Oh wat een ruknieuws Mandy Heel veel sterkte voor jullie beiden Hopen dat het stabiel blijft.
Wat een natte bende Gaucho.
Hier heeft het afgelopen dag/avond weer gesneeuwd Niet blij mee, wat er ligt een laag ijs onder. Een klein rondje (3km) rond de kerk gedaan, geen foto's gemaakt.
Ik zag ook al wat lente foto's
Goof
Geplaatst: 02-02-22 20:25
Veel sterkte Mandy!
Bootsiebob
Geplaatst: 02-02-22 20:46
Ze staan klaar voor morgen
Vandaag regende het hier in het Flachland. In de bergen flink pak sneeuw gevallen. Ik ben in de regen gaan hardlopen, was weer eens de weg een beetje kwijt. Bospaden lijken zoveel op elkaar
Dus ik kwam met dit resultaat thuis, terwijl ik al een berichtje kreeg waar ik zo lang bleef
Ik ben na mijn wandeling vanmorgen nog gaan werken, onze school had vandaag open dag, en zodoende kom ik op ruim 17.000 stappen vandaag. Weer genoeg gedaan zo.
Nog geen 6000 gisteren en dat heb ik regelmatig de laatste tijd. Vandaag ziet het er alweer zo grijs en saai uit buiten. Begin dat wel een beetje zat te worden eigenlijk. Vanavond in ieder geval nog wel een uurtje sporten.
Goof
Geplaatst: 03-02-22 10:47
Faringo schreef:
Vandaag ziet het er alweer zo grijs en saai uit buiten. Begin dat wel een beetje zat te worden eigenlijk.
Nou he. Het is al wekenlang grijs. Echt deprimerend. De temperatuur is ok, maar daar is alles mee gezegd
Herkenbaar hoor Faringo en Mandy, mijn stappenaantal is ook bedroevend. Dit weer is zeker niet motiverend. Iedere dag dat ik tijd heb zit ik thuis en dan denk ik nahh, onder een dekentje zitten is ook prima . Bij dezen: ik heb weer op de planning om vanmiddag te wandelen. Nu heb ik het jullie "beloofd" en moet ik wel
Wij hadden ook zon gisteren, ben in de avond nog heerlijk 5km met vriend en pony wezen wandelen in het bos bij ons. Het was fris maar heerlijk helder. ruim 130000 stappen dus prima. 107% van mijn dagelijkse beweging die ik moet halen. Nu alles weer vies grauw en grijs.
Ik wil juist wel graag erop uit maar de mogelijkheden ontbreken nu.
Volgende week tijdens werktijd wel een zakelijke bespreking in het bos gepland.
Faringo
Geplaatst: 03-02-22 12:43
Hier in de regio geen zonnestraal gezien gisteren (zelfs regen rond lunchtijd). Morgen ga ik 3 uur paardrijden in de middag, uiteraard weer regen in de verwachting . Zaterdag lijkt mooi, we zullen zien.