Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marion82 schreef:Het is toch wel bijzonder om te lezen dat het bij iedereen zo anders hersteld.
Bij de ene is het na 3 weken al helemaal dicht en bij de ander begint het net te sluiten. Ik hoop dat het bij mij wat sneller zal sluiten, maar ja dat heb je helaas niet voor het zeggen.
Bij oude operaties waren mijn wonden wel vrij snel dicht, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets. Dit is wel een enorme ingreep.
Leuk zeg, je eerste nieuwe bh. Hoeveel cupmaten ben je dan nu terug gegaan?

Hopelijk kan ik daarna eindelijk leuke bh's en bikini's aan.. waar ik nu niet in pas.                                                         
 Dan zouden er ongeveer 3-4 cupmaten afgaan.                                                         

Als ik voortijd nog een paar kilo kwijt raak dan komt het wel goed. 
 Dat is vast een heerlijkheid om daarvan verlost te worden. Vind het al een heerlijk idee dat ik 3-4 maten terug kan. Zal zo'n verademing zijn.. eindelijk weer mooie bh's en bikini's aan, leuke shirts zonder dat het vanaf boven steeds te straks zit.                                                         
 maar mijn lichaam heeft er last van en het past niet bij mijn lichaam. Ik wil me laten doorverwijzen naar de bergman clinics!