Ik heb geen rijbewijs dus echt geen flauw benul waar je allemaal terecht kunt voor een auto, maar hoop dat je snel wat vindt! En een duimpje sturen ook, mieter op
(Mooi paard heb je trouwens, dat dan weer wel
)En ja LOL niemand blijft inderdaad hangen. Nouja, de harde kern is er zullen we maar zeggen
Ik had even gemist dat de avondklok definitief 21:00 is geworden (had alleen de persconferentie van dinsdag gezien) maar ik vind het eigenlijk enorm meevallen. Ik doe toch niets buiten na 21:00 en had het eigenlijk vanaf 20:00 verwacht.
Geeft ook de mensen met bijvoorbeeld een eigen paard nog genoeg speling dus volgens mij is het een prima avondklok, in hoeverre een avondklok prima kan zijn. Lekker lijstje trouwens Joanne! Lis_Ol; wat lastig dat je ophogen zo eng vindt. Ik denk wel dat je dat makkelijk kunt doen omdat je behoorlijk wat beweegt met je hectische beroep, maar da's echt een gevalletje makkelijker gezegd dan gedaan. Mij hielp het een tijd terug om gewoon niets meer te tellen en op gevoel te eten; je weet toch wel redelijk uit je hoofd wat je binnen krijgt en misschien haalt dat de druk af van het 'ophogen'. Of je houdt het er gewoon in dat je een zak chocolade/hazelnootbollen naar binnen werkt eens in de week
Hier gaat het goed! Nog steeds lekker aan het hardlopen om de dag, en tevreden met mijn lijstjes.
Vanavond komt een vriendin hier eten en ik maak wraps, dus zal weinig schade aanrichten denk ik. We gaan ook niet aan de zuip; ik durf niet echt meer sinds mijn mini trauma van vorige week hehehe
Wilde met alle liefde voor haar wat halen maar ze sloeg het af, dus prima

welke richting wil jij op dan?
maar ik wacht even af tot na het weekend, anders ga ik toch iets ophogen richting 2100 denk ik. 

)
), dus voor die ene keer is het ook geen ramp dat ik een karig lijstje heb. Morgen een beter lijstje!
Gefeliciteerd met je opa! Wat lief dat hij speciaal wat taart voor je had! Op zo’n dag mag je best wat slechtere keuzes maken