Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:O jeetje.
Dat is toch wel de beste plek lijkt me.
Ik las ook ergens dat het een andere route wordt? Weet iemand dat?
IMAY1990 schreef:Ik heb ergens gehoord dat er komend jaar 30.000 plekken zijn in plaats van de 22.000 van dit jaar maar dat er "maar" 15.000 vanaf het stadion kunnen starten.
Supervixen schreef:IMAY1990 schreef:Ik heb ergens gehoord dat er komend jaar 30.000 plekken zijn in plaats van de 22.000 van dit jaar maar dat er "maar" 15.000 vanaf het stadion kunnen starten.
Dit was nu ook al, mijn zusje liep hem en zij zei dat een deel al buiten het stadion start.
30.000 mensen.. ik vind dat zelf echt afschuwelijk. Moet er niet aan denken en zeker niet in een stad. Maar goed, smaken verschillen. Hebben ze daar wel de medische capaciteit voor? Niet dat dat net zo'n drama wordt als die dam tot dam.
IMAY1990 schreef:Samantha_ schreef:O jeetje.
Dat is toch wel de beste plek lijkt me.
Ik las ook ergens dat het een andere route wordt? Weet iemand dat?
Heb ik ook gehoord, meer door de stad. Maar hoe het er dan precies uit zou moeten gaan zien weet ik ook niet. Ze hadden het er over dat ze de Amstel ook maar 1 kant op zouden willen doen maar hoe dat zou moeten geen idee. Misschien vanaf zuid door naar Amstelveen en dan terug langs de Amstel maar ik laat me volgend jaar gewoon verassen