Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eowyn3003 schreef:Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar ik kijk hier altijd even als ik bijna naar de kapper ga en het is weer bijna zover... Nu zag ik jouw foto Frummels, en wauw ik vind het echt super! Ik ben een beetje jaloers op je mooie haaren ik vroeg mij af of het mij ook zou staan?
Ik zie er wel erg jong uit vind ik, dus misschien maakt een rechte froe me nog jonger?
Jullie hulp zou heel welkom zijn!
Bunga schreef:Heeft er ooit iemand hier toevallig lichtblond haar donkerder geverft met casting creme gloss van loreal?
Ben benieuwd of dit mogelijk is en of het resultaat niet groen/oranje is..
Yasmine schreef:Bunga schreef:Heeft er ooit iemand hier toevallig lichtblond haar donkerder geverft met casting creme gloss van loreal?
Van licht naar donker is bijna nooit een probleem. Daar gaat je haar niet groen of oranje van worden. Dat probleem heb je alleen als je van donker naar licht wil verven en dan vooral als je je haar al een keer hebt geverfd.
Yasmine schreef:Bunga schreef:Heeft er ooit iemand hier toevallig lichtblond haar donkerder geverft met casting creme gloss van loreal?
juist wel hoor. van licht naar donker zorgt heel vaak voor een groene / grijze waas over je haar. ik spreek uit ervaring hahah. je moet zorgen dat er rood in de haarverf zit. dat zorgt dat je geen groen gaat zien.
lovelynutia schreef:@JLLN_
Ook bij moe niet de hele dag maar wel aardig lang:
Eest doe Ik mousse in voordat ik föhn dan is je haar wat stugger, en krullen goed laten afkoelen voordat je eraan zit. Dan spray ik elke krul apart in om daarna even een hele grove kam erdoorheen te gaan en dan nog over mijn hele haar sprayen.
Meestal pak ik aan elke kant een plukje en zet ik die vast met een schuifspeldje om alles op zijn plaats te houden anders ga ik eraan zitten.
Krullen doe ik door mijn lok apart vast te zetten, dan van de rest de bovenste helft ook weer omhoog vast om zo laag voor laag te gaan krullen. Ook krul ik de lokken naast mijn gezicht naar achter af maar de volgende weer naar mijn gezicht toen en dan weer van me af zo gaan ze niet in elkaar hangen.
chOcodipJ schreef:idd! heel belangrijk! ik ben na heel wat verf beurten en geld eindelijk van groene gloed af! ik heb denk ik nog liever een oranje gloed dan een groene gloed.