Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 12:49

Ik wou net zeggen. Wat zie je er goed uit!!!
Hopelijk niet te veel last van de behandeling komende dagen

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 15:39

Mooie foto's meid!!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 16:12

Je straalt op de foto’s, fijn om te zien!

Duim voor je dat het deze keer zonder maag-darmklachten gaat

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 14:12

28 al. Je hebt zo al hel wat te verstouwen gehad zeg. Voel je je een beetje mens vandaag?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 16:05

Fijn dat je alweer zo ver bent.
Leuke jurk heb je aan <3

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-24 16:18

Deze voormiddag voelde ik me heel goed, helaas na het middageten weer een heel pak minder dus ben op de bank gaan liggen…

19 december is de laatste ‘volledige’ kuur als alles blijft lopen zoals nu, dat is dan ook meteen de laatste van dit jaar, 2025 kan dan beginnen met minder producten maar dat boezemt ook wel wat angst in want dan wordt er natuurlijk minder medicatie gegeven maar we hopen natuurlijk wel dat de resultaten goed blijven…

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 16:38

Ja het blijft een heel erg spannend traject waar je in zit. Begrijp je spanning en dat lijkt me heel moeilijk om mee om te gaan.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 17:39

BritHittepit schreef:
Deze voormiddag voelde ik me heel goed, helaas na het middageten weer een heel pak minder dus ben op de bank gaan liggen…

19 december is de laatste ‘volledige’ kuur als alles blijft lopen zoals nu, dat is dan ook meteen de laatste van dit jaar, 2025 kan dan beginnen met minder producten maar dat boezemt ook wel wat angst in want dan wordt er natuurlijk minder medicatie gegeven maar we hopen natuurlijk wel dat de resultaten goed blijven…

Ik hoop dat dat ook echt zo is. Want dan heb je een beetje rust eventjes. Het blijft spannend en ik weet inmiddels wat een ongelofelijke stress dat kan geven. Maar als dat jou laatste volledige kuur is dan is er bij jou iets gebeurd wat vooraf niet verwacht was in de positieve zin. En na alle ellendige berichten is dat iets wat mij ook wat hoop geeft. Zeker Kitty hakte er flink in omdat ik juist dacht dat zij er doorheen zou komen. En dat is vrij rap verkeerd gegaan en dan is het toch fijn om ook iets positiefs te lezen. De angst zal wel blijven, misschien wordt het met de jaren minder maar ik gun jou enorm een "normaal" leven. Na alles wat je hebt moeten doorstaan.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:09

Dito voor jou BeFunny, jullie hebben beide heel veel voor de kiezen en ik hoop dat het idd nog lang 'goed' gaat!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-24 19:20

Ja inderdaad, ‘normaal’ zal het nooit meer worden want de overige 2 producten blijven gewoon doorlopen… maar ik hoop dat mijn lijf wel wat hersteld als de derde afvalt en dat de ziekte stabiel blijft en niet toeneemt…

Net alweer spoedbezoek aan de schoonouders opweg naar huis, ik had een toilet nodig :+

Elk verhaal grijpt me steeds opnieuw aan, bij Kitty ging het wel ongelooflijk snel… maar gisteren heb ik wel weer een succesverhaal gehoord wat wel weer hoop geeft! Zo zie je weer hoe verschillend elk traject is! Soms word je er moedeloos door maar soms krijg je ook hoop!

Je doet het goed voor BeFunny, ik hoop dat jou behandelingsplan meevalt en ook goed aanslaat!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 22:45

Er zijn wel degelijk succes verhalen. Maar ook dat het niet goed gaat.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-24 17:50

Ooooooh mijn buikje speelt weer op…

Sinds gisteren ochtend toch terug medrol ingenomen, na de nodige medicatie ben ik de dag toch goed doorgekomen en hebben we een fijne namiddag/avond gehad op het harleytreffen! Lang leve de medrol, buscopan, tasectan en paracetamol! Vandaag helaas wel al heel de dag last al probeer ik me niet tegen te laten houden maar soms is de pijn toch te heftig… dus we zetten maar door met de medrol en buscopan…

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 18:10

Pff echt niet leuk Britt.
Daar kun je ook beroerd van zijn. Ik hoop dat het snel beter gaat :knuffel:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 20:52

Pffffff hopelijk gauw geen pijn meer Britt

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:13

Sterkte met "het buikje" :(:) Britt,
hopelijk morgen weer 'een nieuwe dag met nieuwe kansen '...!

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 23:21

BritHittepit schreef:
Ooooooh mijn buikje speelt weer op…

Sinds gisteren ochtend toch terug medrol ingenomen, na de nodige medicatie ben ik de dag toch goed doorgekomen en hebben we een fijne namiddag/avond gehad op het harleytreffen! Lang leve de medrol, buscopan, tasectan en paracetamol! Vandaag helaas wel al heel de dag last al probeer ik me niet tegen te laten houden maar soms is de pijn toch te heftig… dus we zetten maar door met de medrol en buscopan…

Die medrol mag je niet zomaar af en toe gebruiken als je pijn hebt? Is het niet zo dat je dit goed en rustig op moet bouwen en af moet bouwen? Miss doe je dat hoor, dan excuses Pas er ook mee op in de zon hè.
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-24 10:12

Ja klopt hoor, mag het ook niet langer dan 5 dagen nemen en mag 32mg/dag nemen maar ik heb hem nu maar tot 16 ingenomen…

vorige behandeling heb ik hem niet genomen omdat ik toen ‘alleen’ diarree had en niet zo’n pijn, af en toe wel eens krampen maar dit is echt stekende buikpijn dat ik soms echt niet meer kan stappen en bijna dubbel plooi…

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 17:43

Na 3 dagen medrol ben ik alweer gestopt en gelukkig is de buikpijn beter! Diarree is nog wel dagelijks en helaas heb ik vandaag ook alweer moeten overgeven :roll: verder voel ik me wel OK!

Morgen gaan ik en mijn man indoor skydiven :') in Roosendaal. Mijn man heeft dit al gedaan en wou dit al langer nog een keertje doen, ik heb het nog nooit gedaan maar het leven is te kort om eens een keertje niet gek te doen dus laat die adrenaline maar komen _O- hopelijk is mijn maag hiermee akkoord :x

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 18:06

Spannende dag dus morgen. Maar dit keer leuk spannend. Hopelijk kan je lijf het aan. De duimen draaien.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 20:37

Veel plezier morgen....!

Ik vind het dapper!!!! +:)+

(Ik denk := %) )

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:08

Oh tof! Dat lijkt me een enorm gave activiteit. Geniet er van morgen en hopelijk houdt je lijf zich even koest.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 08:02

Heel veel plezier vandaag!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 08:16

Veel plezier vandaag!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-24 15:23

Net alweer moeten overgeven, maagje is echt niet blij!

Gisterenavond had ik nochtans geen maaglast of misselijkheid… frietjes van de frituur, speciaal met 2 vleesjes… niks aan het handje… vandaag een broodje met een beetje mayo en wortelen en zo misselijk als een krab en na 2u30 :r

Nu klaarmaken om sewwes richting Roosendaal te trekken! Spannend :):) ik hoop dat ik net zoals gisteravond geen maaglast meer heb/krijg…

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 15:41

Sterkte met de misselijkheid Britt, maar ook veel plezier straks. Stoer dat je dat doet, ik zou dat echt niet durven ivm hoogtevrees.