Iets stond me daarvan bij maar geen puf om t op te zoeken
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-19 22:06
En alsof t nog niet oliebol genoeg is... 4.5 week geleden kreeg mijn nagelstyliste te horen dat zij uitgezaaide maagkanker had. En nu is ze er niet meer.. ik ken haar al vanaf groep 1 op de bassischool.
En alsof t nog niet oliebol genoeg is... 4.5 week geleden kreeg mijn nagelstyliste te horen dat zij uitgezaaide maagkanker had. En nu is ze er niet meer.. ik ken haar al vanaf groep 1 op de bassischool.
Ohhh dat is een hele zware dobber. Ik had hetzelfde met mijn tandarts (had hem al bijna 35 jaar als tandarts), hij had ook maagkanker en was ook met een paar maanden overleden. Vond ik toch wel even een dingetje om mee om te gaan terwijl ik nog in de chemo's zat. Heel veel sterkte. Ook met je moeder trouwens, hoop dat ze snel en goed opknapt.
Urbanus
Geplaatst: 12-09-19 07:16
quera schreef:
Maagkanker is een stille doder...Mijn nonkel is vorig jaar in december gestorven, woensdag binnen, 2 dagen later was hij dood, maagkanker met uitzaaing slokdarm. Gezwel was gesprongen met alle gevolgen vandien...
dito
Geplaatst: 12-09-19 08:40
Oei, da's zo snel dat het niet te bevatten is. Je krijgt het wel op je bordje zeg pak goed je rust hé, dit soort dingen kost veel energie.
Gecondoleerd met je verlies Quera! Fijn dat je moeder haar operatie goed is gegaan!
Jespri
Geplaatst: 12-09-19 10:04
quera schreef:
Jeetje wat heftig, gecondoleerd.
Fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan.
Met mij gaat het goed, gister de oudste naar opa en oma gebracht en daar nog meegegeten. Heb zelf terug gereden. Hierna nog even op ziekenbezoek bij mams geweest want die mocht vandaag naar huis Je merkt dat het elke dag een beetje beter gaat Over 1.5 week de hechtingen er uit. En dan met de arts overleggen of belasten al mag en zo ja hoeveel.