Maar er zijn ook mensen die alleen maag/darmklachten hebben hoor, dat kan wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphara schreef:Ik heb dus totaal geen maag darm klachten gehad, maar ik at ook vrij weinig, vanwege geen reuk en smaak.
MarjanB schreef:Ik hoorde dat mensen met darmklachten ook wordt geadviseerd om te laten testen? Is dat bij jullie ook een symptoom geweest? En dan in combinatie met verkoudheid of alleen de buikklachten?
Lees al ff mee en wil iedereen beterschap wensen! T is niet niks, vriend van ons is ook al maanden uit de running en het gaat zo langzaam met opknappen
Fenneeee schreef:MarjanB schreef:Ik hoorde dat mensen met darmklachten ook wordt geadviseerd om te laten testen? Is dat bij jullie ook een symptoom geweest? En dan in combinatie met verkoudheid of alleen de buikklachten?
Lees al ff mee en wil iedereen beterschap wensen! T is niet niks, vriend van ons is ook al maanden uit de running en het gaat zo langzaam met opknappen
Ik heb darmklachten gehad, heel erg misselijk geweest en flink aan de dunne geweest. Deze klachten hebben bijna 1,5 week aangehouden.
MarjanB schreef:Spoiler:
Fenneeee schreef:
Ik heb darmklachten gehad, heel erg misselijk geweest en flink aan de dunne geweest. Deze klachten hebben bijna 1,5 week aangehouden.
Oh jeetje en daarna pas de rest van de klachten?
Goof schreef:Ik ging vandaag na 4 weken thuis weer werken, maar jemig, dat ging dus echt niet goed....![]()
Ik werk in het onderwijs en heb afgesproken dat ik de komende 3 weken alleen mijn 2 examenklassen doe en dat verder alles vervalt voor me. Superfijne afspraak, maar toen ik vanmorgen na mijn examenklas naar huis ging heb ik 3 uur liggen slapen. He-le-maal kapot was ik. Van 1 les van 80 minuten. Echt bizar, die vermoeidheid. Ik word er echt verdrietig van.
SusanH schreef:Ja dat zijn het zeker, rare klachten. En je bent er niet als je denkt, de koorts is weg. Ik dacht dat ik vandaag weer aardig wat was. Maar nu de dag weer aardig op weg is merk ik dat ik toch wel weer moe ben. Maar, niet meer misselijk. En ook fijn: die magnesium tabletten doen echt wel wat want ik voel me heel erg ontspannen. Had toch wel veel spanning in mijn spieren blijkbaar.
hiphopje schreef:Hier nog een patiënt.
Vanochtend uitslag gekregen.
GGD al aan de lijn gehad. Iedereen geïnformeerd met wie ik contact heb gehad.
Het begon zaterdag. Voelde me moe. Dacht even een inzinking of 50+ kwaaltje. Werd snachts wakker met keelpijn en beetje raar gevoel. Dus zondag meteen laten testen...
Nu ben ik al buiten adem als ik de trap af ga om naar de wc te gaan. Druk op de borst neemt toe. Iets verhoging
Ik....die nooit ziek is....heb het toch te pakken.
En ik ben nog wel netjes thuisgebleven de laatste maanden
Fenneeee schreef:Hier sinds vanmiddag weer dat gevoel tussen mijn schouderbladen, weet niet zo goed of het spierpijn is of weer die pijn bij mijn longen. Net even mijn temp gemeten en die is 37.7 normaal zou ik denken oh valt wel mee, maar nu met die longontsteking denk je toch al van oliebol niet weer..