Raar weer was het hè? Maar ik zie wel mooie foto’s en op sommige zelfs zo’n en een blauwe lucht!
Ik was vandaag ook eindelijk weer eens wandelen in een mooie omgeving. Was met een vriendin naar de Stille Kern gegaan. Helaas geen paarden gezien.
lizard
Geplaatst: 25-02-23 18:41
Ik ben voor de middag naar stal geweest. Ik had Christel,en summer al een poos niet meer gezien. Dus werd wel eens tijd.
Christel wilde een rondje stappen,en ik ben mee gewandeld. Ik heb maar 1 foto. Dit is in de hagelbui.
Daarna een eindje onder Enschede nog gewandeld. De parkeerplaats,en watermolen de Haarmuhle staan in Duitsland. Maar je loopt dan in het natuurgebied het Witteveen,in Nederland. Ik had toevallig mijn GoPro bij me. Dat is voor binnen foto's mooi,omdat die een groothoek lens heeft.
Goed zo Mandyy. Vanochtend vis gehaald en brood al lopend. Maar het was zo vreselijk guur en koud (de wind sneed vinnig in het gelaat!) dat ik nul foto's heb gemaakt. Brrrrrrr handen in de zak, muts op en sjaal om.
Is er zon bij jou? Het ziet er hier heerlijk uit maar zal idd wel tegenvallen.
Ik ga zo met m’n vriend ergens wandelen.
jojoleinee
Geplaatst: 26-02-23 10:52
Wat is er veel gewandeld gisteren! Ook gezellig weer een aantal samen gewandeld. Hier is het ook guur vandaag, Pien. Ik wil er straks nog wel even op uit.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-02-23 12:05
Wat een prachtige plaatjes. Aantal mensen gezellig samen op pad, of lekker samen met de hondjes of te paard. Heerlijk.
Ik ben gisteren ook in het bos geweest, mocht van de paden af voor een workshop zweetwerk (wild opsporen met instructeur). Heb er nu nog geen foto's van. Was heel leuk om te doen en de hond heeft er aanleg voor want ze deed het super zeker voor een hond van 15 mnd.