Heb geschreeuwd als een mager speenvarken maar ik moest! Het is bij ons koopavond en ging even met een vriendin naar de stad.. en die had zin in warme chocomelk met slagroom en een moorkop *oops* Maar damn, wat was dat lekker! Maar voel me wel schuldig :(

@Wendy, Butt out! NO shame ;) hoop dat je het dan wel volhoudt.

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:26

Zo net dag 5 erop zitten! Voel het wel altijd in me benen. Me buik valt wel mee, misschien dat ik daar maar wat extra ordeningen voor bij gaan doen! Net een stukje 6 weeks six packs gekeken, maar zo lenig en flexibel en zo'n goede coordinatie heb ik niet haha..

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:31

Helaas moet ik een korte pauze van een paar dagen inlassen -O-
Vandaag de hele dag op stap geweest door de sneeuw en duinen, morgen inpakken en 's avonds uiteten en dan zaterdag misschien helpen verhuizen. Daarbij komt dat m'n benen (vooral m'n linkerheup) giga zeer doen van godmagwetenwat.
Zaterdag of zondag ga ik er weer tegenaan, I promise!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:43

Wie geeft me een schop, ik ben vandaag om 8 begonnen en net thuis van t werk, ik moet nog gaan shredden maar wil liefst me bed in haha

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:44

Balen jits. Is even niet anders. Straks met volle moed verder :)

Neroooooooo je kan het!

Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat ik rugspieren krijg. Kan het gewoon voelen! Had best een laag rugspek dus ben wel blij :) nu de rest nog...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:45

*KICK*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:45

Neroo schreef:
Wie geeft me een schop, ik ben vandaag om 8 begonnen en net thuis van t werk, ik moet nog gaan shredden maar wil liefst me bed in haha

Hop hop hop! Na het shredden slaap je vast nog lekkerder... :D

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 23:54

Weet iemand hoe 6 weeks six pack in elkaar zit? Hoe vaak in de week moet je dat doen? En zijn daar ook verschillende levels in? Is vast en zeker al vaker gevraagd, maar kan het zo snel even niet vinden!