[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:29

Wow :wow:
Afbeelding

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 14:59

_Micha_ schreef:
Wow ik snap dat echt niet hoe het komt dat mensen zo bloeden, ik heb 3,5 uur gezeten maar geen druppeltje bloed.

Idem hier: Mijn gf een paar keer achter elkaar zo lang/langer en met verschillende grote vlakken met meerdere kleuren overvloeiend ingekleurd = geen drup.

De uitbreiding is al gepland. Het idee is helder en ´simpel´ doortrekken van de bestaande. Zal 2x pakwek 3,5 uur worden, maar ze kan bij het opzetten net zo goed besluiten dat er nog een slinger aan komt en het 3x wordt.

Ze heeft carte blanche. Ik vind het een betere investering dan snellermaakspul voor mijn auto en ik ´ben´ bepaald een zelfsleutelend piston head.

Ze krijgt volop :wow: suggesties van vriendinnen toegestuurd en afgelopen weekeinde waren we op een live concert waar ze in de ´kleedruimte´ met de zangeres tattoos vergeleek. Die vrouw had een waanzinnig mooie full colour pauw van knieholte tot bovenkant schouderblad. Echt heel speciaal; klassieke classy jonge vrouw en dan een WOW tattoo.

Maar goed, geen bloed.
Dat rijmt dus het is zo ;)

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:05

Hoe hard mensen bloeden hangt af van je stolling, de gevoeligheid van je huid en de plek.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:25

Ayasha schreef:
Hoe hard mensen bloeden hangt af van je stolling, de gevoeligheid van je huid en de plek.

..en hoe diep de naald wordt gelaten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 15:27

Ben 3x bij dezelfde artiest geweest en 1 van de drie heeft gebloed. Ik ga er vanuit dat de bewuste artiest die ene tattoo niet dieper gezet heeft dan de andere 2.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:05

Oooh, ik ben gek op pauwen tattoos.
Je hebt zeker geen foto?

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:43

Chaos schreef:
Oooh, ik ben gek op pauwen tattoos.
Je hebt zeker geen foto?

Als http://media-cache-lt0.pinterest.com/19 ... df4175.jpg maar groter, zonder ´ondergrond´ en nét wat fijner gezet.
Was net als bij mijn gf in vrije stijl direct op het lichaam de lijnen volgend opgezet; kunst.

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 16:55

Na 2 jaar dit topic weer tegengekomen, leuk al die foto's van iedereen!

Kan een van jullie nog iemand aanraden in Gelderland (omg. Doetinchem)? Ik ben naar Collin's geweest, prima gedaan op zich maar toch niet je-van-het wat betreft de beste man zelf :+

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 17:37

Collins hoor ik slechte verhalen over Posh, hoe is het geworden? Kynst in Deventer is een aanrader, in aalten zit Lady Di die ook goed schijnt te zijn..

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:15

Het is zo geworden:

Afbeelding
(eerste letters van de naam van mij en mijn verloofde)

Ik was een beetje bekend met Collins, heb er jaren geleden mijn piercing laten zetten. Hij werkt wel netjes en hij levert goed werk, maar verder is het echt een aparte :\

Ladi Di was ik vergeten, daar heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord. Wil het liefst er nog 2 tattoo's bij laten zetten maar ik ga eerst rustig kijken waar ik heen zal gaan.

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:20

Hoi! Ik lees al een tijdje mee maar vroeg me af of jullie me misschien kunnen helpen. Ik zit er al een lange tijd aan te denken om een tattoo te nemen. Nu weet ik al twee jaar welk zinnetje ik wil hebben en op welke plaats hij moet komen, namelijk mijn voet.
Maar ik vraag me dus af of jullie een goede shop weten in Alkmaar of omstreken. Ik vind het belangrijk dat ie strak gezet wordt (logisch :+ ) en zie nu door de bomen het bos niet meer haha.
Een vriendin van mij heeft haar tattoo van de week bij Tattoo Centre Alkmaar laten zetten, heel strak, maar hoor daar van een andere vriend weer slechte verhalen over.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het gaat dus alleen om een simpel zinnetje, zonder kleuren oid.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:40

LuffB schreef:
heeft iemand ervaring met magic tattoo/ dick de wit in utrecht?

of skinart, ook in utrecht?

Ik heb in Augustus een tattoo bij Dick gezet, ben er niet tevreden over. Helemaal uitgelopen en het is een aparte gast. Vond hem niet vriendelijk :n

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 20:46

Owww dat is erg jammer Escada !

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:09

Ik ben daar geweest voor een mogelijk ontwerp. zeer ongeinteresseerde kerel. zijn vrouw moest mij toen ontvangen, was hoogzwanger en maakte eerst een labgdurig gesprek met haar vriendin af waarop dick zelf maar even naar de balie kwam. ongeinteresseerd, nors en vaag.
mijn tattoo die ik inmiddels alweer 12 jaar heb, heb ik laten zetten bij skin art. toen prima, een zwarte tattoo niet al te moeilijk op mijn enkel. ben met de tattoo op zick nog altijd blij maar de lijnen zijn behoorlijk uitgelopen. zou beiden niet aanraden eerlijk gezegd.
peter van liempt werkte bij dick de wit en heeft inmiddels een eigen zaak in de willemstraat. hoor daar van vrienden goede verhalen over, maar vind persoonlijk zijn werk niet spectaculair.

sorry voor het gebruik van alleen kleine letters...mijn tel wilt geen hoofdletters meer typen..grr

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 21:47

Bedankt iig al voor alle recencies. Als ik bij de zaak van dick de wit ging wilde ik sowieso liever niet door Dick zelf gedaan worden. Zag de tekst over de artiesten die daar werken en ik kan over het algemeen niet goed tegen drukke mannetjes (wel goed dat ze dat er op de site bij zetten). Interesse in de persoon en de tattoo vind ik toch ook wel belangrijk.

Rosita, bij wie van skinart had jij je tattoo toen laten zetten? En na 12 jaar, vervagen/ lopen de lijnen dan niet altijd een beetje uit?

Escade, was jij degene van what doesn't kill me makes me stronger met een vlinder? Zoiets kan ik me herinneren van een zoekopdracht die ik gisteren op bokt hebt uitgevoerd op dick

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:05

Geen idee of het 'gewoon' is, maar het zijn behoorlijke dikke lijnen, die wel flink in elkaar ove rgelopen zijn.
Ik heb 'm laten zetten bij Olaf, geen idee of hij er nog werkt, maar omdat mijn pony zo heette, weet ik zijn naam nog :D

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:13

LuffB, weet niet of Den Bosch ver voor je is?
Maar mijn vriend loopt daar bij 'scorpio', geweldige man, vriendelijk, past dingen echt aan naar jouw wensen, kleine eigen zaak op zolder (wel alle certificaten) dus niet duur :)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:16

Posh schreef:
Het is zo geworden:

http://i1079.photobucket.com/albums/w50 ... 1360779134
(eerste letters van de naam van mij en mijn verloofde)

Ik was een beetje bekend met Collins, heb er jaren geleden mijn piercing laten zetten. Hij werkt wel netjes en hij levert goed werk, maar verder is het echt een aparte :\

Ladi Di was ik vergeten, daar heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord. Wil het liefst er nog 2 tattoo's bij laten zetten maar ik ga eerst rustig kijken waar ik heen zal gaan.

Ziet er zo wel netjes uit.. Ik hoor vaak over hem dat hij zijn spullen niet voor elkaar heeft, een afspraak vergeet, geen inkt heeft en dat soort zaken. Zit er in Doetinchem zelf geen shop? Ik meen te herinneren dat daar ook een goede zat... Kan ik ook fout hebben natuurlijk!

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 22:27

VisibreTeam schreef:
LuffB, weet niet of Den Bosch ver voor je is?
Maar mijn vriend loopt daar bij 'scorpio', geweldige man, vriendelijk, past dingen echt aan naar jouw wensen, kleine eigen zaak op zolder (wel alle certificaten) dus niet duur :)

He Nikki,
Op zich is de plek niet zo heel belangrijk, ben me op het moment nog aan het orienteren. Weet nu wel steeds beter wat ik wil, maar de plek is nu nog een dingetje. Het zou handig zijn als het in Utrecht ligt omdat dat dichterbij is, maar kwaliteit is toch ook wel erg belangrijk! Doet je vriend het al lang of niet? En heb je een site of voorbeelden? Wil graag een realistische zwart wit/ schaduw tattoo van een feniks

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 11:01

Yasmine schreef:
[ Afbeelding ]

Mooi!! Mijn leerlingen vinden mij vet cool want ik heb tattoo's. Zo lief! Nog 5 nachtjes en dan mag ik weer!!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:10

@RoosG: In Doetinchem zit Black Eagle, maar daar hoor ik niks goeds over, en Spider Design maar daar is niemand bekend mee.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:22

@Posh, aah oke, dan heb ik mij vergist.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 12:51

lieveli schreef:
Yasmine schreef:
[ Afbeelding ]

Mooi!! Mijn leerlingen vinden mij vet cool want ik heb tattoo's. Zo lief! Nog 5 nachtjes en dan mag ik weer!!

Whaha, herkenbaar. Mijn leerlingen vinden mij ook ineens cool zodar ze mijn tattoo hebben gezien.
Zien ze je ineens heel anders :D

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:26

SPANNEND!!! Ik ga zoo naar shop om m`n ontwerp te bekijken.. Ben echt heel erg benieuwd..

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:28

Spannend zeg Amigo! Ik hoop dat ie bevalt!