En welkom Davinia

Dank! Mijn haar is met daglicht duidelijk wat donkerder plus de voorste plukken waren behoorlijk licht dus die zijn dat na het verven ook nog. Maar mijn moeder zag het niet eens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Bij deze foto van bruin haar en de MAC. Wel kunstlicht.. Heb mijn ogen met 2 tinten roze opgemaakt maar dat kun je zo niet zien. Maar kan best die lipstick, toch?
[im/g]http://img.photobucket.com/albums/v319/Djilan/2013-09-27215518_zps5eb95466.jpg[/img]
Loose schreef:Catrice heeft ook een nude paletje dat fijn schijnt te zijn. Heb hem wel eens zien liggen, heeft volgensmij iets van 6 kleuren en zag er idd wel mooi uit.
UD is idd wel vrij duur maar het is wel echt het geld waard. Je hebt bij Naked 1 of 2 12 kleurtjes voor ong €45, wat dan uiteindelijk wel meevalt. Persoonlijk vind ik UD trouwens absoluut niet onderdoen voor MAC, tot nu toe vind ik UD zelfs beter.Heb even op de verpakkingen gekeken, in Naked 2 zit 12 x 1.3g en een MAC quad heeft in totaal 5.6g (dus 4 kleurtjes), dus eigenlijk valt de prijs van UD dan wel mee.